Motor wrappen; ik ga het proberen

Over wrappen, ben er achter gekomen dat teveel bocht werk niet werkt.....

van het weekend de motor afbouwen en zal dan eens een platje plaatsen van het complete wrap werk
 
Laatst bewerkt:
Over wrappen, ben er wel achter gekomen dat teveel bochten niet goed gaat.
Maar goed v'avond gaat de motor weer: hallo ik ben Martin ik ben een motormuis! ik kan heel goed rijen! ik vind mezelf de beste!!! Martin Rulessssss :] zo nu moet ik weer aan het werk gaan! Wil nog even zeggen dat mijn motor een heel mooi geluidje kan maken als ik gas geef!

Vrijdag ! *O*
 
Het nieuwe zadel zit erop. Op deze foto's is ie nog een beetje vies, maar inmiddels is het echt een plaatje.

Het wrappen is nu af *D :W

img1737.jpg


img1739h.jpg
 
Nou motor in mekaar gebouwd weer.

Het ziet er best brut uit.
251901_3473824606475_415193928_n.jpg

487171_3473823246441_1080816010_n.jpg


Nu Alleen een hele grote maar......... alles zat er mooi strak op enzo, zondag de zon er op gehad en gaat het mis............. GODVER***** blaasjes (2de foto net boven de rode S slinger)

iemand anders hier ervaring mee? het kutte is dat het ver weg is van de randen dus kan het ook niet zo los halen
 
Laatst bewerkt:
prachtig resultaat, met je grijze wrap op de yama! proficiat
toch wel duur geworden denk ik omdat je ook een nieuw zadel nodig had veronderstel ik?

ik zou er echt niet aan beginnen, terwijl het bij mijn moto net handig is (enkel tank en spatbord zijn gespoten (yamaha mt01)
 
prachtig resultaat, met je grijze wrap op de yama! proficiat
toch wel duur geworden denk ik omdat je ook een nieuw zadel nodig had veronderstel ik?

ik zou er echt niet aan beginnen, terwijl het bij mijn moto net handig is (enkel tank en spatbord zijn gespoten (yamaha mt01)

Was best goedkoop eigenlijk:

Wrap folie: €50
Poedercoaten: €50
Zadel overtrek (2e hands met klein gaatje): €25

Totaal €125 voor het compleet veranderen van kleur *D
 
Naar aanlijding van de topic starter, hier ook mijn eerst stappen in de wereld van het wrappen. @Birdboy, bedankt nog voor de tips en uitleg. (hopelijk ben jij blijven staan afgelopen zondag)
Omdat ik het nog steeds niet voor elkaar krijg meerdere fototjes in 1 bericht te proppen post ik ze even onder elkaar.
De foto's spreken voorzicht

full
 
En zo is die nu.

full


Het is een ander kapje dus het orgineel heb ik ook nog gewoon. Altijd makkelijk al je een keer wil wisselen. of bij eventuele verkoop.
Hij is ook nog niet af zo. er moet nog meer gebeuren, maar ik wilde jullie die tot zo ver niet onthouden.

gr, Look.
 
Ziet er mooi uit Look, leuk dat je zondag nog langs kwam.

Ik vind de originele witte kappen mooier, maar smaken verschillen (gelukkig :+ )

Ben benieuwd naar het eindresultaat!

Omtrent foto's uploaden, ik zet ze gratis op imageshack.com, vervolgens voeg ik de URL van de foto toe met het afbeelding knopje (het plaatje naast de link knop als je een reply typt).
 
Laatst bewerkt:
iemand hier die ook eens zelf de zij kappen en tank van een volle kuip racer heeft gedaan?
vraag me af hoe je die openingen goed netjes krijgt.

en best jammer dit :( de thundercat is all zwart gespoten! had het liever gewrapped.
 
Even een vraag tussendoor:

Ik heb vorige week zondag mijn motor richting berm gelanceerd. Het tussenliggende asfalt was niet echt vriendelijk voor mijn kuipwerk.

Nu kwam ik dit topic net tegen en ik vroeg me af of het mogelijk is ok (redelijk) serieuze schaafschade hiermee te verstoppen?

Ik ben absoluut niet van plan om 'm met verborgen gebreken te verkopen ofzo. Ik ben alleen op zoek naar mogelijkheden om m'n fiets weer netjes te maken. Maar m'n opties zijn beperkt ;)
Nieuwe kuipen zijn heel duur, spuiten is nog duurder, naked maken vind ik geen gezicht.

ter info: dit is de huidige schade:
591fa3ac40feadd7a78d898f089accb1-d58kov8.jpg
 
Even een vraag tussendoor:

Ik heb vorige week zondag mijn motor richting berm gelanceerd. Het tussenliggende asfalt was niet echt vriendelijk voor mijn kuipwerk.

Nu kwam ik dit topic net tegen en ik vroeg me af of het mogelijk is ok (redelijk) serieuze schaafschade hiermee te verstoppen?

Ik ben absoluut niet van plan om 'm met verborgen gebreken te verkopen ofzo. Ik ben alleen op zoek naar mogelijkheden om m'n fiets weer netjes te maken. Maar m'n opties zijn beperkt ;)
Nieuwe kuipen zijn heel duur, spuiten is nog duurder, naked maken vind ik geen gezicht.

ter info: dit is de huidige schade:
[afbeelding]

Voor zover ik voorgelicht ben.... wel eerst alles heel erg goed glad maken. Vullende primer ofzo gebruiken en daarna heel goed glad schuren. Het is niet zo dat krasjes enz verborgen worden onder de folie, die ga je er absoluut doorheen zien.
 
Goeie primer erover heen en dit schuren. dan misschien nog wat spuit primer erop en wrappen maar denk ik?

kan het niet goed zien maar is jou kuip 3 delig?
deze kuipen zien er dan ook niet zo moeilijk uit om te wrappen, alleen zit je wel met de stickers en kleuren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan