Motorhuis Eindhoven(slechte ervaringen)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hifasa

MF'er
5 okt 2010
65
0
Veldhoven (Noord Brabant)
hallo allemaal,

wil gewoon even weten of er meer mensen zijn die slechte ervaringen hebben met MHE.

was lekker aan het rijden op een middel matige zonnige dag. (zoals we in nederland gewend zijn)
toen ik 2 km voor de bestemming was sloeg de motor af terwijl ik 120 op de snelweg reed.
kreeg hem ook niet meer gestart. lampen etc werkte wel gewoon.
aangezien ik mhe via motorrijlessen kende, ik daarheen gebeld uitgelegd en wat het verhaal was.
en aangezien ik daar een keer eerder ben geweest zijn ze de motor komen ophalen.(was ik zeer tevreden over aangezien het in weert was en ze al binnen 30 min bij mij stonden.

maar toen begon het, ben meegereden heb mijn schatje daar laten staan ze zeiden we beginnen er zo snel mogelijk aan.

na 3 weken niks gehoord te hebben begon ik mijn twijfels te krijgen of ik nog wel bericht kreeg of dat ze er wel aan begonnen waren.

heb toen maar zelf gebeld toen zeiden ze dat ze er nog niet echt aan begonnen waren maar het morgen in de planning stond.

vanaf die dag onderhand elke dag gebeld en elke keer hetzelfde verhaal gekregen.

6weken later kreeg ik vanuit hun een belletje dat hij klaar stond en factuur kan betalen van 420,-

nou ik allang blij dat ik de motor kon ophalen aangezien dat mijn enige vervoer is(had ik ook al tegen hun gezegd)

keek ik op de factuur waren er voor 95,- voor ditjes en datjes(lampjes, knipperlicht, onderzoek dynamo en computer) . 5 uur a 65 per uur voor onderzoek voor bedrading.

zag er opzich redelijk normaal uit.. maaaar rijd er 2 weken op en in een keer uit het niet zelfde probleem. ik heel de buurt natuurlijk verrot gescholden. maargoed die kunnen er ook niks aan doen. 1,5 km was een tankstation dus ik daarheen gelopen en siga gedaan en bedacht me even van laat ik kijken of de zekeringen kloppen. ik bij toeval de eerste beste zekering vervangen en hoppa hij deed het weer. ik was natuurlijk weer blij maar met een vreemd onderbuik gevoel van het is toch niet verholpen...

ik weer terug gebeld om te vragen of ze misschien iets vervangen hadden kwa draden stekkerdozen.

toen melden ze dat ze alleen stekkerdozen hadden schoongemaakt en een beetje gemeten hadden of alles klopte.. maarja dan denk ik weer heb je daar 5 uur voor nodig, ik kan me er iets bij voorstellen dat je 2 uur nodig hebt. maarja als je er 6 weken overdoet en elke keer weer overnieuw moet beginnen snap ik dat het langer duurt...

dat ik daar meer dan 400 aan kwijt ben vind ik een beetje jammer want is gewoon laatste keer dat ik hier kom. zijn er meer mensen met slechte ervaringen?
 
Waarom dit verhaal hier afsteken ?

Dit verhaal moet je bij de betreffende motorzaak neerleggen
 
storing zoeken in het meest tijdrovende klusje wat er is waarbij je soms ook geen echt resultaat/oorzaak kan vinden.
ja dit loopt snel op in de uren omdat het omslachtig werk is of het netjes is om jou dan 400 euro door te berekeken weet ik niet.

heb je van tevoren gevraagd voor een kosten opgave ?

het feit dat je er een nieuwe zekering erin hebt gedaan daar heb je nog niet het probleem mee opgelost die zekering is het symptoon niet het probleem. anders blijf je straks zekeringen vervangen
 
hahaha... Sorry... doet het ook zeer als je gaat zitten?! ... hebben ze je nog gezoend?
klinkt als Genaaid!
 
Waarom dit verhaal hier afsteken ?

Dit verhaal moet je bij de betreffende motorzaak neerleggen

Hij deelt zijn ervaring, daar is opzich niks mis mee lijkt me.

Ben het wel met je eens dat hij eerst het verhaal bij de garage kon neerleggen, kijken wat hun reactie is en dan eventueel nog een topic openen.
 
Hij deelt zijn ervaring, daar is opzich niks mis mee lijkt me.

Ben het wel met je eens dat hij eerst het verhaal bij de garage kon neerleggen, kijken wat hun reactie is en dan eventueel nog een topic openen.
Dat is een keuze, eerst hier vragen naar ervaringen, of eerst naar MHE. Dat maakt niet veel uit.

Maar er is al een topic over die toko, dus deze gaat op slot.
Motorhuis Eindhoven - Kom er vooral niet !
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan