Motor erbij of huidige inruilen

Mooi hoor :t

Een welgemeende vraag...
Is de hoek van de plaat legaal en zit er een reflector in het achterlichthujs.
 
Mooi hoor :t

Een welgemeende vraag...
Is de hoek van de plaat legaal en zit er een reflector in het achterlichthujs.
Reflector zit erin ja. Achterlicht is zo verder standaard hoor.
IMG_3809.jpeg


Hoek vd plaat durf ik niet te zeggen. Staat net zo schuin als die vd SF. Is een Evotech plaathouder speciaal voor de 959 Panigale en gemonteerd door de dealer, dus ga er wel vanuit eigenlijk.
 
Reflector zit erin ja. Achterlicht is zo verder standaard hoor.
Bekijk bijlage 1963015

Hoek vd plaat durf ik niet te zeggen. Staat net zo schuin als die vd SF. Is een Evotech plaathouder speciaal voor de 959 Panigale en gemonteerd door de dealer, dus ga er wel vanuit eigenlijk.
De plaat moet ongeveer 45 gr staan deze stand lijkt mij bij de politie geen goedkeur te krijgen.
 
Wij kwamen van Akersloot af,ik met mijn zoon,en werden van de weg gehaald voor te hard rijden
We moesten naar de Mac en daar werd ons rijbewijs ingenomen.Maar toen wij daar nog stonden
pakte de agent zijn telefoon en had daar een soort gradenboog op die hij naast het kenteken van mijn zoon hielt en zij dit deugt niet,mijn zoon in de verdediging door te zeggen hoe kan dat nou wij komen net van de dealer.
Mijne heeft hij niet gemeten en mijn zoon moest zorgen dat het goed kwam,dus geen bekeuring hiervoor.
Onze bekeuringen vond hij denk ik genoeg
 
Bij mn Streetfighter staat ie precies zo. Nog nooit problemen mee gehad.
Deze is niet van evotech maar van Ducati Performance…
IMG_3813.jpeg


En mocht t ooit wel problemen opleveren ga ik ermee naar de dealer. Ik heb ze om een ‘tail tidy’ gevraagd. Hij heeft het besteld en gemonteerd. Dan mag je ervan uitgaan dat t legaal is toch….? Maak me er niet zo druk om. Zo schuin staan ze niet en de platen zijn erg goed te lezen.
 
Bij mn Streetfighter staat ie precies zo. Nog nooit problemen mee gehad.
Deze is niet van evotech maar van Ducati Performance…
Bekijk bijlage 1963072

En mocht t ooit wel problemen opleveren ga ik ermee naar de dealer. Ik heb ze om een ‘tail tidy’ gevraagd. Hij heeft het besteld en gemonteerd. Dan mag je ervan uitgaan dat t legaal is toch….? Maak me er niet zo druk om. Zo schuin staan ze niet en de platen zijn erg goed te lezen.
Of je er klakkeloos vanuit kan gaan dat wat de dealer verkoopt legaal is, is nog maar de vraag; zoals je zelf al zegt: niet druk maken. Kom je ooit een dienstklopper tegen, dan is het jammer.
 
Dealers houden geen rekening met de wetgeving!

Ik ben in Duitsland aangehouden met de standaard korte, sportieve, kentekenplaathouder van kawasaki. Ik kreeg een boete, want te schuin en reflector ontbrak. Ik was me van geen kwaad bewust want dit was de optie die ik bij de dealer had aangevinkt binnen een pakket. Volgens de agent maakte hij al een uitzondering dat ik mocht doorrijden zonder ter plekke op te lossen (geen reflector in mijn binnenzak...).

Dealer haalde zijn schouders op en gaf aan dat het inderdaad klopte dat het niet legaal was.

Nou zal een Nederlandse agent net wat minder punktlich zijn dan een Duitser, maar toch. Bij mij zit er nu een kleine reflector opgeschroefd om minder op te vallen.
 
Whoop whoop daar is ‘ze’ hoor
Mooi ding hoor. Gelukkig voor jou geen eind Jan/ begin Feb geworden.

Niet eens…. M’n zoontje wilde dat… ik zei nee das slecht doen we niet _O-
Herkenbaar, heb mijn fiets ook bij hun gekocht vorig jaar en is ook mooi met de bus geleverd. Ging zo naar binnen en pas 2,5 maand later gestart door omstandigheden en werk reizen.

Gebroederlijk naast elkaar,
Iets zegt me dat er betere plaatjes geschoten zullen worden als de zon gaat schijnen. Wel mooi naast elkaar zo

Veel plezier ermee en geniet ervan, ergens heb ik het idee dat dat wel gaat lukken.
 
Gelukkig voor jou geen eind Jan/ begin Feb geworden.
Toen hij aangaf dat ie klaar stond heb ik een aanhanger geregeld en ben ik er afgelopen zaterdag heengereden _O- Ondanks dat ik niet kan rijden vanwege t weer (ben een mooi weerrijder) kriebelde t te erg om m nog daar te laten staan.
Iets zegt me dat er betere plaatjes geschoten zullen worden als de zon gaat schijnen. Wel mooi naast elkaar zo
Zeker. Alleen is t zo lastig om ze samen naar een mooi plekkie te brengen! Ja ik weet t vrijwilligers zijn er vast te vinden hier :+
 
Toen hij aangaf dat ie klaar stond heb ik een aanhanger geregeld en ben ik er afgelopen zaterdag heengereden _O- Ondanks dat ik niet kan rijden vanwege t weer (ben een mooi weerrijder) kriebelde t te erg om m nog daar te laten staan.

Zeker. Alleen is t zo lastig om ze samen naar een mooi plekkie te brengen! Ja ik weet t vrijwilligers zijn er vast te vinden hier :+
Ja hoor ik wil je wel helpen daarmee. :P Kan ik gelijk eens kijken hoe Ducati's veranderd zijn sinds 1993.
 
Ach ik zie t wel. Zal zo’n vaart niet lopen hoor.
Zolang het te lezen is als ze achter je rijden en nog belangrijker, door de camera's langs de weg goed te zien is, zal echt niemand er wat van vinden hoor.

En daarbij komt ook nog dat de foto gemaakt is terwijl er niemand op de motor zit, wanneer je gaat zitten zakt de motor ook iets waardoor de positie van de nummerplaat ook weer iets veranderd. Mits je geen 33 kilo weegt ofzo natuurlijk. :+
 
Zolang het te lezen is als ze achter je rijden en nog belangrijker, door de camera's langs de weg goed te zien is, zal echt niemand er wat van vinden hoor.

En daarbij komt ook nog dat de foto gemaakt is terwijl er niemand op de motor zit, wanneer je gaat zitten zakt de motor ook iets waardoor de positie van de nummerplaat ook weer iets veranderd. Mits je geen 33 kilo weegt ofzo natuurlijk. :+
Als je je vering goed afgesteld hebt , zakt de motor voor ook in. Dus dat effect wat je benoemd zal teniet worden gedaan 🤭
 
Zolang het te lezen is als ze achter je rijden en nog belangrijker, door de camera's langs de weg goed te zien is, zal echt niemand er wat van vinden hoor.

En daarbij komt ook nog dat de foto gemaakt is terwijl er niemand op de motor zit, wanneer je gaat zitten zakt de motor ook iets waardoor de positie van de nummerplaat ook weer iets veranderd. Mits je geen 33 kilo weegt ofzo natuurlijk. :+
En hij stond op een paddockstand op de foto. Staat ie ook schuin omhoog van achter. En die 33 kilo… helaas niet. Zeker na de decembermaand niet :+
 
Als je je vering goed afgesteld hebt , zakt de motor voor ook in. Dus dat effect wat je benoemd zal teniet worden gedaan 🤭
In dat geval veranderd de hoek van de plaat niet inderdaad, maar komt het geheel wel weer wat lager en dus beter leesbaar en dus minder risico op gezeik (mocht je dat überhaupt al krijgen) mijn inziens. 😋
 
In dat geval veranderd de hoek van de plaat niet inderdaad, maar komt het geheel wel weer wat lager en dus beter leesbaar en dus minder risico op gezeik (mocht je dat überhaupt al krijgen) mijn inziens. 😋
Volgens mij is t als met zoveel. Als je normaal rijdt valt t niet eens op. Als je toch al opvalt, zoals de heren bij wie het rijbewijs werd ingenomen ivm snelheid, zal een agent eerder over dit soort zaken vallen.
 
Volgens mij is t als met zoveel. Als je normaal rijdt valt t niet eens op. Als je toch al opvalt, zoals de heren bij wie het rijbewijs werd ingenomen ivm snelheid, zal een agent eerder over dit soort zaken vallen.
Nou dan maar normaal rijden :t of dat gaat lukken waag ik te betwijfelen :Y:+
wel heb je een erg mooi setje motoren zo ,feli ermee :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan