MotorEmotion over de kop

Ralfie

MF veteraan
10 jan 2002
13.804
513
Het zat er al een tijdje aan te komen, maar nu is het definitief:

(geknipt&geplakt van www.motoremotion.nl)

*******************************************
Motor Emotion, het is voorbij...
Motor Emotion’s succes heeft altijd in het onverwachte gezeten. Daarom is het besluit om te stoppen met het leukste motorblad van Nederland een passende, onverwachte actie.

Motor Emotion heeft altijd bestaan dankzij jullie, de lezers M/V. De advertenties zorgden voor de krenten in de pap, maar wij waren er in tegenstelling tot veel andere publicaties niet afhankelijk van.

Helaas somberen we met zijn allen wat mee in de dip die ons door Het Huidige Haagje is aangepraat. Dat merkten we ook aan de kioskverkopen waar we het toch van moesten hebben. Tel daarbij dat de grote adverteerders hun budgetten in de televisiehoek hebben geïnvesteerd... Oeps. We voorzagen teveel rode cijfers voor Motor Emotion in het verschiet. Want netto-netto komen we momenteel 1400 abonnees tekort. Iets voor een televisie reddingsactie misschien? We hebben het overwogen maar waren het GSMnummer van John de Mol weer kwijt...

Vragen en steunbetuigingen graag schriftelijk via Wilbers Publishing bv, t.a.v. Motor Emotion redactie, Postbus 10, 7070 AA in Ulft. Reageren in het gastenboek kan natuurlijk altijd.

We blijven rijden en namens het hele stel liefhebbers dat Motor Emotion tot een – naar nu is gebleken relatief – succes maakte: Hartstikke bedankt, het was gezellig en tot ziens!
*******************************************

Jammer, was met voorsprong het leukste motorblad van Nederland (en niet alleen omdat ik er zelf af en toe in schreef)...
 
jammer.......maar zo gaan die dingen......

ik sta er wel mooi in, dat pakken ze me niet meer af......
 
Erg jammer, was zeker mijn blad wat ik elke keer weer kocht. Een vervanger is er niet! '(
Nee ddaar heb je volledig gelijk in. Komt er ook niet denk ik; als het origineel het niet eens redt, hoe zou een eventuele opvolger het dan moeten doen?

Kennelijk is NL toch een te kleine vijver.
 
Het zat er al een tijdje aan te komen, maar nu is het definitief:

(geknipt&geplakt van www.motoremotion.nl)

*******************************************
Motor Emotion, het is voorbij...
Motor Emotion’s succes heeft altijd in het onverwachte gezeten. Daarom is het besluit om te stoppen met het leukste motorblad van Nederland een passende, onverwachte actie.

Motor Emotion heeft altijd bestaan dankzij jullie, de lezers M/V. De advertenties zorgden voor de krenten in de pap, maar wij waren er in tegenstelling tot veel andere publicaties niet afhankelijk van.

Helaas somberen we met zijn allen wat mee in de dip die ons door Het Huidige Haagje is aangepraat. Dat merkten we ook aan de kioskverkopen waar we het toch van moesten hebben. Tel daarbij dat de grote adverteerders hun budgetten in de televisiehoek hebben geïnvesteerd... Oeps. We voorzagen teveel rode cijfers voor Motor Emotion in het verschiet. Want netto-netto komen we momenteel 1400 abonnees tekort. Iets voor een televisie reddingsactie misschien? We hebben het overwogen maar waren het GSMnummer van John de Mol weer kwijt...

Vragen en steunbetuigingen graag schriftelijk via Wilbers Publishing bv, t.a.v. Motor Emotion redactie, Postbus 10, 7070 AA in Ulft. Reageren in het gastenboek kan natuurlijk altijd.

We blijven rijden en namens het hele stel liefhebbers dat Motor Emotion tot een – naar nu is gebleken relatief – succes maakte: Hartstikke bedankt, het was gezellig en tot ziens!
*******************************************

Jammer, was met voorsprong het leukste motorblad van Nederland (en niet alleen omdat ik er zelf af en toe in schreef)...


Damn....het enige motorblad dat realistisch schreef...en met gepaste humor en in deze vreemde wereld eigenwijs zijn eigen stijl wist vast te houden. Jammer dat niet meer mensen op tijd dit blad ondekt hebben, jammer dat ze nu de kans er niet meer toe krijgen.

MotorEmotion mensen: :} :} dank jullie voor vele uurtjes leesplezier :} :}
 
Laatst bewerkt:
Kanonne....wa's dannou??!!

kan ik een hot-item over m'n "Caféracert" ook wel op m'n buik schuiven dus..

Serieus: knap balen,ik heb altijd met veel plezier in jullie blad mogen bladeren,tis verrekte jammer datter dus niet meer mensen zijn te porren om dit blad te kopen.
Kop op; misschien leert de toekomst ons anders en kan er een doorstart geschieden.
Fingers crossed ;)
 
Tja, had het al gemerkt. Ik zou het fotowerk van de TT Assen verzorgen. Neem onmiddelijk na de TT contact op met de redactie, blijken ze de foto's al niet meer nodig te hebben. :(

Dus voor mij was het dubbel zuur, net als voor de mensen die er al lang werkten. Triest.... ;(

Voor de mensen die op straat zijn komen te staan, succes met het zoeken van een andere baan, en bedankt voor het vertrouwen, al heb ik er weinig meer aan gehad...
 
:( was een gaaf blad ..er stonden tenminste fietsen in die ik ook hebof heb gehad.Waarmee stond je erin Bral??? Ben (eigenlijk tot voor kort) abonnee dus heb heel veel afleveringen liggen :9 ,mzzls,Rob.
 
Jammer, het was een leuk blad wat ik toch af en toe wel kocht. Sorry nooit abo geworden, ik beken. Maar zonde dat zo'n mooi blad ter ziele moest gaan
 
:( was een gaaf blad ..er stonden tenminste fietsen in die ik ook hebof heb gehad.Waarmee stond je erin Bral??? Ben (eigenlijk tot voor kort) abonnee dus heb heel veel afleveringen liggen :9 ,mzzls,Rob.

Bral z'n Guzzi stond er kort geleden in.....


Erg jammer...Kan d'r met de kop niet bij dat een blad wat zo "levend" schijft en zo gericht is op de gewone liefhebber en waar zoveel liefde voor motoren uitstraalt het niet redt.... '( '(
 
Da´s shit, het enige realistische Nederlandstalige blad. Wat nu nog overblijft is het Duitse "Mopped". OOk een blad dat de waarheid op een alternatief sarcastisch, realistische manier weet te brengen en rekening houdt met de rijders en niet met de dealers.
 
Tja, jammer...... Ik had al snel een abonnement, maar had het per 1 september opgezegd, omdat ik iedere maand toch wat te veel bladen kocht. ;)

Het was zeker een leuk en eigenwijs blad, ik hoop dat de mensen bij andere bladen aan het werk komen.

Misschien heeft het eigenwijze ze wel de kop gekost. Fijngeprakte en gemalen kost gaat er nu eenmaal bij meer mensen in dan apart voedsel.
 
.... maar ook in de toekomst gaan we voor de pret! En er zijn nog zoveel dinen te doen! Zoveel mogelijkheden.... Mar nu eerst ff zorgen dat fde koplamp van mijn BMWeesgegroetje hret weer doet.... Want zo lekker een weekendje Ardennen!R1 rijders, pas op de witte R65!Het is triouwens malaise in de hele bladenwereld. Ik denk dat alleen KickXstart zwarte cijfers schrijft en dat ProMotor gewon altijd blijft bestaan omdat de ANWB gewoon ook poot in die markt aan de grond wil houden.
 
mmmhh, Jammer denkik :? Ik heb er namelijk nog nooit van gehoord. Misschien toch een vorm van slechte reclame?

Maar medeleven gaat wel uit naar de medewerkers en derden, dus laten we hopen dat ze snel verder kunnen. Suc6
 
hoi Backfire
Vroeger groeiden blaadjes langzaam en organisch vanuit de kiosken. Nu is het do0rgaans zo dat je per jaar een half eurotonnetje reclame minmaal moet investeren. Dat gaat allewen als je een grote uitgever met een vette advertentieverkoopafdeling achter je hebt. Want anno nu draaien bladen op advertentie inkomsten. Niet op.... Hoe heten ze ook weer? Oh ja: Lezers! Bovendien is het een enorme strijd om de strkkende meters in de kiosken... Maar bovenal is er gebeurd wat bladenmakers altijd voor onmogelijk hebben gehouden: lezers zijn massaal internet als blad-alternatief gaan gebruiken.En laat dat nou nog werken ook!
 
Kijk nou, DP zelf hier. Nogmaals jammer van jullie blad, ook al had ik jullie in de steek gelaten.

Het werd met plezier gemaakt, en niet met alleen maar marketing, dat was best duidelijk.

Wij heben elkaar ooit eens ontmoet, zal je je wel niet meer herinneren. Heb ooit een rondje op de Star Twin Ducati chopper van je mogen rijden in Rotterdam op een late avond , met jouw helm. Ik droeg toen nog zo'n oranje/witte jas met een blauwe broek. Heeft me nog wat commentaar opgeleverd van mijn collega's. Zonder beschermende kleding op de motor. Een doodzonde! Reed wel lekker trouwens. Alleen die helm! Van voor de WOII ? :)
 
He Dag GT! Dat weet ik nog! En de 'DP zelluv ' ben ik lekker al vanaf 1954. Het leven is een feestje da maar al te vaak door commerciele belangen wordt gedirigeerd. Niks dat ik wat tegen geld heb overigens. Zo lekker op de brommer naar Belgie toe. En het is niet zo dat ik de firma met een gouden handdruk heb verlaten, maar kwa helmen ben ik er wel erg op vooruit gegaan. Ik heb een ambachtelijk klassiek plaatmooie Davida jethelm, een ROOF Boxer en een Reevu botspet met achteruitlijkspiegel. Dan krijg je dingen als: het is nu niet te koud, stralend blauw, ik ga binnendoor krap 300 km rijden en dat gaat niet harder dan 110-120.... YESSS De jethelm met bril dus. Lekker insecten happen! Prettig weekend allemaal!
 
Terug
Bovenaan Onderaan