motorgoedkoop.nl

monica

MF veteraan
15 nov 2003
1.014
0
den-haag/the suburbs
Met het risico dat ik weer een open deur intrap :)

Wie heeft er ervaring met het bestellen van een motor of kleding bij Motorgoedkoop.nl op het internet??

De motoren zijn zo'n Euro 500,00 tot 1500,00 goedkoper dan bij een dealer,.lijkt aantrekkelijk niet waar?

Maar een motor in een winkelwagentje?,............ik weet het niet :?

Gaarne jullie ervaringen!

Monica
 
Hoi, motorgoedkoop is van Kruizinga uit Gouda. Hier in de regio een bekende motorzaak. Of dat hun site betrouwbaar is? De zaak op zich zeker weten.
Succes.
 
Hoi, motorgoedkoop is van Kruizinga uit Gouda. Hier in de regio een bekende motorzaak. Of dat hun site betrouwbaar is? De zaak op zich zeker weten.
Succes.

Was Kruizinga, maar al geruime tijd niet meer.
Heb er wel is een kuipruitje bestelt, allemaal goed verlopen.
 
De motorzaak Kruizinga is verkocht door de familie Kruizinga en op een nieuwe locatie in Gouda (Goudse Poort) voortgezet.

Motorgoedkoop is na de verkoop van de motorzaak opgestart door de Kruizinga-tjes, maar heeft dus niet meer met de motorzaak te maken, vraag maar aan Thomas!
 
Heb mijn helm daar gekocht kreeg hem netjes thuis afgeleverd en scheelde flink in prijs. Dus top :)
 
hallo,
ik heb mijn TDM daar gekocht; geleverd door Bleeker motoren in Hoornwas nog in dubio wat garantie en beurten betreft; Bleeke rin Hoorn maakt daarin gene onderscheid, voor mn 1000kmbeurt betaal ik GEEN arbeidskosten omdat de motor bij hem is "gekocht". Bleeker had me ook ff uitgelegd hoe het in zn werk gaat tussen hem en motorgoedkoop.nl; mijn complimenten voor Bleeker, is voor mij zeker het op en neer rijden waard (120 Km, amsterdam)
suk6!
 
ik vraag me af of Bleeker het zou waarderen als ik het op MF zou zetten; mail me en ik kan het je wel ff kort schetsen..
gr
 
Hoi, motorgoedkoop is van Kruizinga uit Gouda. Hier in de regio een bekende motorzaak. Of dat hun site betrouwbaar is? De zaak op zich zeker weten.
Succes.
motorcentrum kruisinga heeft niets met motorgoedkoop te maken motorcentrum kruisinga is zeker betrouwbaar motorgoedkoop is de oude eigenaar van motorcentrum kruisinga die bemiddelt in de aan koop van motorfietsen ..

mijn advies ga naar je dealer zeg voor hoeveel je de motor bij motorgoedkoop kan kopen en je krijgt em vast ook voor die prijs !!

en zoniet andere dealer proberen enne het werkt natuurlijk alleen als je geen inruil hebt !

succ7
 
ik bestell bijna alles bij hun.
ik kan niet klachen hoor.
zeer goed service zeer goedkoop en ze hebben bijna alles.

ik raad motorgoed.nl aan,aan iedereen.

jp
 
Volgens mij heb je met de prijzen van motorgoedkoop een mooie indicatie welke onderhandelingsmarge je hebt met je dealer. Als jij een motor bij je dealer koopt zonder inruil, dan kan je ook dit soort kortingen krijgen. Vaak geven ze die liever in accessoires als sloten, koffers, (sport)uitlaten e.d. dan in direct geld. Vergeet de afleveringskosten niet.
 
Volgens mij heb je met de prijzen van motorgoedkoop een mooie indicatie welke onderhandelingsmarge je hebt met je dealer. Als jij een motor bij je dealer koopt zonder inruil, dan kan je ook dit soort kortingen krijgen. Vaak geven ze die liever in accessoires als sloten, koffers, (sport)uitlaten e.d. dan in direct geld. Vergeet de afleveringskosten niet.
een dealer berekent meer in zn prijs dan alleen de prijs van de motor en de marge.. denk aan pand, electra, personeel, dat wodt allemaal doorberekend in de prijs.. motorgoedkoop heeft geen pand, hoeft ook niks op te slaan en alles wordt geregeld met de dealer.. wat de rest betreft ben ik t wel met je eens, je korting krijg je meestal in "natura"... dempers, kleding etc..
 
Ik heb al m'n spullen bij Termaat gekocht en die was niks duurder dan motorgoedkoop.nl, hij hanteerd dezelfde prijzen (als je erom vraagt!)
 
een dealer berekent meer in zn prijs dan alleen de prijs van de motor en de marge.. denk aan pand, electra, personeel, dat wodt allemaal doorberekend in de prijs.. motorgoedkoop heeft geen pand, hoeft ook niks op te slaan en alles wordt geregeld met de dealer.. wat de rest betreft ben ik t wel met je eens, je korting krijg je meestal in "natura"... dempers, kleding etc..
de dealer berekend helemaal niks meer hij houdt alleen minder over van de marge daarbij als motorgoedkoop via de dealer levert blijf ik erbij dat je rechtstreeks bij de dealer minimaal zo goedkoop maar zelfs iets goedkoper moet kunnen zijn want dan zit motorgoedkoop er immers niet meer tussen en die zullen het toch niet gratis doen ......wel ????
 
Terug
Bovenaan Onderaan