Motornieuws in't NL

Op Woensdag 13 februari 2002 21:59 schreef Tensive het volgende:
Over het algemeen is de site wel leuk, hoor! En wat bedoel je eigenlijk met die "afkijker" :? Die was er toch al langer, die'n site?
Nux' site bestaat ook al iets langer dan vandaag hoor :)
 
Dat begrijp ik, maar sommige foto's weergeven een vervormd beeld van de motor (bijv. dikker en lager) dan wanneer je erop klikt en een grotere foto van krijgt te zien.
Ok, daarben ikme bewust van. Maar ik denk niet dat dat er veel zijn. Alleen deze die ik in het begin in de db gestoken heb. De rest is welin orde. Ze hebben allemaal een breedte van 200 px, de hoogte verschilt.
Waarschijnlijk is dit omdat je elke foto in een zelfde formaat wil plakken op het scherm, maar niet elke foto eenzelfde formaat heeft (resizen misschien een optie?).
Wordt dus gedaan

Geen idee, mag je zelf verzinnen. Het was gewoon een vraag. En in welke vorm? Tjah, dat kan zijn: de nieuwste technieken, bijv. nitrosetje voor een Jawa 125cc met vlammenwerper ofzo, wat net op de markt uit is.
Maar ook motortechniek zelf: afbeeldingen over onderdelen van motoren, onderhoudstips en dat soort zaakjes.
Ok, ben ik mee akkoord, maar het moeilijke eraan is dat ik niet alles kan doen. Alle, ik heb nu al last met toevoegen van nieuwe modellen. Maar ik bedoel ook, ik kan niet van alles iets weten. Iedereen heeft hier zo zijn ding: supermotard, wheelies, nitro, noem het maar op. Vandaar dat een combinatie van de juiste mensen heel wat kunnen doen.

Over het algemeen is de site wel leuk, hoor! En wat bedoel je eigenlijk met die "afkijker" :? Die was er toch al langer, die'n site?
Hmmm
die site is pas online gegaan in de zomer.
Den mijnen was al in februari online...
Vandaar dat ik er hen van verdenk...
Maar ja, wat doe je eraan...?
 
Ok, ben ik mee akkoord, maar het moeilijke eraan is dat ik niet alles kan doen. Alle, ik heb nu al last met toevoegen van nieuwe modellen. Maar ik bedoel ook, ik kan niet van alles iets weten. Iedereen heeft hier zo zijn ding: supermotard, wheelies, nitro, noem het maar op. Vandaar dat een combinatie van de juiste mensen heel wat kunnen doen.

Nou, ik verwacht ook niet dat je alles weet, hoor. :)
Ben je al eens verschillende motordealers langs gegaan? Eventueel motorfirma's (Honda, Kawa, etc.) diens commerciële afdelingen aanspreken voor informatie die ze je kunnen toesturen kan misschien ook wel nuttig zijn. Tja, bronnen zijn er denk ik wel genoeg, maar tis maar hoever je er mee wilt gaan (ook qua kosten). Tweedehandse boeken opzoeken is zo'n optie, maar tis niet altijd even ideaal om die oude troep in te kopen. Wellicht kun je het dan wel weer gaan verkopen via je site :?

Hmmm die site is pas online gegaan in de zomer.
Den mijnen was al in februari online...
Vandaar dat ik er hen van verdenk...
Maar ja, wat doe je eraan...?

Ah, dat wist ik niet. Maar het kan ook wel toeval zijn; er zullen wel meer mensen zijn met dergelijke ideetjes. Ach ja, ik zou er niet teveel op letten; zorg gewoon dat je wat extra's hebt zodat je site er beter uit springt en dat mensen altijd wel een reden hebben om terug te keren.

Enne.. Pooh deed toch mee helpen aan die site? Ik zou zeggen: delegeren!! Die Pooh zit zo vaak hier op motorforum... die heeft blijkbaar tijd genoeg! }) ;)
 
Op woensdag 13 februari 2002 23:07 schreef Tensive het volgende:
Ah, dat wist ik niet. Maar het kan ook wel toeval zijn; er zullen wel meer mensen zijn met dergelijke ideetjes. Ach ja, ik zou er niet teveel op letten; zorg gewoon dat je wat extra\'s hebt zodat je site er beter uit springt en dat mensen altijd wel een reden hebben om terug te keren.
:^

Enne.. Pooh deed toch mee helpen aan die site? Ik zou zeggen: delegeren!! Die Pooh zit zo vaak hier op motorforum... die heeft blijkbaar tijd genoeg! }) ;)
:j :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan