\"motorliften\"

FrE-bLaDe

Banned User
1 aug 2001
1.352
0
Hellevoetsluis
nu ben ik al een tijdjuh aan het klooien met houtuh blokjus onder mn motor om zo mn keting te spannen etc. etc.

nu heb ik wat geld over *D en wil iets makkelijkers kopen.....
zat zo op het net te kijkuh en kwam 1000 en 1 liften tegen.....
welke raden jullie mij aan :?
alvast bedankt-
 
Gewoon zo\'n bok om onder je achterbrug te zetten.

Die heb je in twee soorten, eentje met een plat vlak die gewoon o0nder je achterbrug komt en een met een soort vork vorm., deze zet je onder twee bussen die je op je achterbrug schroeft, vaak zit er al een gaatje met schroefdraad voor die bus.

Het voordeel van de laatste is dat je motor niet kan verschuiven.
Zelf zou ik niet zo\'n bok kopen met twee wieltjes, volgens mij staat je motor dan minder stabiel/vast.

Je heb ook nog een bok die je vastzet op het scharnierpunt van je achterbrug bij je frame, misschien handig,maar mij trekken ze niet.
 
Ik ben zelfs dus paar weken geleden over gegaan tot de aanschaf van een motorlift. en heb gekozen voor eentje met de vorkjes zeg maar met adapters die je in je achterbrug monteert.

Ik heb voor deze gekozen en express niet voor diegene die met een beugel om je achterbrug gaat omdat die kl##tz#kk#n in de motorzaak daarmee me achter brug beschadigd hebben.

Wat betreft die wieltjes eronder die heb je dus echt wel nodig om de hefwerking van de brug tekrijgen en als de motor eenmaal staat gaat ie echt niet aan de rol hoor.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan