Motor van de zaak/Leasen

Mischa

Rookie
7 okt 2001
21
0
Harmelen
Ik heb al even gezocht op het forum, maar ik kan geen topics vinden over het leasen van een motor. Ik bedoel het gebruiken van een lease motor als werknemer van een bedrijf. In mijn geval voor woon/werk-verkeer.

Wat voor bedrijven/constructie's zijn hiervoor te vinden of wie heeft er ervaring met leasen? En dan bedoel ik niet een financieringsplan (bv. in de vorm van leasekoop)
 
Nou daar heb ik nog nooit van gehoord :N

Maar ik zie wel marketing mogelijk heden. :Y
 
Ok thanks a lot, genoeg te lezen daar. Zoals ik nu begrijp is BMW de enige serieuze leasepartij.
Wel jammer dat er weinig aanbod is. Zijn er weinig mensen die een motorleasen?
 
Ok thanks a lot, genoeg te lezen daar. Zoals ik nu begrijp is BMW de enige serieuze leasepartij.
Wel jammer dat er weinig aanbod is. Zijn er weinig mensen die een motorleasen?

Ja.

Ik ben ook nog een btje in dubio; ik zal vermoedelijk in mijn volgende baan weer gaan leasen, net als in mijn vorge banen. Maar waarom zou ik dan een motor leasen? Ik heb zelf al een motor, en ik vind een auto erbij eigenlijk wel erg handig voor als ik iets moet vervoeren, een kast of mn schoonmoeder ofzo. Ik denk dat veel mensen die leasen er zo over denken. Maar laat het feit dat anderen het niet doen jou niet tegenhouden zou ik zeggen!
 
Wat voor bedrijven/constructie's zijn hiervoor te vinden of wie heeft er ervaring met leasen? En dan bedoel ik niet een financieringsplan (bv. in de vorm van leasekoop)
Het belangrijkste is dat je baas er positief tegenover staat.
(Niet dat hij denkt dat het goedkoper is dan het leasen van een auto.)

Zover ik offertes in het verleden heb gedaan is BMW de enige die echt alles in de operationele lease heeft en daarnaast nog een redelijke prijs heeft.
 
Mijn baas rijdt zelf ook motor. Een demo-bmw (denk met financial lease). En is erg tevreden over dat systeem. Maar of een R1200RT hem nog zo positief in de oren klinkt, weet ik nog niet :)

Iig moet ik me wel wat beter in het verbruik van de motoren verdiepen, want dat tikt aardig aan met veel kilometers.

@marcules. Auto is geen optie. ik moet elke dag rijswijk-amsterdam rijden en bijna op de Dam parkeren. Daarbij ben ik niet echt een koekblik-fan. Maar ik kan me voorstellen dat het voor anderen wel een goeie optie is naast de prive-bike
 
Terug
Bovenaan Onderaan