motor zaak voor onderhoud

gang is alles

Die hard MF'er
20 jul 2003
445
0
omgeving apeldoorn
wie weet een motor zaak waar je met een goed gevoel je motor heen kan brengen?????
een zaak waar ze dus ook echt doen wat ze zeggen,geen 2e hands onderdelen verkopen voor nieuw,je kleppen ook echt stellen inplaats van zeggen dat ze gesteld zijn,vakkundig zijn etc etc etc.

ik ben het dus echt goed zat met al die mooie praatjes van al die motor boeren die je een poot uit rukken en dus gewoon geen zak aan je brommertje doen.

ik neem aan dat dit gevoel bij meerdere van ons bekend zal zijn.

dus wie o wie stuurt me naar "het vertrouwde adres"??????????
 
In Noord Holland: Dick Hoogland Motoren in Kwadijk.
Je schrikt je rot als je binnen stapt (alsof er iets ontploft is...) maar ze hebben álles, inclusief een Dynobank en héél véél vakkennis. Ik heb al een paar keer gemerkt dat je er niet belazerd wordt, het zijn en blijven motorfanaten. Niet spotgoedkoop, maar gewoon goed.
 
Wel opgepast hoor met hier om zo'n raad te vragen .
Er zitten hier ook handige zakenmensen op dit forum ( zaakeigenaars ).
Maar ik begrijp het .
Alles draait tegenwoordig om snel geld verdienen .
Ik zeg het nog altijd , doe zelf je onderhoud dan doe je het goed .
Maar je moet er natuurlijk wel van op de hoogte zijn van die techniek .
En je hebt er dikwijls speciale tools voor nodig .
Greets .
 
ik denk dat ik iemand voor je weet, alleen wel in het gooi... :?

wie dan,het maakt me namelijk niet uit als ik er voor moet rijden,als ik er maar op kan vertrouwen,dat vind ik het belangrijkste.
dit geld overigens ook voor de kosten,ik bedoel vakwerk wil ik GRAAG voor betaalen.
ik ben het gewoon zat om genaaid te worden door de heren motor goeroe's met hun gladde praatjes :( :(
 
Laatst bewerkt:
Wel opgepast hoor met hier om zo'n raad te vragen .
Er zitten hier ook handige zakenmensen op dit forum ( zaakeigenaars ).
Maar ik begrijp het .
Alles draait tegenwoordig om snel geld verdienen .
Ik zeg het nog altijd , doe zelf je onderhoud dan doe je het goed .
Maar je moet er natuurlijk wel van op de hoogte zijn van die techniek .
En je hebt er dikwijls speciale tools voor nodig .
Greets .
hoezo opgepast :? :? :? :? :? effe he,ik kan er niks aan doen dat die legale tering...... :X de boel aan alle kanten beflikkeren vandaag de dag :( :( :( :( :( :( :(
als die k.. lui gewoon doen wat ze je beloven is er niks aan de hand toch,maar daar zit gewoon het probleem,en dat ben ik goed zat :( :(

ze doen maar wat,verkrachten je brommer,als ze er uberhaupt wat aan doen,en laten je vervolgens de hoofd prijs betalen.garantie tot de deur met een staalen gezicht O-) .
en dan moet ik opassen met wat ik zeg op dit forum :? :? :? :? :? :? effe he!!!!!!
 
wie dan,het maakt me namelijk niet uit als ik er voor moet rijden,als ik er maar op kan vertrouwen,dat vind ik het belangrijkste.
dit geld overigens ook voor de kosten,ik bedoel vakwerk wil ik GRAAG voor betaalen.
ik ben het gewoon zat om genaaid te worden door de heeren motor goeroe's met hun gladde praatjes :( :(

Motofit in Veenendaal is wel iets. Ik heb er ooit een motor in onderhoud gehad en had niets te klagen. Kreeg zelfs tips hoe ik de kosten van een beurt kon drukken. Overigens zijn er wel meerdere medeforummers die daar hun motor in onderhoud hebben.
 
Motor Oost in Rijssen schijnt erg goed te zijn. Ik heb daar alleen mijn bike gekocht, onderhoud laat ik bij een aprilia dealer doen, ieder z'n vak :) (Ze zijn nl. Honda Select dealer)
maar van wat ik heb horen zeggen is het een goede, betrouwbare zaak. Nooit een kwaad woord over ze gehoord, en ook ik was zeer te vreden over ze. Rijssen <-> Teuge = 20 min. rijden

SL1000
 
Laatst bewerkt:
Heb net vol vertrouwen m'n VMax bij Paul Ritzen in Weert achtergelaten voor een uitgebreide service- en tuning beurt.
Hij had gelijk wat goeie ideeën over aanpassingen.
120 km rijden, nou en ?? Als ik de motor maar weer perfect lopend terugkrijg ! Het eerste tuningswerk heb ik in Lille, Frankrijk laten doen, was 275 km rijden. Lekker belangrijk.

Neem eens contacht op via www.ritzenmotors.nl ( Paul zit hier ook op het forum, onder z'n eigen naam )
 
Motor Oost in Rijssen schijnt erg goed te zijn. Ik heb daar alleen mijn bike gekocht, onderhoud laat ik bij een aprilia dealer doen, ieder z'n vak :) (Ze zijn nl. Honda Select dealer)
maar van wat ik heb horen zeggen is het een goede, betrouwbare zaak. Nooit een kwaad woord over ze gehoord, en ook ik was zeer te vreden over ze. Rijssen <-> Teuge = 20 min. rijden

SL1000

ga effe kijken daarzo,thanx :}
 
Ik weet niet of het te ver voor je uit de buurt is...

Maar anders zou ik je Moto-Fit in Veenendaal van harte aanbevelen. :)

Dat zijn écht eerlijke vaklui, met hart voor de klanten en voor hun motor.
Nemen de tijd voor je, en hebben veel goede adviezen en know-how, goeie sfeer enz. :}

Ik zou zo in een reclame-spotje kunnen.... :Z :r
 
Terug
Bovenaan Onderaan