Motor helm

Wel leuk dat mede-MF-ers trieste en boze smilies onder je bericht zetten, maar vervolgens niet ventileren waarom ze dat doen.
Verder heb ik geen verstand van lijm en helmen, ik zou het lekker niet doen. Als het verstandig zou zijn om glimmies op je helm te plakken zou motoport wel glimmies verkopen.
 
Wel leuk dat mede-MF-ers trieste en boze smilies onder je bericht zetten, maar vervolgens niet ventileren waarom ze dat doen.
Verder heb ik geen verstand van lijm en helmen, ik zou het lekker niet doen. Als het verstandig zou zijn om glimmies op je helm te plakken zou motoport wel glimmies verkopen.
Heey ja in america en op amerikaanse websites kan je ze kopen. Maar ik ga ze zeker niet plakken als ik er niet zeker van ben dat de helm niet beschadigd. Dress for the slide not the ride
 
Heey allemaal,

Ik heb online en rijder gezien die haar helm beplakt had met swarovski stenen. Ik wil dit nu graag ook doen ( want ik ben extra) alleen weet ik niet welke lijm ik moet gebruiken. Ik ben bang dat bepaalde lijm het plastic aantast waardoor de betrouwbaarheid van de helm niet meer hetzelfde blijft
Volgens mij mag dat niet,scherpe zooi.
 
Enne, wat betekent "ik ben extra"?
Gokje dat we dat eerdaags terugvinden in: LHBTIQE+M (Extra én Motorrijdend). Te herkennen aan een BlingBling helm.

1694502278160.png



Overigens je kunt het niet verzinnen of het is gewoon te vinden:

Crystal Helmet Designs- How to BLING the crap out of your Helmet. - webBikeWorld

1694502636134.png


Ga je op je b@k dan succes gewenst want glijden doet-ie niet meer! Wel happen..
 
Gokje dat we dat eerdaags terugvinden in: LHBTIQE+M (Extra én Motorrijdend). Te herkennen aan een BlingBling helm.

Bekijk bijlage 1924358


Overigens je kunt het niet verzinnen of het is gewoon te vinden:

Crystal Helmet Designs- How to BLING the crap out of your Helmet. - webBikeWorld

Bekijk bijlage 1924361

Ga je op je b@k dan succes gewenst want glijden doet-ie niet meer! Wel happen..
Mensen die dit doen vallen denk ik in de zelfde categorie als de mensen die dit doen:
IMG_1972.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan