tja....je moet kleinere zaken zoeken...kan je veel meer voor krijge....en is de fiets die je wil kope goedkoper....
Dan zal ik dat eens doen, altijd wel leuk om te horen wat ze er voor geven. Ik wil nog wel even een Suzuki dealer proberen, in Barneveld zit \'De Valkenier\' kon \'m alleen niet vinden net
Ik moet toch minstens 5000 kunnen vangen voor deze fiets die altijd liefdevol behandeld is
Maarja laat eerst maar lekker de winter komen.
En bied niemand genoeg, dan hou ik \'m lekker. Een 2e motor is nooit verkeerd. Of dan kan m\'n vriendin daarop leren rijden. Of de vriendin van m\'n broerDie is helemaal motorgek.
Op Vrijdag 14 september 2001 13:27 schreef J.W het volgende:
Kortom fuck dealers en koop/verkoop alleen maar particulier.
NEE, dat heeft het niet....Bij Safe zeiden ze dat de kuip geen meerwaarde bij ze had. Ja dikke snikkel, zo\'n kuip kost flink wat duiten, en dat heeft het zeker geen meerwaarde?
Safe Veenendaal: Ja meneer, deze Ninja mag dan duurder zijn dan bij een andere zaak, maar deze heeft een sportuitlaat, speciale handgrepen en een hogere ruit(!)NEE, dat heeft het niet....
Zij moeten dan weer wachten op iemand die toevallig ook een gs500 wil met \"race-\"kuip.
Als je je motor verkoopt, maak hem dan zo standaard mogelijk, ze betalen nooit voor je extra goodies die niet standaard zijn, eerder minder. En die extra goodies proberen los te verkopen.....
dat heet verkopen....Safe berekent dus Wël een meerwaarde voor deze spulletjes...
inderdaad, maar wat verwacht je?Lijkt me erg zwetsnekkerij, toch?
Niet motorisch afraggen? Is het niet mogelijk om met koude motor meteen vol i/d toeren te jagen? Oke, de belasting van de onderdelen zou wel minder kunnen zijn, omdat de krachten minder explosief (no pun intended) zijn... Maar in de lagere versnellingen zal het ding toh nog wel goed in de toeren willen? Of is een paar duizend tpm eerder de koek op?Tja verkooppraatjesAls je die randjes hebt bij de stepjes dan is er wel degelijk flink mee gereden, heel schuin door de bochten enzo. Ik heb zelf dus 25kw, en waar de dealer op doelt is dat er motorisch niet mee is gescheurd. Nee inderdaad dat kan ook niet
Het 2002-model van de Yamaha FZS600 ziet er heel erg gelikt uit. Maar dan moet ik wel extreem hard sparen
Op Zaterdag 15 september 2001 16:41 schreef DeGroteMuis het volgende:Niet motorisch afraggen? Is het niet mogelijk om met koude motor meteen vol i/d toeren te jagen? Oke, de belasting van de onderdelen zou wel minder kunnen zijn, omdat de krachten minder explosief (no pun intended) zijn... Maar in de lagere versnellingen zal het ding toh nog wel goed in de toeren willen? Of is een paar duizend tpm eerder de koek op?
Ach, bij Motorport Almere kreeg ik nog 15.500 ballen voor mijn VFR uit \'95. Op zich niet zo vreemd, maar er stond toch bijna 75.000 km op de teller. In mijn ogen een goede deal: ik had die motor drie jaar eerder voor 19 rooie gekocht.
Dat betekent dat ik in drie jaar maar 3500 heb afgeschreven, en 60.000 km gereden.
Ik moet er bij vertellen dat ik in die zaak daarna wel een nieuwe heb gekocht, dan zijn ze meestal wat toeschietelijker.........