Motorcenter Amsterdam

StanleyBobly

MF veteraan
5 dec 2003
1.676
0
Amsterdam
Vandaag even langs Motorcenter Amsterdam gereden (voorheen Safe Amsterdam <2007)

Ze waren aan het verbouwen. Ik naar binnen om een kentekenplaathouder te kopen. Zie ik dat ze echt flink aan het verbouwen zijn, weinig motoren. ( sinds ze Motorcenter heten, waren ook weinig motoren binnen als occasion, wel jammer een groot pand hebben ze)
De verkoper ken ik toevallig, vertelde me dat ze zijn overgenomen door Goedhart motoren. De zoon van Berry Goedhart (klein mannetje met nette kleding) runt nu de zaak in A'dam.

Eindelijk een nieuwe leven in de tent, want het was echt doodbloedende zaak voorheen.
Hopelijk gaan ze van die Experience days met Fabrikanten/dealers organiseren, zoals ik gewend ben met Goedhart uit Bodegraven.

Ik wacht er op :] , een leuk tent erbij, de andere grote motorzaak in Amsterdam is Motorport in Zuidoost, maar daar valt ook niks te doen |(

Het gaat je goed Motorcenter Motorcity ! *O* :Y


Wij stapelen de kortingen op tot wel 50 %!
De buitenzijde van het pand van MOTOR City Amsterdam krijgt een flinke opfrisbeurt. Ook willen we ons interieur weer helemaal up-to-date maken.
Maar wie gaat verbouwen, die ruimt eerst flink op. Daarom kun je in onze uitgebreide kledingshop nu rekenen op lekker lage prijzen. Wie op zoek is naar motorkleding, -laarzen of een helm van aansprekende merken, krijgt een korting die kan oplopen tot maar liefst 50 %! Ook op tweede paasdag (maandag 5 april, 11.00-17.00 uur) zijn we uiteraard geopend. Kom dus als een haas naar Amsterdam voor superveel voordeel. Wij kleden je aan, en zeker niet uit!
 
Werken al die oude verkopers er nog of is het geheel andere koek wat er nu verkoopt?
Met de oude verkopers was ik niet zo blij sinds ik problemen met mn ducati had die ik daar gekocht had en eigelijk van hot naar her gestuurd werd wegens een blok wat ze niet wouden splitsen kom ik daar niet meer.
 
Laatst bewerkt:
Zonder alle Motoports Safe's over één kam te willen scheren: ik ben blij dat Goedhart nu de touwetjes in handen heeft :Y
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Afgelopen donderdag even langsgeweest. Mijn zusje zocht een backprotector, maar werden begroet: "Hey Daniël! Alles goed met de Streetfighter?"

Inderdaad Peter! :) Bij hem heb ik mijn afgelopen drie motoren gekocht in Bodegraven.

Tijdje mee staan babbelen. Erg gaaf voor hem om deze uitdaging aan te gaan en wens hem veel succes. Ik ga er ook zeker vaker langs :Y
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen donderdag even langsgeweest. Mijn zusje zocht een backprotector, maar werden begroet: "Hey Daniël! Alles goed met de Streetfighter?"

Inderdaad Peter! :)

Tijdje mee staan babbelen. Erg gaaf voor hem om deze uitdaging aan te gaan en wens hem veel succes. Ik ga er ook zeker vaker langs :Y

welke verkopers zijn er nog?
 
welke verkopers zijn er nog?

Om eerlijk te zijn, is dit mijn eerste keer dat ik er ben langsgeweest. Enige die ik daar ken, is Peter.

Even een aanname, maar ik denk dat de mensen er gebleven zijn. Het klantenarchief hebben ze sowieso overgenomen.
 
Ik ga verders geen reacties neerzetten wat er allemaal is gebeurd met diegene voor mij word het geen bezoekje.
Stiekem wel benieuwd naar de nieuwe zaak

Ja, ik heb geen ervaringen met de "oude" zaak. Heb wel ervaring met Peter en dat is altijd wel goed afgelopen. (+ Goedhart in zijn algemeen)

Heb er nog geen koffie-automaat mogen ontdekken, maar dat is toch altijd het proberen waard? :P
 
Blij dat Motoport A'dam wat meer concurentie krijgt, voor ons als klant is het goed om alternatieven te hebben.
 
mooi dat er weer iets gebeurt daar ,de laatste keer vond ik het maar stil en leeg.
en daar ik er vlak naast werk ,ga ik binnen kort even weer kijken.
 
Werken al die oude verkopers er nog of is het geheel andere koek wat er nu verkoopt?
Met de oude verkopers was ik niet zo blij sinds ik problemen met mn ducati had die ik daar gekocht had en eigelijk van hot naar her gestuurd werd wegens een blok wat ze niet wouden splitsen kom ik daar niet meer.

Naar eigen zeggen hebben ze allemaal opnieuw moeten solliciteren. Ik ben er maar 1-2 keer eerder geweest (heb d´r wel mijn huidige motor gekocht) maar zag nu dezelfde bekende gezichten. De verkoper/monteur die mij hielp heet Patrick en die was nieuw voor mij. Maar die bleek er al een tijd te werken.

Ik ben verder weer prima geholpen.
 
Heb hier begin maart mijn motor gekocht, en toen waren ze dus net overgenomen. Ik zelf ben tot nu toe heel erg te spreken over de service. Weet natuurlijk niet hoe het ervoor was.
 
hallo oma :W

Mijn motor staat nu bij Motorcity voor wellicht een defecte bobine.
Tot nu toe ben ik niet erg positief, aangezien hij er nu al 2,5 week staat.
Naar zeggen van motor city (erg vriendelijk trouwens) is het gewoon beredruk, maar 2,5 week........
 
Koffie @ zoom _O- _O-

Dat sowieso _O-

Zusje werkt er sindskort, dus ben er ook wat vaker te vinden.



@ Iv0: 2,5 week is inderdaad lang. Bij wijze van spreken zou de reparatie nog niet voltooid moeten zijn, maar iig wel de eerste analyse.
(vb:Is het wel de bobbine of hebben ze iets anders gevonden...)

Werkplaats word volgens mij ook bemand door 2 man en 1 extra op zaterdag. Ben beetje bang dat je de dupe bent van de vakantieperiode. (Maakt het niet beter natuurlijk)
 
Terug
Bovenaan Onderaan