Motorfietsen vervuilen tot elf keer meer dan auto’s

Wij mogen als burger verrekken, terwijl de zeevaart buiten schot wordt gehouden ........................
Eeeeeeh..................., bedenk dan wel dat wij hier zelf ook van profiteren.
Mss blijft de zeevaart dan wel buiten schot, maar wij willen allemaal wel goedkope spulletjes van over de hele wereld.

Ook zelf ben ik geen haar beter!
Deze week nog een ris bestellingen gedaan bij Alie. Alles bij elkaar nog geen 65 euries. Netjes thuis afgeleverd.
Ik schat in dat als je Europese producten zou hebben besteld, dat je aan €500 zou moeten gaan denken.

Natuurlijk zal de kwaliteit van de spullen zich nog moeten bewijzen. Echter tot nu vrijwel steeds goede ervaringen.
Bij de spullen die ik heb besteld zit oa een handvat-verwarming voor de motor voor slechts €12.
Deze zelfde set heb ik nu al 2 jaar op mijn FZ. Werkt prima! Nu heb ik zelfde HVW besteld voor mijn Blackbird.
 
Laatst bewerkt:
Voor de zeevaarders: Stookolie is toch de dikke drap die overblijft als alle lichtere fracties eruit gehaald zijn? Van LPG tot diesel en wellicht nog wel meer?

Plus het vloeibare chemische afval wat word bij gemengt .

Poef.. zo de schoorsteen uit.

Er word wel op gecontroleerd en gehandhaafd in de Nederlandse havens ( geen idee over andere landen ) , alleen is het
financieel zo interessant dat het blijft gebeuren.
( boetes staan niet in verhouding tot de winst ) , die worden gewoon lachend afgetikt.

Als je gewoon eens wilt weten hoe het zit, maak eens een praatje met die mannen van de waterpolitie , ze vertellen je het graag,
want zelf , overduidelijk tot frustratie , word er erg veel met de internationale mantel des liefde bedekt. ( politiek )


Ze mopperen wel eens over frauderende chauffeurs .
Over de scheepvaart hoor je bijna nooit iemand, grap is.. "die zijn net zo erg, of .. erger" .

Als er geld mee te verdienen is, of regels onhandig zijn. Word er wat op verzonnen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan