Hm, klinkt in mijn oren wel alsof hij een ietsje strakker gesteld zou mogen worden ja ... uit je verhaal maak ik niet op of je al iets hebt geprobeerd te veranderen, is dat ook zo?
Nope ik heb nog niks aan de afstelling van de kabel gedaan, omdat ik denk, dat als dat het zou zijn, het probleem altijd voor zou moeten komen
Ik denk dat er tussen warm/koud/hoge snelheid/lage snelheid zeker wel verschillen zitten.
Als je hem niet gelijk weg wil brengen zou ik hem een paar slagen strakker zetten (uiteraard wel een vrije slag overhouden) en een proefritje gaan maken. Wanneer je geen verschil merkt kun je het aantal slagen ook direct weer terugstellen.
Had jij niet eerder al last van plakkende platen?
Het zouden misschien wel eens niet versleten koppelingsplaten kunnen zijn maar wel een ingeslagen koppelingskorf. Je was met de 990 nog wel een behoorlijke wheely koningen met wheely-en krijgt de koppeling wel iedere keer een klap.
Koppeling krijgt niet tekort olie van die paar honderd ml...
Koppelingskabel nog net een klein beetje vrije slag geven en hendel voor de test eventueel ook wat verder weg zetten.
Zit de originele hendel erop?
Je hebt bij je hendel ook zo'n stel knop waar je gewoon aan kunt draaien zonder steeksleutel