Motorrijders in Helmond en omstreken Deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alles is in te stellen joh....maar zoals Trut al zegt..ik ben geen japannertje van 60kg.
en misschien zit het ook tussen de oren hoor. Op de Tuono had ik Pirelli banden...veel vertrouwen in gehad. Hier zitten Dunlops onder...tja...veel minder vertrouwen in.

Denk dak gewoon n keer naar HK ga of zo om even de vering goed af te laten stellen.

Gewoon in de 1e. versnelling blijven rijden.
Maakt het niet zo veel uit, welke banden er onder zitten.
Plakband of klitteband wil ook wel eens helpen. :o :+

Ik ben geen kenner, maar de meesten zweren bij MPP 2CT.
 
WEG MET DIE DUNLOPSSSSSSSS...roept er hier inne!!!
K*TBANDEN!


Heej Trash...whahaha...jij ook F1 fan ja?
Eindelijk na 2 jaar ga ik het weer volgen,heb dat 2 jaar niet gekunnen '(

Die gaan er ook nooit meer onder :N
Maar hollander die ik ben..vinnik ut ook zonde om nog bijna nieuwe banden weg te gooien.
Dus...tot ze versleten zijn, blijven ze.

Kwa F1....ik was fan..keek ook als het snachts kwam...maar dat doe ik al een aantal jaren niet meer...wat een optochten zijn dat tegenwoordig :Z
 
Gewoon in de 1e. versnelling blijven rijden.
Maakt het niet zo veel uit, welke banden er onder zitten.
Plakband of klitteband wil ook wel eens helpen. :o :+

Ik ben geen kenner, maar de meesten zweren bij MPP 2CT.

Hierna worden het OF MPP's of weer Pirelli's. Vooral met die laatsten had ik goede ervaringen. Aan de andere kant...onder mn KTM liggen ook Michelins.
 
Kwa F1....ik was fan..keek ook als het snachts kwam...maar dat doe ik al een aantal jaren niet meer...wat een optochten zijn dat tegenwoordig :Z


Toch tijd om weer te gaan kijken Marc, de optochten zijn weer voorbij(schumacher was gewoon te goed voor de rest ;) ) en een zo spannende finish van het kampioenschap zoals afgelopen jaar heb ik in 18 jaar nog nooit gezien.

Daarbij zijn dit jaar de slicks weer terig en is er aerodynamica afgepakt zodat er meer inhaalmogelijkheden zijn(geen vervuilingen in de luchtstroom). Gewoon kijke dus ;)

@ Adjuh, vettel is naar mijn mening een groot talent !!!!! We ruilen gewoon de ene duitser in voor de andere :D .
Maar serieus deze gast heeft ook het talent om zijn team te motiveren zodat deze zich enorm zullen inzetten. Hierbij heeft hij gewoon een enorm talent. gaat helemaal goed komen..

Maar om ff back to topic te komen, ik zal dit jaar ook eens de Moto GP gaan volgen dat beloof ik me nu ook al 2 jaar en telkens zie ik maar enkele races. Begint nu toch 12 April?
 
Laatst bewerkt:
Toch tijd om weer te gaan kijken Marc, de optochten zijn weer voorbij(schumacher was gewoon te goed voor de rest ;) ) en een zo spannende finish van het kampioenschap zoals afgelopen jaar heb ik in 18 jaar nog nooit gezien.

Daarbij zijn dit jaar de slicks weer terig en is er aerodynamica afgepakt zodat er meer inhaalmogelijkheden zijn(geen vervuilingen in de luchtstroom). Gewoon kijke dus ;)

@ Adjuh, vettel is naar mijn mening een groot talent !!!!! We ruilen gewoon de ene duitser in voor de andere :D .
Maar serieus deze gast heeft ook het talent om zijn team te motiveren zodat deze zich enorm zullen inzetten. Hierbij heeft hij gewoon een enorm talent. gaat helemaal goed komen..

Maar om ff back to topic te komen, ik zal dit jaar ook eens de Moto GP gaan volgen dat beloof ik me nu ook al 2 jaar en telkens zie ik maar enkele races. Begint nu toch 12 April?

Oh maar ik kijk het ook wel..daar niet van...maar stond er niet meer snachts voor op...en alst mooi weer was bleef ik er ook niet meer voor thuis maar ging ik liever :]

Maarre...ik zal de GP van Australië weer ouderwetsch voor de buis zitten onder mn dekentje op de bank *O*

@knalpot: dat ziet er wel koel uit. Ff kijken :Y
 
zo das al weer ff geleden maar ik ben ontwaakt uit me winterslaap komende week hopelijk heel erg mooi weer dus eindelijk weer rijden??
ik kom jullie we weer tegen bij de mac de groete mvg bwm
 
Ik heb a.s. maandag een reorganisatie-gesprek.....ik vermoed dat ik daarna hééél veel tijd heb om met mooi weer te gaan rijden ;)
 
zo das al weer ff geleden maar ik ben ontwaakt uit me winterslaap komende week hopelijk heel erg mooi weer dus eindelijk weer rijden??
ik kom jullie we weer tegen bij de mac de groete mvg bwm

heej welkom terug :P

ik heb hier ook al gehoord dat het volgende week heel goed motorweer zal worden... :]
komende dinsdag mag ik die groene weer buiten zetten :X
je kan maar ergens goed voor zijn _O-

laat de zon maar komen hoor *O*
 
heej welkom terug :P

ik heb hier ook al gehoord dat het volgende week heel goed motorweer zal worden... :]
komende dinsdag mag ik die groene weer buiten zetten :X
je kan maar ergens goed voor zijn _O-

laat de zon maar komen hoor *O*

Mijn wederhelft moet maar niet proberen, om mijn brommer buiten te zetten! B| :N
 
Hehehe....ik krijg met geen mogelijkheid die Z uit het strandhuisje.
Die draai die ik moet maken om 'm naar buiten te rijden/sturen...brrrr...durf ik niet!


Dus...een helpende hand is altijd makkelijk he. :Y

Dinsdag is Tinus vrij,en laat het dan net 15 graden worden...whoeiiiii *O*
 
Om alvast de planning kenbaar te maken hier....1e paasdag ben ik in Helmond eo om lekker rond te scheuren op de Yam. 2e paasdag ben ik weer in Utrecht te vinden (al dan niet op de KTM)....dus...als iemand mee wil.... *O*
 
Om alvast de planning kenbaar te maken hier....1e paasdag ben ik in Helmond eo om lekker rond te scheuren op de Yam. 2e paasdag ben ik weer in Utrecht te vinden (al dan niet op de KTM)....dus...als iemand mee wil.... *O*

Nu maar hopen dat het de 1e paasdag droog is :P .

Vandaag weer lekker gereden....`s middags klaarde het goed op *O* .
Zijn bij motoport Echt geweest.....motors kieken ;)
 
Nu maar hopen dat het de 1e paasdag droog is :P .

Vandaag weer lekker gereden....`s middags klaarde het goed op *O* .
Zijn bij motoport Echt geweest.....motors kieken ;)

Ik blijf positief.
Deze week ook goed weer.
Temperaturen komen ook helemaal goed.
Iemand zin om savonds eens te gaan :] ?
 
Goed! :+

Na morgen zeeën van vrije tijd.....moet deze week ook nog effe langs het CWI/UWV maar daar zal het wel errug druk zijn B|

huh? hoe ken dat nou weer? Die maffe italianen laten je nog niet zo lang geleden helemaal uit Nederland overkomen...en nu is er ineens geen werk meer voor je? '(

succes bij het CWI....(nou ja..eerst het UWV..das wel oke..daaqr nooit problemen gehad)...je zult het nodig hebben ben ik bang -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan