Motoraccessoires bij LIDL v.a. 07-06-2007

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmm... ik zit te twijvelen.. ik ga op vakantie met de motor en wil dingen als een IPOD en telefoon, portomonee, wat te drinken, kaart en noem het maar op in de tanktas meenemen.

Alleen nu weet ik niet hoe zo een IPOD reageert op sterke magneten :+

i pod geen idee maar mijn portomonee kan er gewoon in wel bovenop in het midden zo ver mogelijk bij de magneten vandaan.

en tja ls ik ooit een motor koop met kunstof tank ga ik de riempjes eerst proberen anders ga ik voor jou oplossing, heb ik er in iedergeval een paar jaar plezier van gehad.
 
hmm..de meeste spullen heb ik al gekocht bij de vorige acties :Y veel hetzelfde spul dus.

*schijfremslot: bevalt goed, lekker klein om mee te nemen, sluit/opent makkelijk, en schrikt af. Ben er ook eens mee weggereden toen het slot er nog op zat:..slot heel..km-teller kabel doormidden -O-

*handsfreeset: boven de 50 moet het vizier wel dicht om elkaar te horen, gewoon een simpel ding. Niet kopen als je bijrijder (vriendin) steeds zingt B|

*jethelm: ligt op reserve..maar ziet er goed uit

*niergordel: bevalt goed, ook met een binnenvoering die er uit te halen is.
 
Laatst bewerkt:
Weer dat filmpje... iedereen weet dat je een goed slot moet hebben.
Niet omdat je motor dan veilig staat, maar omdat je dan een x bedrag krijgt van de verzekering om een nieuwe te kopen :Y
Klopt, maar sommigen staren zich blind op mechanische en electronische beveiliging en een gewaarschuwd mens is niet altijd blij. :?
 
cool thanks :) eens even kijken voor het geval ik over een jaar genoeg geld heb voor een motor :+ jammer dat ze in zeeland die laarzen niet hebben!
 
Ik heb geen diefstalverzekering, en ik wil het de dieven niet gemakkelijk maken.
Tenminste, als ze een cb500 uit '95 willen jatten.. :P

'k Denk dat 5 sloten duurder zijn dan 100 - 125 euro. Alleen is dat wel per jaar en die sloten zijn voor langer. Maarja, ik hoef er maar 1 slot om te doen en hij is er tegen verzekerd. Zou er ziek van worden.. 5 sloten
 
Weet iemand hoe deze tanktas is, degelijkheid en inhoud bijvoorbeeld? Als het iets is ga ik ff kijken.


Ik heb zo eentje al een jaar en ik vind het waar voor zijn geld. Qua volume. 2 jeansbroeken, 4 t-shirts, toiletzak en even een weekend naar Amsterdam met mijn vrouw. Met ja, alleen deze tas...
 
hmm onderkleding merk je t verschil zeker wel! set van falke bijv. kost 100euro, maar dit is na een jaar nog perfect en met 35 graden op de motor zweet je nog niet!
dus ik zweer erbij, ach keuzes...

ik laat wel wat anders en koop gewoon goed spul.

Die van Lidl: Na 1x wassen lijkt het 3 maten kleiner :(
 
Meer dan schandalig hoe kun je nou een goede helm en/of kleding hebben voor zo'n prijs? onmogelijk, als je valt schuif je over het asfalt alsof je niets aan bescherming draagt. Reken maar dat er NIETS van je over blijft. Voor goede kleding en helm wat HEEL belangrijk is moet je gewoon naar een motorzaak gaan natuurlijk!
 
en wat heb je nou aan een slot van een tientje, breekt al als je er alleen maar naar kijkt.
 
Een slot van 10 euro is puur decoratie voor de voorbijlopende dief :Y
De helmen en kleding stukken ( behalve onderkleding ) moet je inderdaad links laten liggen.
Daar gaat het ook helemaal niet om, het gaat om dingen als tanktassen, regenhoezen enz....

( Laatst waren bij de aldi of lidl ook motorspullen te koop en toen was er dus ook echt motorkleding bij, stond gewoon serieus bij dat het polyester was -O- )
 
@ Scaniafan,

Is gemakkelijk los te halen en de bescherming is goed zolang je alles maar schoon houd. Zelf heb ik er nog van dat verpakkingsmateriaal ertussen.

Mooi. Ben namelijk aan het twijfelen tussen het kopen van een tanktas of het houden van mijn rugtas nu. Daar kan ik een laptop goed in doen, zit een beschermhoes in de tas. Alleen heb ik verder op mijn motor geen opbergruimte voor het slot etc.
 
iemand ervaring met de acculader?
Of gewoon gelijk goed spul kopen en de optimate III sd aanschaffen?
 
Laatst bewerkt:
iemand ervaring met de acculader?
Of gewoon gelijk goed spul kopen en de optimate III sd aanschaffen?
Waar heb je een acculader eigenlijk voor nodig?
:] Rijden moet je, laadt je accu ook op en is beter voor je hele motor. :]
Stilstand is achteruitgang, of omvallen, wat was het ook al weer? :? :+
 
Laatst bewerkt:
hmm onderkleding merk je t verschil zeker wel! set van falke bijv. kost 100euro, maar dit is na een jaar nog perfect en met 35 graden op de motor zweet je nog niet!
dus ik zweer erbij, ach keuzes...

ik laat wel wat anders en koop gewoon goed spul.
Goed spul, zoals die motor van je? :+
Heeft de koppeling zich goed gehouden tot nu toe?
 
Cool.

Kan ik die B-Square zooi meteen terugbrengen van de vorige actie. Paar laarzen gekocht in april waar ik gisteren dus gewoon de trekker van de rits uit de rits heb getrokken. Meestal houd je het greepje na verloop van tijd in je hand, maar ik vind het toch te droef voor woorden dat je al binnen twee maanden het gehele schuifsysteem van de rits kun scheiden: een beetje urinoirbakken kwaliteit.

Denk dat ik het maar vroeg terug breng: kan ik wat collega motorrijders wellicht een miskoop besparen. :9
 
Laatst bewerkt:
De tanktas is een aanrader, heb em van de week meegenomen op vakantie naar Luxemburg/Moezel, en is me zeer goed bevallen.

Er kan een extra rits open geritst worden, zodat de inhoud groter is. Ik heb meegenomen:

-handdoek
-2 shirts
-zwembroek
-fles water
-paar schoenen
-slippers
-spijkerbroek

:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan