Motorrijders "Kop van Noord-Holland" Deel 57!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zaanstad Motoren is overigens per direct gesloten... Ze mogen de uitverkoop niet eens meer af maken. Er zal heel wat aan de hand zijn daaro :X
ik stond zaterdag al voor een dichte deur :/ en ik had nog wel een cadeaubon van 50eu...
 
ben ik ff blij dat ik vorige week die helm gekocht heb :)

@ norrie: kan ik 1 deze dagen nog een reactie terug verwachten :+ ?
 
Was ook weer gewoon op de motor vanmorgen. Nu met busje weer terug, mag morgen om 6 uur richting R'dam gaan.

Was nergens glad vanmorgen, wel een zooitje zenuwe autos die dan 60 rijden op een 80 km weg. Irritant...

mvg Rick
 
Prima weer om werkloos thuis te zitten. Ik ga maar een uitkering aanvragen denk ik. M'n vader zei dat dat mogelijk is, al word ik dan wel het huis uitgekickt. *D Beetje op jullie kosten chillen.

Trek bij mij in *D Wel even op een ander adres inschrijven dat je wel max uitkering vangt uiteraard! 8-)
 
Mark is dit nou jouw motor?
Moto+Bike+Friendly.jpg
 
Laatst bewerkt:
Yeah. Da's een goeie. De Italiaanse ook op andermans naam, hoef ik die ook niet in te leveren. :+

Precies, zitten daar genoeg mannetjes die daar wel aan mee willen werken 8-) Kunnen hem ook wel in de berging kwijt! Vervolgens iedere avond flink zuipen van die uitkering *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan