Motorfotografie met smartphone

In de buurt van Winterberg Duitsland..
20220522_115733.jpg
 
Vorige week de Tweede Maasvlakte bezocht, heb een opname gemaakt met mijn smartphone en daarna bewerkt met Snapseed. Over smaak valt te twisten, maar graag jullie kritische opmerkingen waar ik iets van kan leren.
IMG_20230617_083619-01-01.jpeg
 
Vorige week de Tweede Maasvlakte bezocht, heb een opname gemaakt met mijn smartphone en daarna bewerkt met Snapseed. Over smaak valt te twisten, maar graag jullie kritische opmerkingen waar ik iets van kan leren.Bekijk bijlage 1895013
Over smaak valt idd niet te twisten, dus dat ga ik ook niet doen. Maar je motor staat er niet helemaal op.
 
De aandacht wordt meer getrokken naar de rotsen dan naar de motor. De motor is ook slecht zichtbaar door de hoek waarin hij staat en hij staat er niet helemaal op.

Het effect dat je gebruikt hebt is wel erg grappig.
 
Over smaak valt idd niet te twisten, dus dat ga ik ook niet doen. Maar je motor staat er niet helemaal op.
Opnieuw de Tweede Maasvlakte bezocht. Enkele opnames gemaakt. De motor staat er volledig op, maar is context te nadrukkelijk aanwezig. De eerste foto is zonder poespas of opsmuk. De tweede is bewerkt. Graag jullie kritische opmerkingen.
IMG_20230708_114425.jpg
IMG_20230708_114425-01.jpeg
 
De XS 500 had idd vier kleppen, de 250 en 360 (later 400) zijn dacht ik gewoon tweekleppers.

Mijn vader heeft een keer in zijn leven een nieuwe motor gekocht (en hij heeft er heel veel gehad). Dat was zo'n 500.
 
Terug
Bovenaan Onderaan