Motorrijders "Kop van Noord-Holland" deel 33

Status
Niet open voor verdere reacties.
internetten wordt je zo moe van :P

Heb morgen ook ''weer'' vrij, zit er nu al mee in wat ik eens de hele dag zal gaan doen.
Werken kan ook niet want er is geen werk :o en dan is het volgende week ook nog eens vakantie B| School is zo gek nog niet *D
 
Laatst bewerkt:
Volgend jaar maar eens kijken voor een andere motor :}

04triumph_daytona675r_05.jpg


Daytona 675R
 
Wel strak ding. Alleen de vork en de remmerij hebben ze volgens mij uit de Ducati-fabriek gestolen uit het magazijn voor de 1198s e.d. :P
 
Zo, dat was kort maar krachtig. ik ben niet eens tot bij het CBR gekomen.

dacht slim te zijn door met de auto naar het cbr te gaan, rij vanaf huis richting alkmaar, en net voorbij het nollencircuit schiet de koeltemperatuur omhoog, en gaan er prachtige rode lichtjes branden, auto in de beverkoog gepleurt, litertje koelvloeistof erbij... blub blub blub... leeg. Verdomme!

90 minuten lopen van het CBR af, en 30minuten lopen van huis, 45minuten voor het examen begint.... goed, laten we maar naar huis lopen.

nu proberen een examen voor morgen te reserveren in Haarlem...
 
Zo, dat was kort maar krachtig. ik ben niet eens tot bij het CBR gekomen.

dacht slim te zijn door met de auto naar het cbr te gaan, rij vanaf huis richting alkmaar, en net voorbij het nollencircuit schiet de koeltemperatuur omhoog, en gaan er prachtige rode lichtjes branden, auto in de beverkoog gepleurt, litertje koelvloeistof erbij... blub blub blub... leeg. Verdomme!

90 minuten lopen van het CBR af, en 30minuten lopen van huis, 45minuten voor het examen begint.... goed, laten we maar naar huis lopen.

nu proberen een examen voor morgen te reserveren in Haarlem...
Dat is balen en een dikke pech hebben zeg -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan