Motor erbij of huidige inruilen

Alsof het zelf allemaal Rossi's zijn..
Ik rij relatief veel snelweg ook en dan krijg je al snel dit soort randen. Ga best vlot door de bocht hoor maar inderdaad niet met de knie aan de grond. Daarnaast zat deze band er al op toen ik de motor kocht en was t een relatief harde band. Een diablo rosso… nu zit er een rosso corsa op. En ja die heeft ook randjes _O-

Voor zover ik verantwoording af moet leggen :+
 
Zucht …….

Laat iedereen gewoon rijden zoals hij/zij/het goed vindt. Altijd dat gel*l over schaamranden, kneesliders en stepjes :/.
Gelul over duosteuntjes aan de grond:
IMG20230608200613.jpg
 
Laatst bewerkt:
Moet je beter kijken. Bv op een laptop.
Overigens kun je na 10 km nog niet echt zeggen of je schaamranden hebt op je nieuwe band, dan is de silconenlaag er nog niet eens af. Om t te beoordelen willen we een foto waar je minimaal 1000km met je band hebt gereden. :+

Maar genoeg gelult over schaamranden. Die extra Duc moet er dus komen en de SF moet blijven. MF is unaniem (afgezien van RR. dan) _O-
 
Overigens kun je na 10 km nog niet echt zeggen of je schaamranden hebt op je nieuwe band, dan is de silconenlaag er nog niet eens af. Om t te beoordelen willen we een foto waar je minimaal 1000km met je band hebt gereden. :+

Maar genoeg gelult over schaamranden. Die extra Duc moet er dus komen en de SF moet blijven. MF is unaniem (afgezien van RR. dan) _O-
Die was er dus wel af.
 
Overigens kun je na 10 km nog niet echt zeggen of je schaamranden hebt op je nieuwe band, dan is de silconenlaag er nog niet eens af. Om t te beoordelen willen we een foto waar je minimaal 1000km met je band hebt gereden. :+

Maar genoeg gelult over schaamranden. Die extra Duc moet er dus komen en de SF moet blijven. MF is unaniem (afgezien van RR. dan) _O-
Groot gelijk ik heb een naked (KTM superduke 1290R) en heb een paar jaar geleden nog een Panigale 899 erbij gekocht. Gebruik ze beiden alleen de KTM wat meer omdat die wat comfortabeler is. Allebei heerlijke fietsen
 
Zou vandaag even gaan kijken bij de 848 Evo Corse bij StarTwin. Helaas geveld door een griepje en gaat dat feestje niet door. Wel in dubio want ik vind de Panigales 899/959 of wellicht een zwaardere 1199/1299 qua lijnen ook zo mooi en die zijn net weer wat moderner. Maar eens bij verschillende gaan kijken als ik mij weer top voel.
 
De knoop is doorgehakt…..jullie hebben mij overtuigd de SF te houden en er 1 bij te nemen.
Vanmiddag de handtekening gezet voor een zusje van de Streetfighter.
959 Panigale.
Wordt nog voorzien van een korte kentekenplaathouder met Ducati Performance kleine led richtingaanwijzers, progrip handvatten en de lelijke oranje reflectoren worden eraf gehaald, en natuurlijk een vers onderhoudsbeurtje.

Lekker kontje heeft ze hè…
IMG_3450.jpeg


Hier nog wat plaatjes.
IMG_3452.jpeg
IMG_3444.jpeg
IMG_3449.jpeg
 
De knoop is doorgehakt…..jullie hebben mij overtuigd de SF te houden en er 1 bij te nemen.
Vanmiddag de handtekening gezet voor een zusje van de Streetfighter.
959 Panigale.
Wordt nog voorzien van een korte kentekenplaathouder met Ducati Performance kleine led richtingaanwijzers, progrip handvatten en de lelijke oranje reflectoren worden eraf gehaald, en natuurlijk een vers onderhoudsbeurtje.

Lekker kontje heeft ze hè…
Bekijk bijlage 1954221

Hier nog wat plaatjes.
Bekijk bijlage 1954223Bekijk bijlage 1954224Bekijk bijlage 1954225
Gefeliciteerd 🥳!
 
De knoop is doorgehakt…..jullie hebben mij overtuigd de SF te houden en er 1 bij te nemen.
Vanmiddag de handtekening gezet voor een zusje van de Streetfighter.
959 Panigale.
Wordt nog voorzien van een korte kentekenplaathouder met Ducati Performance kleine led richtingaanwijzers, progrip handvatten en de lelijke oranje reflectoren worden eraf gehaald, en natuurlijk een vers onderhoudsbeurtje.

Lekker kontje heeft ze hè…
Bekijk bijlage 1954221

Hier nog wat plaatjes.
Bekijk bijlage 1954223Bekijk bijlage 1954224Bekijk bijlage 1954225
Mooi! Gefeliciteerd!
 
‘Lang’ wachten op de Panigale is slecht voor de portemonnee. Ik blijf namelijk dingen vinden waarvan ik denk hey…
Ondertussen nog een Donker getinte kuipruit van Puig erbij besteld.
IMG_3643.jpeg


En mooie Zwarte rem- en koppelingsvloeistof reservoirs.
IMG_3641.jpeg

Waarschijnlijk wordt hij eind januari/begin februari geleverd.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan