Motorday 2008 1 mei Zandvoort

Jah eentje van na de terugreis toen het weer volledig droog was...

full


Verdomme B|
 
Geslaag evenement, alleen jammer van het slechte weer, wat ik vooral in Zandvoort alleen had.

Rond 11.30 vertrokken uit Amsterdam, alles was nog droog. Pas in Zandvoort begon het te regenen. Uiteindelijk bij vertrek een droge rit terug gehad.

Ontzettend veel mf'ers gespot trouwens.
 
Was zeker een leuk dagje, op die vervelende buien na. Op de terugweg ook nog een paar hagelbuien gehad. Dat is echt niet fijn.

Gelukkig heb ik 2 sessies op een droge en zonovergoten baan gereden. Was mijn eerste circuitervaring en het smaakt zeker naar meer.
 
Als er iemand in de ochtendsessie bij L1 foto's heeft gemaakt en daarbij toevallig een effen rode cbr600f2 tussen zit laat ff weten svp. zou ze graag willen zien.
 
Als er iemand in de ochtendsessie bij L1 foto's heeft gemaakt en daarbij toevallig een effen rode cbr600f2 tussen zit laat ff weten svp. zou ze graag willen zien.

En ik zou graag foto's van een zwarte TL1000S in de B2 en L2 willen hebben als die er zijn. Weet toevallig ook iemand waar ik straks de foto's kan vinden van de prof. fotografen die langs de baan zaten?
 
mag niet spammen, maar zoek eens op leukopdefoto, die heeft er veel gemaakt

edit: die staan nog niet online
 
Laatst bewerkt:
mag niet spammen, maar zoek eens op leukopdefoto, die heeft er veel gemaakt

edit: die staan nog niet online

Ik zie dat niet als spam hoor, alleen een antwoord op mijn vraag en misschien van enkele anderen waar ze hun foto's kunnen terugvinden.

Bedankt.
 
Ik ben ook redelijk verzopen onderweg. Vanmorgen met zon vertrokken en in Zandvoort aangekomen. Daar eerst een rondje gelopen en toen besloten eens even wat proefritjes te gaan maken. Ik had wel wat modellen in gedachten (Suzuki GSR600, Honda CB600F, Honda CBR600rr) en mijn vader wou ook verschillende modellen proberen. Dus ik ben begonnen op de Suzuki GSR600 en hij op de Aprillia Shiver. Halverwege die proefrit begon het te regenen en volgens mij is het daarna niet meer droog geworden. Toen maar besloten het daarbij te laten en alleen nog maar rond te kijken.
Die Pyrodinges was erg gaaf om te zien, alleen levensgevaarlijkdt hij die kerosine zo op het asfalt spoot. Je zal daarna nog maar rondjes moeten rijden....
Daarna nog een Hayabusa in de fik zien gaan, erg lullig en zonde voor de eigenaar. Maar zo zie ik een Hayabusa wel het liefst :P (Wat een lelijke hokken zijn dat zeg, met die verlengde achterbrug :r)
Daarna maar besloten richting huis te gaan, bij Utrecht werd het pas droog. En nu schijnt hier gewoon volop de zon 8-)
Erg frustrerend trouwens om 500m verderop boven zee een strak blauwe lucht te zien, en zelf in de regen te lopen -O-

Ik ben zelf maar 1 MF-er tegen gekomen. Een zwart/gele Suzuki GSX600R (al een wat ouder model) die klaar stond om het circuit op te gaan (of de keuring ofzo, iig in de rij bij de laatste pitbox)
 
Ik ben ook redelijk verzopen onderweg. Vanmorgen met zon vertrokken en in Zandvoort aangekomen. Daar eerst een rondje gelopen en toen besloten eens even wat proefritjes te gaan maken. Ik had wel wat modellen in gedachten (Suzuki GSR600, Honda CB600F, Honda CBR600rr) en mijn vader wou ook verschillende modellen proberen. Dus ik ben begonnen op de Suzuki GSR600 en hij op de Aprillia Shiver. Halverwege die proefrit begon het te regenen en volgens mij is het daarna niet meer droog geworden. Toen maar besloten het daarbij te laten en alleen nog maar rond te kijken.
Die Pyrodinges was erg gaaf om te zien, alleen levensgevaarlijkdt hij die kerosine zo op het asfalt spoot. Je zal daarna nog maar rondjes moeten rijden....
Daarna nog een Hayabusa in de fik zien gaan, erg lullig en zonde voor de eigenaar. Maar zo zie ik een Hayabusa wel het liefst :P (Wat een lelijke hokken zijn dat zeg, met die verlengde achterbrug :r)
Daarna maar besloten richting huis te gaan, bij Utrecht werd het pas droog. En nu schijnt hier gewoon volop de zon 8-)
Erg frustrerend trouwens om 500m verderop boven zee een strak blauwe lucht te zien, en zelf in de regen te lopen -O-

Ik ben zelf maar 1 MF-er tegen gekomen. Een zwart/gele Suzuki GSX600R (al een wat ouder model) die klaar stond om het circuit op te gaan (of de keuring ofzo, iig in de rij bij de laatste pitbox)

Wat was er dan met die Busa gebeurd? Lijkt me toch dat die dingen niet spontaan ontbranden :P
 
Wat was er dan met die Busa gebeurd? Lijkt me toch dat die dingen niet spontaan ontbranden :P

Ik was net op het nieuws *O* :P

Voorafgaand aan de beelden van de recordpoging van DaLiks lieten ze wat beelden zien van het circuit rijden. Opeens zag ik mezelf voorbij flitsen. Altijd leuk.
 
ik hoorde dat die busa een kapotte leiding had en hoe het kwam weet ik niet maar ineens stond de onderkant in de fik. :(

Trouwens wel superfout dat er niet eens een brandblusser in de buurt was :N :N . Duurde minimaal 1 a 2 minuten voordat er iemand kwam met een blusser :X Die arme man probeerde nog met een handje zand of water het een beetje te blussen. Vond het echt niet tof voor hem ook al is/was het een busa, hoop dat het weer goed komt voor hem. :Y
 
ik hoorde dat die busa een kapotte leiding had en hoe het kwam weet ik niet maar ineens stond de onderkant in de fik. :(

Trouwens wel superfout dat er niet eens een brandblusser in de buurt was :N :N . Duurde minimaal 1 a 2 minuten voordat er iemand kwam met een blusser :X Die arme man probeerde nog met een handje zand of water het een beetje te blussen. Vond het echt niet tof voor hem ook al is/was het een busa, hoop dat het weer goed komt voor hem. :Y
Zolang duurde het niet hoor. Toen hij afstapte en een handje water pakte kwam de OCA auto al aangereden (moest vanaf einde pitstraat naar het begin rijden). Ze kunnen moeilijk in de berm op het rechte stuk parkeren. Al kan ik me voorstellen dat als het jouw motorfiets is dat de tijd lijkt te vliegen en dat je het al snel te lang vind duren.

Ik heb er zelf niks meer over gehoord, maar wat mijn eigen gedachte erover is: Om warm te draaien wordt er al flink aan het gas gedraaid en er wordt een burnout gemaakt om de banden op temperatuur te krijgen. Ik denk gewoon dat die turbo oid gloeiend heet is geworden en de boel in de fik heeft gezet. Dit in combinatie met een kapotte leiding is natuurlijk goed mogelijk.
 
Ook ff geweest en het was idd zwaar balen van de regen.
Heb me verder wel vermaakt maar op de terugweg bijna verongelukt.
Reed achter wat auto's en zag het steeds donkerder worden in de lucht dus ff wat meer afstand van die blikken.
Begint het te hagelen, niks mis mee opzich maar dan moeten die grappenmakers op 4 wielen niet VOL in de ankers gaan.
2 auto's in puin en ikzelf ben al remmend en terugschakelend (en hopend dat de wielen niet blokkeren) tussen 7 a 8 auto's geknepen.
Dat soort grapjassen mogen ze van mij direct van straat schoppen.

Foto's (voor zover het wou met de regen).
Een MF'er:
motorday_069.jpg

motorday_070.jpg

Nog een:
motorday_080.jpg


De Honda Dax die zowaar de 2e plek had bij de DB drag (is ie dat nog gebleven?)
Wel jammer dat die commentator hem in de zeik zette.
motorday_021.jpg


Enkele spot jezelf, lol
motorday_115.jpg

motorday_078.jpg

motorday_079.jpg

motorday_067.jpg

motorday_091.jpg

motorday_087.jpg


Alternatief voor de paraplu:
motorday_085.jpg


Ook errug leuk:
motorday_064.jpg

motorday_061.jpg


Wat is dit?
motorday_100.jpg

motorday_099.jpg


motorday_102.jpg

motorday_073.jpg

motorday_108.jpg

motorday_074.jpg

motorday_030.jpg

motorday_028.jpg

motorday_007.jpg


112 foto's in m'n album
Hoop dat de kwaliteit voldoet :)
 
zo was zeker een geslaagde dag.

Het weer was jammer, maar daar laten we ons toch niet door kisten?
 
Het was weer een leuke motordag !! Hier wat pictures die ik gemaakt heb.
Die op de X11 (zwarte motor) ben ik Hij heeft 132 PK op et achterwiel :9~

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan