motorliften voor 55euro,betaal niet meer dan dat!

vind het gewoon niks ziet er niet handig uit en ook niet stevig
dan maar flink wat centen meer maar zie mijn fiets niet graag languit liggen
door deze zooi

zou niet eens weeten hoe ik mijn fiets hier op moet krijgen (geen midden bok)
en voledige onderkuip :? :? :?
 
Ik heb een poos geleden een bouwtekening gekocht via internet, en ook het benodigde materiaal, heftafel afmeting: 220 bij 75 cm, word tevens verzinkt in de vloer, alles bijelkaar kost het me 200 euro, heeeeel erg stevig.

Oke, je moet veel zelf doen, lassen slijpenetc, maar de moeite waard.
 
vind het gewoon niks ziet er niet handig uit en ook niet stevig
dan maar flink wat centen meer maar zie mijn fiets niet graag languit liggen
door deze zooi

zou niet eens weeten hoe ik mijn fiets hier op moet krijgen (geen midden bok)
en voledige onderkuip :? :? :?

Dat ding is wel handig en wel stevig (kan ruim 600 kilo tillen). Vele tevreden kopers gingen u voor, tis dus ook geen zooi. Plak er een merkje op van Powerplus of B2 en hij kost 175,=
je hebt gewoon de verkeerde fiets voor zo'n liftje, dus niet lopen zeiken op het liftje want dat ding werkt perfect, toevallig niet op jou fiets maar wel bij vele anderen (daar waar de framebuizen onder het blok lopen)
 
Ik vind dit toch iets aantrekkelijker:

full


Kost iets :X meer, maar dan heb je ook wat.
Stond ook op Street or Track afgelopen weekend. Hier durf ik tenminste een motor op te zetten. Je moet er wel plek voor hebben. ;)
 
Dat ding is wel handig en wel stevig (kan ruim 600 kilo tillen). Vele tevreden kopers gingen u voor, tis dus ook geen zooi. Plak er een merkje op van Powerplus of B2 en hij kost 175,=
je hebt gewoon de verkeerde fiets voor zo'n liftje, dus niet lopen zeiken op het liftje want dat ding werkt perfect, toevallig niet op jou fiets maar wel bij vele anderen (daar waar de framebuizen onder het blok lopen)

Rustig Ed, geen ruzie maken. O-)
Nog een dagje en het is weekend !
 
Laatst bewerkt:
Ik heb van Cranenbroek een complete draaibank, een compressor met alle toebehoren en vele andere werkplaatsspullen.
Alles bevalt nog steeds zeer goed.
 
Bij mij hoeft ie ook niet op een lift te staan hoor, het is geen harley waar je elke dag aan moet sleutelen...
(daarbij ga ik altijd op een krat bier zitten) :9
 
Heeft iemand zo'n dingetje al staan? Ik werk in de buurt van de schijndel vestiging...heb een aantal motoren met dubbele wiegframes staan...sleutel nogal 's...en hou wel van een koopje....
 
Ik heb zo'n zelfde doppensetje eens van een vriendin gekregen.
Het is inderdaad zooi. € 1,45 in de winkel is € 1,35 te duur. (heb ik niet tegen haar verteld hoor) })
 
Of je moet een motor hebben met een stevige vlakke carter pan zoals ondergetekende!
Maar ik spaar nog wel effe door...voorlopig met een bok onder de achterbrug en een krik met een stevige balk onder m'n carter gaat het ook best
 
In 99% van de gevallen: goedkoop is duurkoop.

Klopt, maar dit is de 1%.
De dure variant (B2 of powerplustools) is namelijk 100% identiek aan deze... Alleen de stikkert is anders.
Ik zou 'em meteen kopen! ...als ik destijds die dure variant niet had aangeschaft...
 
En een aktiefoto... Je moet idd dubbele framebuizen hebben, maar iedereen die houtblokken en kratten bier handiger vind wens ik veel succes!

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan