Motorrijders "Kop van Noord-Holland" Deel 55!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou ja, de snor-citta van me vriend liep ook 70.
Maar dat bedoel ik; anders dan de sproeier en overbrenging kun je niet veranderen. Bij een scooter heb je zoveel extra onderdelen waarmee je kan spelen, dus je kan veel fijner afstellen, meer naar eigen wens. Maar goed, we zien wel. Vandaag tussen de buien door een beetje prutsen aan de Ciao. Van de week een stuurpen halen en dan kan die helemaal in elkaar. Het motorblok gedeelte laat ik aan vriendlief over.
Dat ben ik met je eens.. en zon Vario laat een scooter ook heel makkelijk veel harder lopen
Ik heb nog een halve Ciao liggen.... wat bedoel je met de stuurpen? :)
 
Als ik dit allemaal weer lees wil ik eigenlijk ook wel weer een ciao, maar me scooter met lelijke topkoffer blijf ik toch handiger vinden voor de boodschappen.
 
:W

De foto met graffitti op de achtergrond is te onduidelijk, dus indien mogelijk... :)

IMG_4146-1.jpg
 
Als ik dit allemaal weer lees wil ik eigenlijk ook wel weer een ciao, maar me scooter met lelijke topkoffer blijf ik toch handiger vinden voor de boodschappen.

Ik had nooit m'n Puch City 25 moeten verkopen! Mooi voor naar het werk, mandje voorop, bagagedrager, snelle 50, ander pijpje.... reed prima!
 
Ik had nooit m'n Puch City 25 moeten verkopen! Mooi voor naar het werk, mandje voorop, bagagedrager, snelle 50, ander pijpje.... reed prima!


Ik had een puch maxi uit 1975. Schoot niet op maar deed het wel, had die eigenlijk ook niet weg moeten doen maar ja stond in de weg.
 
Mandje voorop, geweldig _O- _O-

Het was een echte 'sleeper'.
Ben toen aangehouden omdat er een 'verkeerde' uitlaat op zat, originele er weer op en hij liep nog steeds 65 km/h.

Nu moet ik er overigens niet aan denken om met die snelheid zonder helm en in de korte broek op m'n plaat te gaan, doe mij maar een uitgeholde neger.
 
Ik had een puch maxi uit 1975. Schoot niet op maar deed het wel, had die eigenlijk ook niet weg moeten doen maar ja stond in de weg.

Zonde he!

2 Vrienden van mij hadden ook alle 2 zo een City 25.
Maar op een gegeven moment zie je scooters rijden en toen wilde ik er ook 1. Dat werd een Malaguti Phantom F12.

Daar nog mee op m'n plaat gegaan waar ik niet mocht rijden (fietspad). Er stak een stoeptegel omhoog en die klapte tegen m'n blok (gelukkig wel 800 euro van de gemeente gehad haha)
 
Ik had een puch maxi uit 1975. Schoot niet op maar deed het wel, had die eigenlijk ook niet weg moeten doen maar ja stond in de weg.
Wij ook zo met de thomos, hup weg ermee maar toch spijt.
Scooter heeft nu al een vastloper gehad en is nu alweeer stuk....

De div is veeel betrouwbaarder.

@Giel, had vanmiddag nog gesprek gehad met meiden over italianen, niet positief :+
 
Het was een echte 'sleeper'.
Ben toen aangehouden omdat er een 'verkeerde' uitlaat op zat, originele er weer op en hij liep nog steeds 65 km/h.

Nu moet ik er overigens niet aan denken om met die snelheid zonder helm en in de korte broek op m'n plaat te gaan, doe mij maar een uitgeholde neger.
Haha jah stom hè? Met de motor rij ik geen meter zonder beschermende kleding...
Dan kom je na het motorrijden thuis, alle kleding gaat uit. Korte broek en slippers aan en springt op de brommer (50kmu met puddingframe en voorvork met amper remmen) om verderop in de wijk een pilsje te drinken... Juist -O-
 
Haha jah stom hè? Met de motor rij ik geen meter zonder beschermende kleding...
Dan kom je na het motorrijden thuis, alle kleding gaat uit. Korte broek en slippers aan en springt op de brommer (50kmu met puddingframe en voorvork met amper remmen) om verderop in de wijk een pilsje te drinken... Juist -O-

_O-
 
Haha jah stom hè? Met de motor rij ik geen meter zonder beschermende kleding...
Dan kom je na het motorrijden thuis, alle kleding gaat uit. Korte broek en slippers aan en springt op de brommer (50kmu met puddingframe en voorvork met amper remmen) om verderop in de wijk een pilsje te drinken... Juist -O-
dus de volgende keer in volledige motoroutfit.
 
Present!

Net weer even op school geweest.... leuk alternatief gekregen nadat ik natuurlijk in december gestopt was... ik krijg op welke toetsen ik nog moet doen (stuk of 2,3) en maak deze wanneer het mij uitkomt. maak mijn "afstudeer"( :') ) project, en daarna proeve van bekwaamheid. Hoef dus geen enkele les te volgen, en kan alles er zo snel doorheen jagen dat ik vóór januari mijn papiertje heb(en dat ga ik niet doen/redden)

*O* *O* *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan