MotoRAI DVD Download

hmm VAAG!
Ik heb hem vannacht zoals elke nacht gewoon weer aan laten staan, alleen hij heeft 1% erbij gedaan.....lekker :X
Vanmiddag is hij klaar, dat weet ik zeker nu gaat het wel lekker :)

:]
 
Deze MF'er is wel een held:
62.12.0.xxx ratio 28.776

28x zoveel geupload als gedownload.....pffffft
 
Helemaal niets. Is op de zaak, 100 Mbit :)

Maar je moet wel lekker blijven uploaden hoor. Soms krijg ik maar 800 bytes/s :Z :P
Haha :}
Ja ik was heel ff op Skype bezig dus ik moest de upload even terugvorderen anders ging het krakkemikkig :)
Nu staat ie weer op full ;)
 
Als het goed is hebben een stuk of 6 mensen hem nu :)
Hoe kan het alleen dat er nog steeds maar 1 seeder staat? Ik heb niet zo gek veel verstand van Torrents :)
 
dat bestand geopend in cyberlink power dvd en dan veranderdt 1 andere file ook naar ''openen met powerdvd'' maaruuh...voorderest doetie niks...speelt ook niks af...

t zijn 12 bestanden en 1 winamp bestand genaamd default???

kweinie wak nou mot doen...
 
dat bestand geopend in cyberlink power dvd en dan veranderdt 1 andere file ook naar ''openen met powerdvd'' maaruuh...voorderest doetie niks...speelt ook niks af...

t zijn 12 bestanden en 1 winamp bestand genaamd default???

kweinie wak nou mot doen...
Ok :)
Open PowerDVD.Doe "Ctrl" "O"
--> Selecteer de optie "Open DVD file on Hard Disk Drive"
--> Selecteer VIDEO_TS.IFO en VOILA :)

P.S Rukwind, dan kunnen mensen ook van jou downloaden. Bedankt voor het verder vespreiden :)
 
Haha ja mijn upload is niet zo best :) Al heb ik er wel al 5,88 GB doorgeen gejaagd *D
Have fun met kijken dan maar ;) Tis gewoon een impressie DVD'tje, verwacht er niet te veel van :)
 
Ok :)
Open PowerDVD.Doe "Ctrl" "O"
--> Selecteer de optie "Open DVD file on Hard Disk Drive"
--> Selecteer VIDEO_TS.IFO en VOILA :)

P.S Rukwind, dan kunnen mensen ook van jou downloaden. Bedankt voor het verder vespreiden :)

zou je mij ts.ifo en ts_01(.ifo) ff opnieuw door kunnen mailen???(als t nie grote bestanden zijn) want bij mij worden die 2 bestanden weer automatisch bitorrent bestanden????voor de rest heb ik alles binnen...

berry-van-beek@planet.nl

of via msn: berrytje_86@hotmail.com
 
Probeer dit eens
slecteer het bestand - shift rechter muisknop - openen met- power DVD

Ik kan je de bestanden sturen, maar dan overschrijft het probleem zich ;)
 
-hij doet echt niks....

kheb de bestanden nu verneukt denk ik....

ze gaan steeds terug naar bitorrent bestanden...(ookal geprobeerd te openen...maar geeft hij foutmelding)

kwenie of je hier wat aan hebt??
naamloos1.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan