Motorrijders 'Kop van Noord-Holland' Deel 43!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen rooie Blade gezien :P Alleen 2 mooie (gedeeltelijk rode) 600 RR's })
Het ging inderdaad een beetje snel, wij gingen net weg, terwijl jij aan kwam rijden. Bij deze nogmaals hoi! :W
Hoi :W

Die rood witte RR (ik noem die RR's ook Blade's :X ) was netjes (JanRR toch??)
En die 400 was leuk.
Alleen die rood paarse was wat lafjes :+
 
Mogguh! vanmiddag Daniel nog gespot @ tankstation! Gezellig dat je langs kwam, maar waarom niet 1km doorrijden en bij de VEEL goedkopere esso tanken? Weet je hoe duur het @ Texaco is??

woensdag lekker op de motor naar haarlem, naar de tandarts, halve kies is afgebroken |( B|
Die broodjes zijn ook achtelijk duur bij jou B|
 
qcomber is het beste wat er is :9~
Die bakjes zijn bij feessies altijd het eerste leeg, daarna de nootjes en de rest volgt daarna pas.
En het is lekker op brood.
 
Hoi :W

Die rood witte RR (ik noem die RR's ook Blade's :X ) was netjes (JanRR toch??)
En die 400 was leuk.
Alleen die rood paarse was wat lafjes :+

Hier moet ik toch op inhaken. :+ :P

Een rr kan een blade zijn. Een blade is altijd een rr.
CBR600RR
CBR1000RR
CBR929RR
CBR954RR

Laatste 3 zijn allemaal blades, maar dat weet jij ook wel. :P
 
Maanden terug.
Was naar het gekkenhuis in Schagen en op de weg terug ff honger.
Toen werkte je er nog niet :N

Oh, ok. broodjes zijn nu echt goed(nog steeds duuuur) komen 3 of 4 week per week bij een keurslager vandaan... de gevulde koeken bij de balie zijn ook prima te doen(van horen zeggen) maar ook weer zo duur...
 
B| neen...
Kijk eens naar de weersverwachtingen. Morgen sowieso nog top weer! En dat ga ik zeker benutten. Zit de twijfelen om of de hele dag rond te tuffen en verderop in het land te kijken. Of ik pak mn spullen en ga even crashen bij mn broer in Den Bosch. :YMweh Ebay.. nog nooit echt geprobeerd. :+ aarghh... must resist.... :+
Meisje... Beetje regen })


Haha, had 't nog niet gezien... Nouja, dan wordt 't misschien wel rondje Zeeland (makkelijk een massage scoren "stijve nek van de kou" ofzo....)
 
Gespot!![afbeelding]
full

Ja ik was er ook!

We hoorden vanuit de verte een monster van een motor aankomen. Toen kwam er ineens die dikke aanfietsen, welke motorgeluiden met zijn mond fabriceerde.
Hij plempte zijn fiets neer en ging zichzelf aan elke tafel voorstellen met de naam: Louis. Het terras was redelijk vol, maar dat weerhield hem niet om alsnog met zijn (naar eigen zegge) 16 klepper te gaan lopen brullen.

Vervolgens zien wij hem naar onze tafel lopen en voelen de bui al hangen. Hij stelt zich voor aan Daniel en tussen hun hoofden zat 30 cm... Waarop Daniel die opmerking maakt.
Daarna gaat hij een babbeltje maken motorcoureur Mark. Daarna maakt hij een opmerking over scooters naar mij toe.
Giel moest het helemaal ontzien, omdat die figuur hem uitmaakt als iemand uit Harry Potter. _O- Daarna slaat ie Aïdan een paar keer op zijn rug :o om zijn pak te testen ofzo :+
Op het einde deed hij het geluid nog eens even voor. _O- Wat een held :}

Hahaha dit is echt een epic mijlpaal in deze topic saga! :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan