Motorrijders "Kop van Noord-Holland" Deel 57!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan je zo'n choppert niet makkelijk aanlopen eigenlijk?

Goeie versnelling, beetje rennen, moet lukken, tis carb, dus geen last van een weigerende injectie :9 (heb me op het parkeerterrein van de TT helemaal blauw gelachen om 3 duitsers die tot astmatische aanvallen aan toe een zzr1400 aan probeerden te rennen die een dode accu had _O- )
 
Goedemorgen,
Hier volop sneeuw. Gisteren veel blikschade binnen gekomen. Allemaal auto's zonder winterbanden overigens.
Vraag naar winterbanden stijgt met het uur *O*

Dacht je dat een Kwaak moeilijk aan te lopen is, moet je ens een Duc met slipperclutch proberen _O-
 
Laatst bewerkt:
Prima weer om werkloos thuis te zitten. Ik ga maar een uitkering aanvragen denk ik. M'n vader zei dat dat mogelijk is, al word ik dan wel het huis uitgekickt. *D Beetje op jullie kosten chillen.
 
Laatst bewerkt:
Prima weer om werkloos thuis te zitten. Ik ga maar een uitkering aanvragen denk ik. M'n vader zei dat dat mogelijk is, al word ik dan wel het huis uitgekickt. *D Beetje op jullie kosten chillen.

Als je in de bijstand gaat moet je je motor etc. verkopen. Kan inderdaad niet als je thuis woont, en een huis zoeken zonder inkomen is vrij lastig..

Had vanmorgen toch wel wat sneeuw. Het bleef niet liggen dus niet glad op de weg, maar wel erg koud.
 
Hoi Linda, hoe gaat het met je pup? (nog foto's? ) *D

Gaat goed met Dixie *D Ze is wel heel erg ondeugend en ik heb echt een dagtaak aan haar opvoeding. Met jouw hond ook alles goed?

full
 
Ontslagen bij Deen?

Zelf ontslag moeten nemen voor m'n vakantie, omdat ik geen verlof kreeg voor 8 weken. Begrijpelijk. Chef zei toen dat ik gewoon terug kon komen, en ze mij dus opnieuw in dienst moesten nemen. Ga er in loon wel iets op achteruit, maar boeiend. Het is puur om inkomsten te hebben (heb nu helemaal geen werk, kan met moeite 42 euro voor karten ophoesten :+) en de tijd te overbruggen totdat ik een "echte" baan heb.

Ik weet eigenlijk niet of men bij Deen 0 uren contracten heeft :? Had zelf iig 8-uur contract. Wellicht in de winkels, maar niet waar ik werkte.
 
Laatst bewerkt:
Prima weer om werkloos thuis te zitten. Ik ga maar een uitkering aanvragen denk ik. M'n vader zei dat dat mogelijk is, al word ik dan wel het huis uitgekickt. *D Beetje op jullie kosten chillen.
Goeie instelling!
Werken loont nou eenmaal niet :N
 
Zaanstad Motoren is overigens per direct gesloten... Ze mogen de uitverkoop niet eens meer af maken. Er zal heel wat aan de hand zijn daaro :X
 
Zaanstad Motoren is overigens per direct gesloten... Ze mogen de uitverkoop niet eens meer af maken. Er zal heel wat aan de hand zijn daaro :X

Triest. Gezien de plannen voor de uitverkoop e.d. zal dat alles behalve vrijwillig gebeurd zijn.

Die occasions en inboedel zullen wel geveild worden?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan