motorcross-aktie behoud onze sport!!

ik vrees dat de banen die nu nog open zijn blijven of later stuk voor stuk sluiten.
en nieuwe banen er nooit zullen komen.

echter denk ik dat het tegenstrijdig werkt die banen sluiten.
het probleem vinden mensen de overlast en de oplossing is het sluiten van de banen.
maar met het ene probleem oplossen maak je het volgende probleem.

en dat is dat als ze de banen gaan sluiten mensen echt niet abrupt stoppen met crossen en dan maar gaan wild crossen.
en dan word het een chaos.

Denk ik niet, binnen 10 jaar rijden er al elektro crossers rond met dezelfde prestaties als benzine motoren. Banen zullen alleen open blijven voor elektro motoren en misschien een middag voor benzine.

Als het eenmaal zover is zullen er meer banen bij komen omdat je dan geen geluids hinder hebt en op elk industrie terrein een baan kunt leggen.
 
Denk ik niet, binnen 10 jaar rijden er al elektro crossers rond met dezelfde prestaties als benzine motoren. Banen zullen alleen open blijven voor elektro motoren en misschien een middag voor benzine.

Als het eenmaal zover is zullen er meer banen bij komen omdat je dan geen geluids hinder hebt en op elk industrie terrein een baan kunt leggen.


ik hoop dat het zo zal gaan, maar ben bang dat die zon niet op gaat.

er zijn altijd mensen die het niet willen hebben en banen erbij kunnen we zowieso wel vergeten. niemand die van zijn perfecte bouwgrond een crossbaan gaat maken.

als het ene excuus niet meer relevant is zorgen tegenstanders wel dat ze een volgend excuus hebben. zolang mensen tegen zijn word er geen aktie ondernomen.
 
www.mx-noordholland.jouwweb.nl

de nieuwe site van de noordhollandse wildcrossers! :)
 
Laatst bewerkt:
Ik ben het er wel mee eens, maar of dit nu de manier is? ? ?
Met politiek kontgelik, duidelijke plannen, duidelijke regels, een ondernemingsplan en een vereniging met statuten kom je een eind verder, dan een stel rednecks die een stuk land opeisen.
 
Ik ben het er wel mee eens, maar of dit nu de manier is? ? ?
Met politiek kontgelik, duidelijke plannen, duidelijke regels, een ondernemingsplan en een vereniging met statuten kom je een eind verder, dan een stel rednecks die een stuk land opeisen.


dat werkt al 30jaar zo goed... :/ ..
 
Ik ben het er wel mee eens, maar of dit nu de manier is? ? ?
Met politiek kontgelik, duidelijke plannen, duidelijke regels, een ondernemingsplan en een vereniging met statuten kom je een eind verder, dan een stel rednecks die een stuk land opeisen.

Dan duur het 20 jaar voordat je weer een terrein hebt waar gereden mag worden.
En dan moet je de gemeente(s) nog mee hebben, ipv tegen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan