Motor total loss

Martin-S

MF veteraan
19 mei 2002
2.668
0
Afgelopen dinsdag uit mijn werk (avonddienst) omstreeks 23:20 ben ik op mijn giechel gegaan toen ik weer richting huis reed.

Op de Fokkerweg vanaf Schiphol Oost richting de Oude Meer. (die bocht na het shell station). Ik snijd de bocht aan, weet niet exact hoe hard ik reed, maar zeker niet veel harder dan anders. Rond de 85km/u zag ik als laatst op mijn teller staan. Kom met mijn voorwiel op de kop van een pijl en weg is de grip. Glijen, hoop herrie en onderweg ben ik erg blij met m'n leren combi (IXS bedankt!!! :} :} ). ik dahct dat ik nooit tot stilstand kwam. Wat glij je dan ver op dat asfalt!!!

Daarna harde klap, wat later de motor blijkt te zijn die onzacht met een lantaarnpaal in aanraking komt.

Het pak is overigens nagenoeg onbeschadigd. Alleen een schuurplek op de rechterarm an de rechterknie. Het heuptasje wat ik aan de rechterkant had, heeft de rest opgevangen.

Motor is total loss, dus dat wordt voorlopig met de auto ;(

Ik heb niks, behalve wat spierpijn. Ik laat de foto's voor zich spreken. Zal morgen nog wat van de kleding maken.

full
 
Laatst bewerkt:
Op deze foto kan je goed zien dat de motor op een gegeven moment omgeslagen is, en tegen de lantaarnpaal klapte. Dat verklaart de schade aan het subframe en de tank.

full
 
Dat is echt flink klote, wel mooi dat je zelf niks ernstigs hebt en ik hoop dat je goed verzekerd was.
 
Hier is een groot deel van de schade goed te zien. duidelijk dat ik over de rechterkant ben weggegleden.

Uitlaat is ook afgebroken, rechterstuurhelft ook doormidden en een helehoop kuipschade......

full
 
Laatst bewerkt:
Balen! Nu het net echt lekker weer begint te worden...........

Ik heb persoonlijk alleen nog maar ruzie met witte vlakken gehad als het nat weer was of net geweest was. Gelukkig nog nooit dusdanig over m'n voorwiel gegleden dat ik er door ten val kwam.

Hopen dat je goed verzekerd bent en snel weer op twee wielen rond rijdt!
 
Sjemig, wat een schade. Goed dat jij er weinig aan hebt overgehouden! Succes met alles, en inderdaad hoop ook ik, dat je weer snel mag rijden!
 
zoow, blij dat jij niet tegen de lantaarnpaal aan bent geklapt!
motor is zeker total, oeii... erg om je beestje zo te zien..

sterkte!

'(
 
beter de motor naar de klote dan je zelf
motor is vervangbaar een mensen leven niet

Heel veel sterkte met alles :Y
 
Beter de motor naar de klote dan je zelf
motor is vervangbaar mensen leven niet


VEEL sterkte van deze kant


was het nou fuckweg of fokkerweg ??




dubbel agja ?
 
Laatst bewerkt:
:^ Dat dacht ik nou ook, liever je brommer tegen de paal dan jij!

Goodluck!
stupid.gif


Heb je ook een foto van de omgeving?
Vraag me eerlijk gezegt af waarom je voorwiel meteen wegslaat bij droog weer op een versleten pijl?
(Voor me gevoel loopt de weg bij de pijl rechtdoor vandaar dat ik benieuwd ben naar het totaal beeld.)
 
Die ellendige opgeplakte strepen kunnen verradelijk glad zijn, zelfs als het droog is en dan nog weer extra als het flink warm is. Het is jammer dat daar niet een oplossing voor is, je kunt ze nu eenmaal niet altijd ontwijken op de motor. :(
 
(Afbeelding)

Heb je ook een foto van de omgeving?
Vraag me eerlijk gezegt af waarom je voorwiel meteen wegslaat bij droog weer op een versleten pijl?
(Voor me gevoel loopt de weg bij de pijl rechtdoor vandaar dat ik benieuwd ben naar het totaal beeld.)
iid, verdomd mazzel gehad TS
ondanks dat het zwaar Kl... is van je motorfiets.

Daar naast verbaast het mij dat je motor geheel links van de weg over de kruising onder die hoek tegen de lantaarnpaal op gevlogen is.
Zoals het er nu uit ziet ben je linksaf gegaan over twee rijbanen heen en een vluchtheuvel???

Over mazzel gesproken, mijn motor is een keer totallos gegaan op zoon smerig vluchtheuveltje |( :(
 
Zonde van die CBR zeg! :N

En kut voor jou, gelukkig dat het lichamelijk redelijk mee valt, het had heel anders kunnen aflopen. Sterkte.
 
Terug
Bovenaan Onderaan