bestellingen motorgoedkoop.nl?????

x11 basman x11

MF veteraan
28 apr 2003
1.026
0
Almere
ik heb net via internet bij www.motorgoedkoop.nl een leuk setje nieuwe handschoentjes gekocht/besteld.

gp-plus-black-fr.jpg


wat zijn onder normale omstandigheden de levertijden van dit soort online shops.
't is nu welliswaar koud 1 dag voor de feestdagen,maar wat zijn meestal de wachttijden die je kan verwachten als je bij deze toko of bij een soortgelijks iets besteld?

ikzelf denk dat het pas in het nieuwe jaar wordt voordat ik de postbode aan mijn deur kan verwachten.

iig voor een ieder alvast fijne dagen toegewenst...... :)







ps.
niet teveel vreten anders past niemand meer in zijn motorpak in het nieuwe jaar.
 
Laatst bewerkt:
ik bestel veel via het internet, en gewoonlijk de levertijd is 1 week , maar ik zou nooit online handschoenen bestellen, om dat je die echt eerst aan moet passen.
 
nooit gezien dat topic anders nam ik de moeite niet eens om dit aangrijpende verhaal te vertellen :+

mijn persoonlijke ervaring met dit soort shops ligt onder het vriespunt dus vandaar deze vraag hier.
iig bedankt voor de info en wij wachten gewoon af....uiteindelijk zullen ze wel ergens in januarie aankomen.

prettige kerst iederen :)
 
Ikheb mijn laatste ketting + tandwielen bij hem gekocht
Duurde wel twee weken voordat het er was maar ik had ook geen bestaande set gekocht maar afwijkende tandwielen
Prijs was prima ,ik heb ze nog nergens goedkoper gezien
 
nooit gezien dat topic anders nam ik de moeite niet eens om dit aangrijpende verhaal te vertellen :+

mijn persoonlijke ervaring met dit soort shops ligt onder het vriespunt dus vandaar deze vraag hier.
iig bedankt voor de info en wij wachten gewoon af....uiteindelijk zullen ze wel ergens in januarie aankomen.

prettige kerst iederen :)

ff zeiken: het is nog steeds januari

Motorgoedkoop is zeker goedkoop, hebben zelf geen voorraad, zijn dus weer afhankelijk van hun leverancier.
Je mag blij zijn als je ze in januari al hebt.

Edit: ik had ff gewacht tot de motorbeurs Utrecht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan