Motorforum leden met foto online!!

HackWarR1

Die hard MF'er
25 jun 2003
695
5
Mja?
Na een klein onderzoekje en talloze uren testen en installeren heb ik nu een website gemaakt waarop iedereen zijn/haar motor foto's online kan zetten, gratis. De bedoeling is dat er over een tijd een mooie database onstaat van wat mensen tegenwoordig rijden. En bovendien is het makkelijk als je bijvoorbeeld je fiets aan iemand wilt laten zien.

Ik heb dit idee eigenlijk zeg maar een beetje gejat van sportbikez maar hun aanpak beviel mij en nog veel andere mensen niet. Mij leek het gewoon een aardig idee om zo wat bij te dragen aan de MF community.

Ik heb er hard aan gewerkt om alles zo te krijgen en er zullen dus nog wel problemen/vragen mee zijn, laat me het gerust weten. Het is allemaal nog in een beginfase dus reacties/hulp zijn welkom

Interesse? Meld je aan via de onderstaande link:
www.hackwar.nl/coppermine/register.php

Vragen/comments post ze hier maar of mail me op hackwar@hackwar.nl
Ik ben HEEL benieuwd!
 
zo te zien heb je er flink werk van gemaakt.....leuk idee...heb nu geen tijd maar zal binnenkort wel ff aan een nadere inspectie onderwerpen :+
 
Als het goed is is Cycle bezig met het smoelenboek, alhoewel da's ie al een jaartje ofzo :+
 
Krijg al twee keer het volgende:
Er is geen foto geupload !

Indien je echt een foto geselecteerd hebt om te uploaden, controleer of de server bestands upload toestaat...


Is er een maximun grootte aan het te uploaden bestand?
 
Krijg al twee keer het volgende:
Er is geen foto geupload !

Indien je echt een foto geselecteerd hebt om te uploaden, controleer of de server bestands upload toestaat...


Is er een maximun grootte aan het te uploaden bestand?
Ja, dat staat er toch vrij duidelijk boven, 200 kb is max. per bestand
 
Krijg al twee keer het volgende:
Er is geen foto geupload !

Indien je echt een foto geselecteerd hebt om te uploaden, controleer of de server bestands upload toestaat...


Is er een maximun grootte aan het te uploaden bestand?

Ja foto's hebben een max van 200Kb en moeten van het type JPG zijn.
Sorry andere formaten worden niet ondersteund en 200Kb voor een JPG zou echt genoeg moeten zijn.
 
k moest even foto's resizen om onder die 200 kb te komen maar ze staan er op (tenminste nu nog 1'tje).

Erg mooi en leuk gemaakt die website *D
 
Zo, heb me geregistreerd en ben nu bezig mijn foto's te verkleinen naar 200kb... Mooi site trouwens! klasse!!!
 
Kleine opmerking: voorlopig is de schijfruimte per gebruiker ingesteld op 2,5MB. Mochten er mensen zijn die meer nodig hebben dan kunnen ze me gewoon mailen. Dit moet ik helaas doen omdat schijfruimte ook voor mij errug duur is. Waarschijnlijk ga ik dit in de toekomst uitbreiden.
 
leuke site hoor, maar zou je de max grote van een jpg niet 300 kunnen maken??? dan zou je namelijk grotere foto's uit vele digicams direct opslaan!
 
Terug
Bovenaan Onderaan