motorrijders uit amsterdam!!

vaste toeravond voor de Amsterdammers!!!

  • maandag

    Stemmen: 5 26,3%
  • Dinsdag

    Stemmen: 13 68,4%
  • Amsterdam!?

    Stemmen: 1 5,3%

  • Totaal aantal stemmers
    19
Status
Niet open voor verdere reacties.
Reprobate, ik moet vrijdag weer werken, K*T!! Ik heb gisteren avond nog een stukje gereden met een maat van mij, hij heeft een 750cc shadow, met een open uitlaat. Veel chroom. Stoer ding maar er kwamen knallen uit zijn uitlaat :} !! Af en toe kwam er ook vuur uit!! Gaaf gezicht maar volgens mij nite gezond, wat denken jullie?
 
Reprobate, ik moet vrijdag weer werken, K*T!! Ik heb gisteren avond nog een stukje gereden met een maat van mij, hij heeft een 750cc shadow, met een open uitlaat. Veel chroom. Stoer ding maar er kwamen knallen uit zijn uitlaat :} !! Af en toe kwam er ook vuur uit!! Gaaf gezicht maar volgens mij nite gezond, wat denken jullie?
nope, is een lillike aso-bak...
net als die brommertjes zonder uitlaat, hoop lawaai, geen wol.
 
doe toch niet zo lullig man, je hoeft niet altijd je mening te verspreiden, als die goozer het nou fijn vindt om zo'n ding te hebben dan moet hij dat toch weten, ik vraag alleen maar of het slecht is dat er vuur uit zijn uitlaat spuit als hij het gas loslaat?

ps: waar rijd jij dan wel niet op?
 
doe toch niet zo lullig man, je hoeft niet altijd je mening te verspreiden, als die goozer het nou fijn vindt om zo'n ding te hebben dan moet hij dat toch weten,
moet ie ook weten, en ik moet zelf weten wat ik hier roep...
en ik heb nu eenmaal een teringhekel aan herriemakers die niet vooruit komen.
ik vraag alleen maar of het slecht is dat er vuur uit zijn uitlaat spuit als hij het gas loslaat?
zie je meer bij open pijpen, er zijn geen kamers/schotten e.d. die de vlammen binnehouden.
ps: waar rijd jij dan wel niet op?
KTM 660 SMC
 
@ Hus,

Hopelijk rij je zelf niet op zo'n lawaaibrommer, want dat werkt averechts bij kruipdoor-sluipdoor weggetjes...

Het is trouwens niet iemand's 'eigen zaak' om met 'loud pipes' te gaan rijden - er worden steeds meer leuke stuurweggetjes gesloten omdat de omwonenden klagen over motoren met luide uitlaten. En ergens is dat ook wel begrijpelijk, als je lekker in je achtertuin aan de dijk zit en telkens je gesprek moet staken omdat er weer een aso met oorverdovend kabaal langs komt zetten.
 
als je er zondag was geweest had je het geweten...
had jou daar wel verwacht...
Ben al sinds 26 februari ziek, Guz. Weeklang 39 graden, daarna bronchitis, longfoto. Net weer een weekje okee, kreeg afgelopen zondag 38.9, dus dinsdag weer longfoto en kweekje naar het OLVG.

Dus daarom zag je me niet. Wat was er zondag?
 
Een sinds ongeveer een week "motorrijder uit Amsterdam" meldt zich *D

Hier test ik de motor even, nu ben ik nog een beetje op zoek naar leuke weggetjes ipv leeg industrie terrein. Na de Piet H. Tunnel hierboven ergens ga ik nog eens proberen. Maar zijn de dijken na de Piet H. Tunnel de enige leuke plekjes in de buurt of weet iemand anders nog een leuk rondje?

Ik wil niet doelloos links en rechts gaan, want vaak kom ik dan toch uiteindelijk op snelweg of saai gebied uit :( Hier nog een picca. ;) De BP 'meeting point' ken ik wel. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan