Motoraccessoires bij LIDL v.a. 07-06-2007

Status
Niet open voor verdere reacties.
bij mij werkt die goed, kan mijn duo passagier nog goed horen bij ±130km, aleen je moet het gelijk goed zetten en niet te hard, dan gaat die ruisen, en het schuimstukje om de mic laten zitten

Kun je dat intercomsetje ook gebruiken als je een fullface helm draagt?

Zoja, ga ik die maandag ook nog ff halen. :Y
 
iedere tas maakt krassen als er zand of vuil tussen tas en tank zit.
Altijd even goed schoon maken voor je de tas monteert.

Intercom set is bij iedere helm te gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
Hier in het metropool Halsteren waren er i.i.g. nog genoeg tanktassen. Die zien er eigenlijk best goed uit.
Verder nog wat kniewarmers en korte laarzen. Geen sloten meer gezien.

(wel nog tenten, hengelsets, klapstoelen, satelliet ontvangers, pyama's, paprika chips, witte puntjes, halfvolle melk, magere yoghurt, boterhamworst, bbq pakketten, after shave, toiletpapier, vruchtensap, cake, maandverband, cola light, bier, witbier, toilteblokjes, shampoo, gesneden kaas, vruchtenyoghurt, spekblokjes, smeerworst, scheerschuim, vitamine bruispillen, macaronimix, rijst, augurken, broccoli, aardappelen, toiletpapier, vanille vla, sigaretten, pinda's, dropjes, chocolade, badpakken, bruin brood gesneden, pindakaas, hagelsag, vruchtenjam, koffie, oploskoffie, koffiemelk, schoonmaakdoekjes, deodorant, sinas, limonadesiroop, witte wijn, rode wijn, rode kool, punten en strepen, kartoffelsalat, hamburgers, hot dogs, kattenvoer enz.)

paprika chips en chocolade, was ik al hele tijd naar op zoek :o ga morgen meteen naar die Lidl in Halsteren!

thanks voor de tip! *D
 
Even over die helm is onderzoek naar gedaan en als de helm 2 dagen in de zon ligt en je laat hem vallen, of je valt er dus mee.. dan breekt ie in stukken. voor dat geld is een helm natuurlijk ook nooiiiit E4 gekeurd dus had niet anders verwacht ook. Maar het blijft schandalig dat het (in een supermarkt) verkocht kan worden. En nog schandaliger dat consumenten het aanschaffen.
 
Ik vraag me af over welk onderzoek je praat Tessa.. Die helm is toch goedgekeurd... dat zal niet voor niks zijn...
dus kom maar op met de feiten!
 

Wat is er mis met die schoenen precies? Ik heb ze net gekocht (het hoge model met veters dus), maar als "men" adviseert dat je beter iets anders kan kopen (zoals bij het slot) dan zou ik dat graag weten, dan ruil ik ze weer.
 
Laatst bewerkt:
iemand ervaring met die intercom??

Hoorde gister dat m'n mams zo'n setje voor me heeft gekocht...
Werkt het wel(goed) of is het qualiteit die je van de lidl verwacht?
 
iemand ervaring met die intercom??

Hoorde gister dat m'n mams zo'n setje voor me heeft gekocht...
Werkt het wel(goed) of is het qualiteit die je van de lidl verwacht?

Werkt heel erg goed, alleen je moet je helm wel dicht doen, anders heb je last van geruis.
 
iemand ervaring met die intercom??

Hoorde gister dat m'n mams zo'n setje voor me heeft gekocht...
Werkt het wel(goed) of is het qualiteit die je van de lidl verwacht?

Wat kan je verwachten van een intercomsetje die een tientje kost.... ?!
Ik gebruik hem voor als mijn kids achterop zitten.... dan rij ik toch niet zo hard. Ik heb de uitleg van mijn 8-jarige zoon over hoe de padden/kikkers over de weg gezet worden uitvoerig kunnen verstaan _O- _O- , dus het werkt wel.....

Inderdaad wel klep dicht, want anders hoor je de wind in je oor...
 
nou ja, prijs zegt ook niet altijd wat..

Mijn instructeur heeft een intercom van 250>
en die werkt voor geen meter...
Als hij wat zegt hoor je *krak krak kraaaaaaaaaak*

Dus alles wat verstaanbaarder is dan dat en voor minder geld vind ik prima :Y

[edit]Hoe worden paden en kikkers over de weg gezet dan??[/edit]
:X _O-
 
Laatst bewerkt:
nou ja, prijs zegt ook niet altijd wat..

Mijn instructeur heeft een intercom van 250>
en die werkt voor geen meter...
Als hij wat zegt hoor je *krak krak kraaaaaaaaaak*

Dus alles wat verstaanbaarder is dan dat en voor minder geld vind ik prima :Y

Ja precies.... hij werkt voor z'n doel goed genoeg vind ik......
beetje te goed soms... die padden kunnen me écht niet boeien
máár als je hoogstaande kwaliteit verwacht, dan is dit setje niet wat je zoekt.....
Het blijft behelpen met de snoertjes, het microfoontje goed doen enz., maar mij hoor je niet klagen voor dat geld !

@M.to.the.Z: Zal mijn zoon vragen of hij een ritje bij je achterop wil doen ;) Mag ie het aan jou ook vertellen van de emmers, kikkers erin en dan emmer over de weg dragen
 
Laatst bewerkt:
hahaha nou weet je, ik zoek het wel op 't internet... ;)
Van die kikkers enzo he ;)


Zo vervelend is mijn zoon ook weer niet hoor als hij achterop zit......
Wat ook handig is met het setje is dat je natuurlijk ook snel kan roepen "ik versta je niet hoor.... goedkoop setje van de Lidl he" als je duo tegen je aan zit te kletsen waar je geen zin in hebt...
 
hep zo n tanktas 2 jaar terug gekocht en op me Bandit 2 x gebruikt.....werkt prima...

tja toen n RT gekocht en de tank is kunstof |( |( nu zit ie ergens stof te vangen in de schuur hihihihi....

Tja dat schijfrem slot....lekker handig ff snel erop en als je m vergeet spaart t je schijf _O-

Drom ikke nog n art 4* abus ketting hebbe... *O*

Maar ga wel weer ff sjoppen bij de Lidl volgende week


En al een nieuwe tanktas gevonden voor je rt???? die van de Lidl kan je altijd nog hier aanbieden, kan hij uithet stof :)
 
Ik ga ervoor, bij de aldi heb ik ook eerst een thermoshirt gekocht en zat erg goed, zoek eigenlijk nog een broek ;)Subtiel, je laatste zin ;)
Hmm... ik zit te twijvelen.. ik ga op vakantie met de motor en wil dingen als een IPOD en telefoon, portomonee, wat te drinken, kaart en noem het maar op in de tanktas meenemen.

Alleen nu weet ik niet hoe zo een IPOD reageert op sterke magneten :+

Dus zit te twijvelen of ik lekker goedkoop uit wil zijn of toch de duurdere oplossing ( zonder magneten ) neem ( wel 120 euro duurder ;) )

De duurdere oplossing is dit systeem ( ook geschikt voor kunstof tanks ):

[afbeelding]

[afbeelding]

Eerst maar even aanvoelen hoe die tanktassen kwalitatief zijn.



Een wereld systeem die Quicklock tassen zelf heb ik er ook een gekocht voor op mij Sprint RS.geld
full


Lekker makelijk in het dagelijks gebruik en ook geen last van krassen oid want hij raakt de tank niet eens!

Ja het is niet zo goedkoop als die van de lidl maar met een kunstof tank heb je anders alleen zuignappen of banden op/over je tank met alle bijbehorende ongemakken
 
Wat is er mis met die schoenen precies? Ik heb ze net gekocht (het hoge model met veters dus), maar als "men" adviseert dat je beter iets anders kan kopen (zoals bij het slot) dan zou ik dat graag weten, dan ruil ik ze weer.

ik heb ze al een aantal maanden elke dag aan en ze bevallen mij goed genoeg.
 
ik heb ook al van dat aldi spul gezien en ik moet zeggen dat het echt droevig is.

die helm is geen 5fr waard !
die muts ook niet, handschoenen etc ...


tanktas kan ik niet over spreken maar mij zie je het alleszins niet kopen, er is wel degelijk iets als kwaliteit :X

*edit : oei 't is lidl , nog erger
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan