Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Blijven ze dan ook warm..????Op Dinsdag 09 oktober 2001 20:41 schreef Revolution het volgende:
Wat ik bij hevige regen doe is bij een tankstation van die plastic wegwerphandschoentjes aandoen, en daar weer mijn gewone handschoenen overheen, dan hou ik iig droge handen.
Heb laatst paar honderd km in de regen gereden, op het laatst heb je ijskoude handen, toen bij tankstation van die plastic wegwerpdingen omgedaan, en dat was stukken beter, je handen bleven droog en dus ook warmer.Blijven ze dan ook warm..????
Tegenwoordig heb ik een \"regenuitrusting\" bestaande uit een (fiets)regenpak, regenoverhandschoenen en regenoverlaarzen. Het regenpak trek ik aan over mijn motorpak, de regenoverhandschoenen en -laarzen gaan over mijn handschoenen resp. kisten. Vervolgens trek ik de mouwen van de regenjas over mijn regenoverhandschoenen en trek ik de pijpen van de regenbroek over de regenoverlaarzen. Het is een hele verkleedpartij, maar je blijft wel kurkdroog (behalve van het zweet)![]()