Ralfie
MF veteraan
- 10 jan 2002
- 13.804
- 513
Het zat er al een tijdje aan te komen, maar nu is het definitief:
(geknipt&geplakt van www.motoremotion.nl)
*******************************************
Motor Emotion, het is voorbij...
Motor Emotion’s succes heeft altijd in het onverwachte gezeten. Daarom is het besluit om te stoppen met het leukste motorblad van Nederland een passende, onverwachte actie.
Motor Emotion heeft altijd bestaan dankzij jullie, de lezers M/V. De advertenties zorgden voor de krenten in de pap, maar wij waren er in tegenstelling tot veel andere publicaties niet afhankelijk van.
Helaas somberen we met zijn allen wat mee in de dip die ons door Het Huidige Haagje is aangepraat. Dat merkten we ook aan de kioskverkopen waar we het toch van moesten hebben. Tel daarbij dat de grote adverteerders hun budgetten in de televisiehoek hebben geïnvesteerd... Oeps. We voorzagen teveel rode cijfers voor Motor Emotion in het verschiet. Want netto-netto komen we momenteel 1400 abonnees tekort. Iets voor een televisie reddingsactie misschien? We hebben het overwogen maar waren het GSMnummer van John de Mol weer kwijt...
Vragen en steunbetuigingen graag schriftelijk via Wilbers Publishing bv, t.a.v. Motor Emotion redactie, Postbus 10, 7070 AA in Ulft. Reageren in het gastenboek kan natuurlijk altijd.
We blijven rijden en namens het hele stel liefhebbers dat Motor Emotion tot een – naar nu is gebleken relatief – succes maakte: Hartstikke bedankt, het was gezellig en tot ziens!
*******************************************
Jammer, was met voorsprong het leukste motorblad van Nederland (en niet alleen omdat ik er zelf af en toe in schreef)...
(geknipt&geplakt van www.motoremotion.nl)
*******************************************
Motor Emotion, het is voorbij...
Motor Emotion’s succes heeft altijd in het onverwachte gezeten. Daarom is het besluit om te stoppen met het leukste motorblad van Nederland een passende, onverwachte actie.
Motor Emotion heeft altijd bestaan dankzij jullie, de lezers M/V. De advertenties zorgden voor de krenten in de pap, maar wij waren er in tegenstelling tot veel andere publicaties niet afhankelijk van.
Helaas somberen we met zijn allen wat mee in de dip die ons door Het Huidige Haagje is aangepraat. Dat merkten we ook aan de kioskverkopen waar we het toch van moesten hebben. Tel daarbij dat de grote adverteerders hun budgetten in de televisiehoek hebben geïnvesteerd... Oeps. We voorzagen teveel rode cijfers voor Motor Emotion in het verschiet. Want netto-netto komen we momenteel 1400 abonnees tekort. Iets voor een televisie reddingsactie misschien? We hebben het overwogen maar waren het GSMnummer van John de Mol weer kwijt...
Vragen en steunbetuigingen graag schriftelijk via Wilbers Publishing bv, t.a.v. Motor Emotion redactie, Postbus 10, 7070 AA in Ulft. Reageren in het gastenboek kan natuurlijk altijd.
We blijven rijden en namens het hele stel liefhebbers dat Motor Emotion tot een – naar nu is gebleken relatief – succes maakte: Hartstikke bedankt, het was gezellig en tot ziens!
*******************************************
Jammer, was met voorsprong het leukste motorblad van Nederland (en niet alleen omdat ik er zelf af en toe in schreef)...