motorrijders uit amsterdam!!

vaste toeravond voor de Amsterdammers!!!

  • maandag

    Stemmen: 5 26,3%
  • Dinsdag

    Stemmen: 13 68,4%
  • Amsterdam!?

    Stemmen: 1 5,3%

  • Totaal aantal stemmers
    19
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wel als je erop rijdt alsof het een XTtje is... Als een politieagent zegt, dat heb ik nog nooit iemand met een GS zien doen... Als voetgangers knielen in onderwerping... :]
mmm, een politieagent zei ooit dat ik reed als een achterlijke, een ander (op het pvi circuit) vond het er prachtig uitzien, tis ook nooit goed ;)

ik weet dat je erg gek kunt doen met zo'n gs, maar om als een pizza-koerier overal tussendoor te piepen is ie toch wel wat breed... maar ik wil het wel eens zien
 
Van mij mag 't wel een graadje of 5 warmer worden hoor.
't Is mij nu echt effe te koud.

@Reprobate: als jij over de wallen knalt met die GS wil ik best geloven dat de toeristen alle kanten op springen ja. Deden ze al mijn mij XT-tje :)
 
is dit niet in de damstraat???
Nee. :)

Nog een keer raden?
12115327-M.jpg
 
dis dan volgens mij een van die zijstraatjes op de wallen.....ken de namen niet verdomme :+

wel leuk zo raad de plaat topic lol.

strakke fiets trouwens.
 
Hier nog een mokummer, niet geboren, maar woon hier nu 6 jaar in hartje centrum. Heb een honda CBR600 en heb mijn rijbewijs 6 december gehaald. Mooi plan om lekker door de stad te scheuren, heb nog wat vrienden die dat ook wel leuk vinden... :]
 
Ik pas mijn eerste motor gekocht een Africa Twin, leek me goed om mee te starten. Nu reed ik afgelopen zondag richting haarlem en sloeg bij de rotterpolderplein weer terug naar Amsterdam. Aan de einde van de afslag kwam ik een motorrijder tegen met een MF sticker op zijn bord. Na een hevige inhaal race kwamen we naast elkaar te rijden ter hoogte van de haarlemmerliede, HET IS ECHT GAAF OM SAMEN TE RIJDEN!!

Gaan er aanstaande zaterdag of zondag mensen touren van omstreeks amsterdam.

groet

Hus
 
Hus, ik ga vrijdag een stuk toeren, maar het weekeinde ben ik bezig met andere dingen (zwaardvechten en werken). Mocht je mee willen, gooi maar een mailtje mijn kant op.

Geldt trouwens ook voor ander ModderFokkers die vrijdag willen rondrossen... :]
 
vrijdag kom ik terug uit auxerre, kan ik een paar uur slapen en ga daarna werken, wordt ik savonds opgehaald en gaan we naar een feest...

ik kan denk ik niet :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan