motorfiets werkplaats handboek

zwarte lola

Die hard MF'er
13 mei 2014
359
71
Heerlen
ik zoek een site waar ik kan downloaden een werkplaats handboek voor een triumph adventurer 900 bouwjaar 1999, ik kan het wel kopen maar ik weet als ik aan het onderhoud/repareren ga dat het boek binnen de kortste keren vol met vette vingerafdrukken staat , dus een download is netter !!!!
 
Ik zou gewoon voor de versie gaan die je gevonden hebt. Een wph mag toch wel vies worden? En een vieze tablet of toetsenboord en muis wil je waarschijnlijk ook niet.
 
Laatst bewerkt:
GRANDIA kan waarschijnlijk niet goed lezen , ik heb duidelijk geschreven waarom ik het wil downloaden , zoals GRANDIA het zegt zeg ik : zoals de waard is zo vertrouwd hij zijn gasten 1-0 einde discussie vanaf mijn kant..
 
GRANDIA kan waarschijnlijk niet goed lezen , ik heb duidelijk geschreven waarom ik het wil downloaden , zoals GRANDIA het zegt zeg ik : zoals de waard is zo vertrouwd hij zijn gasten 1-0 einde discussie vanaf mijn kant..
En al zou je er niet voor willen dokken is toch jou zaak niet de onze :X :X
 
Makkelijker schoon te maken dan een boek :+
Uit onderzoek is gebleken dat een toestenbord ranziger/viezer is dan een wc-bril.

Als gaat sleutelen met een digitaal wphb worden je handen, gereedschappen en onderdelen dus ongeveer net zo ranzig als een wc-bril.

Nah, geef mij dan maar een papieren versie van een wphb.

:+
 
Uit onderzoek is gebleken dat een toestenbord ranziger/viezer is dan een wc-bril.

Als gaat sleutelen met een digitaal wphb worden je handen, gereedschappen en onderdelen dus ongeveer net zo ranzig als een wc-bril.

Nah, geef mij dan maar een papieren versie van een wphb.

:+
Valt dan toch best mee.
Toetsenborden worden net wat jij zegt ranzige :+



Kun je nagaan hoe het bij een telefoon is :X
 
Als ik een 'vette' klus heb maak ik een printje van de betreffende pagina en die plak ik aan de motor. Als het blad dan vies wordt is er niks aan de hand!

Ja, ja.........liever in de hand! Òf hebben we het over wat anders?
 
Terug
Bovenaan Onderaan