motor ter plaatse draaien

snap wel dat dit de simpelste en goedkoopste oplossing zou zijn, maar enkel en alleen voor mijn gemoedsrust al wil ik dit niet elke dag doen, er is zo vroeger al eens een poot afgebroken van een mijn fireblade, wil ik niet meer voor hebben :N
hopen dan dat die van mij het houd, want ik ga echt geen andere oplossing ervoor verzinnen (moet op 2 plekken de motor draaien en met steken ben ik 10x zo lang bezig) |(

Het is ook gewoon leuk om te doen, soort van afscheidsdansje met je motor :]
 
Toch nog een keer mezelf herhalen, kost iets maar beter is er niet. Soms moet je alleen even zien wat het is daarom deze link:
 
Toch nog een keer mezelf herhalen, kost iets maar beter is er niet. Soms moet je alleen even zien wat het is daarom deze link:


is zowat vergelijkbaar met degene die Super Blackbird verdeeld, maar met slechts langs 1 kant "te verbinden" met de moto, zal dan wel wat sneller gaan om dit elke dag te doen, maar heeft dan weer de optie niet om de motor met voor of achterwiel omhoog te zetten, als ik zelf wat meer onderhoud aan de moto zou gaan doen zou de lift daar ook gebruikt voor worden, maar voor bijvoorbeeld koelvloeistof te ontluchten moet mijn voorwiel halve meter van de grond, zou met deze lift niet mogelijk zijn, precies
 
Terug
Bovenaan Onderaan