motormaatje gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

ilse012

Rookie
6 feb 2009
1
0
Hoi allemaal,

ik (vrouw, single, 40 jaar oud) zoek een motormaatje. In eerste instantie voor tripjes in Nederland en wie weet ook samen op vakanie in de zomer. Wel bij voorkeur in Europa, tentje mee of overnachten in pensions. Ik rijd een Kawasaki Versys. Schijn voor een vrouw niet slecht te rijden, maar ik ken mijn beperkingen. Echte snelheidsduivels houd ik dan ook nier bij.

Hoop op wat serieuze reacties, d.w.z.vrouwen, ongebonden mannen en ongeveer dezelfde leeftijd zou wel leuk zijn.
groetjes llse
 
Potverdikkie, ik heb er zin an :Y




Het volgen van dit topic dan.....
[x] chips
[x] bier
 
Ik denk dat je je misschien beter eerst kan voegen bij een regionaal topic, en daar een beetje beter de mensen leren kennen voordat je zon oproep doet.

Hier op MF betekenen dit soort oproepen maar 1 ding:

[x] Chips
[x] Bier

;)
 
Er komt een bepaalde naam en bijbehorende foto bij me op :r
Uit bescherming van de onwetenden (zalig zijn zij) zal ik beide niet verder toelichten '(
 
Er komt een bepaalde naam en bijbehorende foto bij me op :r
Uit bescherming van de onwetenden (zalig zijn zij) zal ik beide niet verder toelichten '(

lucie-starink :Y

Verder is het denk ik niet verkeerd om je regio te noemen.
Als je in Friesland woont en wilt gaan rijden met iemand uit Zeeland... dat wordt al een toerritje op zich. :P
 
Laatst bewerkt:
Er komt een bepaalde naam en bijbehorende foto bij me op :r
Uit bescherming van de onwetenden (zalig zijn zij) zal ik beide niet verder toelichten '(

*D Een bekend gezicht... sinds vandaag :+

Ontopic:

Succes!
 
Laatst bewerkt:
eeh leuk weer een versys ,kijk eens bij het versys topic we willen een meeting doen.
groet tom.
mijn fiets staat op motorstek.
 
Hoi allemaal,

ik (vrouw, single, 40 jaar oud) zoek een motormaatje. In eerste instantie voor tripjes in Nederland en wie weet ook samen op vakanie in de zomer. Wel bij voorkeur in Europa, tentje mee of overnachten in pensions. Ik rijd een Kawasaki Versys. Schijn voor een vrouw niet slecht te rijden, maar ik ken mijn beperkingen. Echte snelheidsduivels houd ik dan ook nier bij.

Hoop op wat serieuze reacties, d.w.z.vrouwen, ongebonden mannen en ongeveer dezelfde leeftijd zou wel leuk zijn.
groetjes llse

Sorry, er zullen inmiddels wel losers genoeg zijn geweest die niet serieus kunnen blijven en reply's hebben geplaatst die niets bijdragen.

Laat je niet wegjagen dat zou jammer zijn.
 
Gebruikersnaam:ilse012
Geregistreerd op:vrijdag 06 februari 2009 20:46
Aantal berichten geplaatst:1


dit word lachen.....
ff kijken wie er lid is van de ruk en trekvereniging 'het lamme handje'
 
Laatst bewerkt:
Hoi allemaal,

ik (vrouw, single, 40 jaar oud) zoek een motormaatje. In eerste instantie voor tripjes in Nederland en wie weet ook samen op vakanie in de zomer. Wel bij voorkeur in Europa, tentje mee of overnachten in pensions. Ik rijd een Kawasaki Versys. Schijn voor een vrouw niet slecht te rijden, maar ik ken mijn beperkingen. Echte snelheidsduivels houd ik dan ook nier bij.

Hoop op wat serieuze reacties, d.w.z.vrouwen, ongebonden mannen en ongeveer dezelfde leeftijd zou wel leuk zijn.
groetjes llse
Zoals eerder geopperd, misschien eens in een topic rondkijken/reageren mbt je regio, om wat mensen te leren kennen, of naar een MegaMeeting te komen.

O, en er zijn ook genoeg ongebonden vrouwen ;)

Succes :]
 
Gebruikersnaam:ilse012
Geregistreerd op:vrijdag 06 februari 2009 20:46
Aantal berichten geplaatst:1


dit word lachen.....
ff kijken wie er lid is van de ruk en trekvereniging 'het lamme handje'

Zijn er ook al verenigingen voor? :o
Wat doen jullie dan tijdens zo'n bijeenkomst? :X
 
nice bike kon hem nog niet , welke omgeving woon je ken nog wel een paar vrijgezellige mannen en vrouwen die graag willen toeren en gaan toeren ook op vakantie.
 
:')

Is het een cloon of speciaal aangemeld voor deze reactie _O-
 
hmmm.. kamperen he?

Doet me denken aan die mop van die 2 vrienden in het cafe waarbij de ene tegen de ander zei:"
Als jij nou ineens in een tentje wakker zou worden met een gebruikte condoom in je hol en kwartjes in je mond, zou je dat tegen iemand zeggen?"
Waarop die andere vriend antwoord:"NEE, natuurlijk niet!"
Zegt die eerste weer:"Ga je mee kamperen?"
 
Nou, ik geloof dat Ilse is verdwenen. Jammer en dat al na 1 bericht. Dat verdient toch niemand. :+
 
Hoi allemaal,

ik (vrouw, single, 40 jaar oud) zoek een motormaatje. In eerste instantie voor tripjes in Nederland en wie weet ook samen op vakanie in de zomer. Wel bij voorkeur in Europa, tentje mee of overnachten in pensions. Ik rijd een Kawasaki Versys. Schijn voor een vrouw niet slecht te rijden, maar ik ken mijn beperkingen. Echte snelheidsduivels houd ik dan ook nier bij.

Hoop op wat serieuze reacties, d.w.z.vrouwen, ongebonden mannen en ongeveer dezelfde leeftijd zou wel leuk zijn.
groetjes llse
ik hou altijd van een ritje
ben nog ongebonden ook ennn
heb een zx 10 r
stuur maar mailtje groetjes Paco
speedy000001@hotmail.com :W
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan