hey,
eerst en vooral vette site.
zit met een klein probleempje.
heb nu een suzuki bandit 600 s leuk motor maar ben er tijdens mijn verlof mee
naar frankrijk (provence) gereden en kwam toch een paar pk's te kort om vlot mee te kunnen op de autoroute du soleil.
greetz meuly
hey roestendoenze
het gaat niet echt om de snelheid ben niet iemand die tegen 300 per uur op de snelweg hangt.
maar heb een paar tripjes gedaan in luberon nogal een heuvelachtig landschap. en dan merk je dat de bandit 600 s hier niet echt voor gemaakt is. je moet hoog in toeren gaan om je motor + bagage de hoogte in te krijgen.
Harley, hoef je ook niet hoog in de toeren te gieren om normaal een heuveltje te nemen.....
ja maar ik denk dat hij niet rustig toeren bedoeld, ik neem aan dat hij toch redelijk plat door de bocht wil gaan met een redelijke snelheid
Je doet net alsof dat met een Harley niet kan....
Ligt eraan wat voor Harley.
Mensen schijnen te denken dat Harleys er maar in 1 soort zijn en allemaal met motorblokjes en frames van jaren '60 principe.
Qua topsnelheid vind ik die hele zware 1200+ cc's toermodellen trouwens wel echt dik tegenvallen.
Je doet net alsof dat met een Harley niet kan....
Da's een mooie topsnelheid in vergelijk met max. toegestaan in NL.En voor snelheid hoef je die dingen idd niet te kopen, want je waait er gewoon vanaf!
Dat 'janken' hoort bij zo een type motor.heb op mijn trip naar provence zowat in alle rpm's gereden en inderdaad met de suzuki bandit kan je tot 12000rpm's gaan maar als ik een uur aan een stuk tegen deze hoge toeren hang kom ik alles behalve met een gerust gevoel van deze motor af. misschien zit het vooral tussen mijn oren maar het voelt ook niet lekker om tegen meer dan 8000 rpm's (dan hangt hij net boven de 155 km per uur) rond te rijden. je wordt dan nog voorbij gezoeft door een bmw motor die je niet hoort janken.