DSLR_Shooter_
Rookie
- 9 jul 2023
- 5
- 17
Hi allemaal!
Ik ben een mooie Honda CB500 caferacer uit 75 tegengekomen, langs geweest en hij is echt heel gaaf! Loopt mooi, en mooi retro geroffel
Heeft een gereviseerd blok.
Alleen wat opviel was dat deze motor lastig in z'n neutraal te krijgen was, de eigenaar gaf aan dit te herkennen en het vaak met de hand te doen omdat dat makkelijker gaat...
Dit is uiteraard niet wat ik wil, en voordat ik de motor voor een aanzienlijk bedrag overneem vraag ik me af of dit probleem (relatief) makkelijk te verhelpen is aangezien 'ie voor de rest wel goed schakelt...
Verder stuurt die ook vrij zwaar, is dit normaal voor een motor als deze? Of is ook dit nog soepeler te krijgen?
Ben benieuwd naar een passende oplossing of advies!
Ik ben een mooie Honda CB500 caferacer uit 75 tegengekomen, langs geweest en hij is echt heel gaaf! Loopt mooi, en mooi retro geroffel
Heeft een gereviseerd blok.
Alleen wat opviel was dat deze motor lastig in z'n neutraal te krijgen was, de eigenaar gaf aan dit te herkennen en het vaak met de hand te doen omdat dat makkelijker gaat...
Dit is uiteraard niet wat ik wil, en voordat ik de motor voor een aanzienlijk bedrag overneem vraag ik me af of dit probleem (relatief) makkelijk te verhelpen is aangezien 'ie voor de rest wel goed schakelt...
Verder stuurt die ook vrij zwaar, is dit normaal voor een motor als deze? Of is ook dit nog soepeler te krijgen?
Ben benieuwd naar een passende oplossing of advies!
Laatst bewerkt: