Gezien ik naar 6 maanden nog steeds geen geschiedenisboekje van onze vrienden van MCE heb gehad,en dit waarschijnlijk ook nooit zal krijgen van hun :
weet iemand toevallig een andere manier om de geschiedenis op te vragen van een motor
Ik heb eens voorbij zien komen dat het via de p'lizie kan ,ook nog andere manieren
Ik zou niet weten hoe je aan een "historie" van je motor kunt komen, maar gezien wat ik nu allemaal gehoord en gelezen heb van die zaak, denk ik dat je het misschien ook beter niet kan weten.
Gezien ik naar 6 maanden nog steeds geen geschiedenisboekje van onze vrienden van MCE heb gehad,en dit waarschijnlijk ook nooit zal krijgen van hun :
weet iemand toevallig een andere manier om de geschiedenis op te vragen van een motor
Ik heb eens voorbij zien komen dat het via de p'lizie kan ,ook nog andere manieren
Ik begrijp helemaal wat je bedoelt ,JB37
Ze is al eens gecontroleert door een paar garage's en deze konden ook niks vinden wat op bv een ongeval ,TL verklaring of iets anders kon duiden
Ik quote effe een van de monteurs :
"Als er ooit iets aan is geweest zijn er direct nieuwe onderdelen opgegaan""
Maar liever dubbel genaait als niks ,vandaar ook het geschiedenis boekje
Als ik haar ooit verkoop ,wil ik wel een geschiedenis boekje kunnen laten zien
Zodra je zegt dat een motor oorspronkelijk van MCE afkomt wilt niemand haar meer
Ik ben ook een slachtoffer van MCE en waarschijnlijk al 2 keer. Jaja, ik weet het, niet al te slim. Maar ik kwam er binnen als 21 jarige en dan duurt het lang voordat je ze zien staan. En als ze dan tijd voor je hebben, dan heeft Geert zijn oordeel al klaar. Je merkt gewoon dat hij denkt dat je als 21 jarige geen geld hebt.
En dan de proefrit, daar deden ze ook nogal moeilijk over. Ik mocht een uurtje rijden. Toen ik na anderhalf uur terug was, werden ze wel morrig. Maar toen heb ik 'm toch maar gekocht (ja enthousiast 3 dagen na m'n rijbewijs he) een ZX-6R. Heb ik redelijk wat plezier van gehad, was niet duur, maar na meerdere ervaringen en de verhalen hier, denk ik dat met die motor al iets flink mis was. Het apparaat wilde vaak niet starten als hij net uit stond, nogal vervelend als je moest tanken, dan kon het dus voorkomen dat ik 'm eerst flink moest laten afkoelen.
Na een half jaar was hij gestolen. Op naar de 2e motor en ook die heb ik bij MCE gehaald. Een R1 waar ik ook een half jaar op heb rondgereden en zelfs een circuitdagje mee heb gedaan. Reed allemaal prima, nergens last van. Toen heb ik een flinke crash gemaakt en was de motor total loss. Belt 's avonds de man van de verzekering op: die motor is al ooit total loss geweest. Ik vond dat je het toch even moest weten.
Dussss ik kom nooit meer bij MCE. Ik moet ze wel meegeven dat ze goed zijn in het oplappen, maar ik wil het graag wel van tevoren weten.
Over MotorMada inderdaad niks dan goeds. En kan iemand mij hier uitsluitsel geven of Luc van het onderhoud ook bij de bende van MCE hoort of alleen slachtoffer is?
Papieren zijn HIER op te vragen
Zo'n serviceboekje zegt niet al te veel. Je kan het gewoon nabestellen bij Yamaha, en er is vast wel iemand die er wat fictieve servicebeurten in af kan stempelen, dus wat is het waard?
Hoi,
Ik volg alles ook met zeer veel interesse. Ik heb daar namelijk een motor gekocht die nog afgeleverd moet worden. Op de dag dat ik hem zou ophalen werd ik 's ochtend gebeld met het verhaal dat de belastingdienst is langs geweest om de administratie in beslag te nemen. Ze hebben toen ook de papieren van alle motoren meegenomen. Dit zou afgelopen dinsdag geweest zijn, maar als ik de eerdere posts lees moet dit eerder gebeurd zijn terwijl ik die maandag daarvoor nog gebeld heb om na te gaan of alles gereed zou zijn.
Ben nog wel langs geweest en ik zou mijn aankoopbedrag terug krijgen.
Heb net nog gecheckt en jawel het bedrag dat ik overgemaakt heb is terug gestort, dus dat is alvast binnen.Alleen het bedrag wat in mindering is gebracht door mijn inruilfiets zou ik ook terug krijgen. Dit zat er niet bij terwijl de fiets al vrij gewaard is. Maandag maar eens ff bellen of langs gaan.
Ik zou dit geld ook krijgen namelijk.
Nou is de fiets die ik heb aangekocht een importje. Dus ik heb nog een paar vraagjes.
1. Wanneer is de plizie nu precies daaro binnen gevallen?
2. Waar kan ik nagaan of de motor die ik wilde kopen nu een schade geval is (ik kon niks ontdekken).
Grtz,
Norinco
Hey mensen,
Na het hele topic gelezen te hebben, moet ik even kwijt dat de heer Gr***en HELEMAAL niets te maken heeft met de 2 andere zaken. Luc komt bij mij uit het dorp en heeft mijn "brommer" ook in onderhoud. Als er iemand netjes werkt is het deze persoon wel. Prijzen zijn ook niet overdreven en kwaliteit is OK