Motorrijles: Kletsen over lessen #10, 'Gaan voor de tien!'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga als ik thuis ben even alles bijwerken wat ik nog niet in het topic heb gelezen!
alle geslaagden gefeliciteerd *O*, iedereen die binnenkort examen heeft succes :]
als mensen mij het zouden willen sturen wat veranderd moet worden zou fijn zijn.
 
Aah nice!! Ik heb vrij weinig mensen om mee te touren ;( maar zal wel aanwezig zijn bij wat motorforum meetings wanneer ik mijn bewijsje & tweewieler heb
 
Anders kunnen wij natuurlijk een keer een toertje doen :) als ik mijn rijbewijs heb Anna89 had daar ook zin in (die is al even geslaagd). Moet zeggen een tourtocht is wel heel gaaf. De beste rijles toer ever 2 weken terug. Dus zeker voor herhaling vatbaar maar eerst even die AVB opruimen van mijn todo lijst.
 
Gefeliciteerd martijn!

Ik ben vanaf vandaag officieel een Ex-lesser
Vanochtend in de stromende regen geslaagd voor AVD!
Was super leuk, eerst ging me gele hesje kapot(was net superman) en toen op de snelweg linker spiegel los :O heb 15 min rond gereden met een spiegel die rond draaide, ondanks alles goeie rit gehad en kreeg de tip mee "bij les auto's iets meer afstand dan normaal houden" :P
 
ik heb al denk zo'n 2 weken een suzuki bandit staan :P
veel plezier met de proefrit morgen!
 
Laatst bewerkt:
Superblij. Geslaagd *O* vandaag. Iedereen die geslaagd is ook gefeliciteerd, en iedereen die nog bezig is, succes. Nu op zoek naar een leermotor. Heb ff weinig budget en de winter komt eraan, dus iemand een tip? PM me maar.

Marc
 
Gefeliciteerd geslaagden!! :) En dat in de stromende regen, nice!!

Bij mij is de snelle slalom na vandaag op examenniveau afgevinkt, nu de andere 11 oefeningen nog naar dat niveau trekken :P Zo snel mogelijk 2 keer in de week gaan lessen want dan blijf ik er toch lekkerder in zitten en gaat het meteen uit wat vlotter allemaal :)
 
Proficiat geslaagden *O*

Ik heb vandaag een proefritje met een XJ600 Seca II overleefd. Weer een ervaring rijker op een leuke fiets. Heb gelijk maar even een vraag gesteld in het Diversion topic :z
Moest mij weer inhouden om niet direct de portemonnee te trekken. Want het enige wat ik wil is: rijden! :]
 
Laatst bewerkt:
Inderdaag : Gefeliciteerd allemaal! Nog eventjes veel plezier met rijden voor diegenen die al een motor hebben aangeschaft! Ik moet nog 29 daagjes wachten|(
 
Proficiat geslaagden *O*

Ik heb vandaag een proefritje met een XJ600 Seca II overleefd. Weer een ervaring rijker op een leuke fiets. Heb gelijk maar even een vraag gesteld in het Diversion topic :z
Moest mij weer inhouden om niet direct de portemonnee te trekken. Want het enige wat ik wil is: rijden! :]

Leuk om je ook te verwelkomen als div rijder. Rijdt als een zonnetje, mits die goed loopt :)
 
Alle geslaagde GEFELICITEERD!!!!

Wat ben ik blij dat ik overgestapt ben van rijschool...
Leer ineens vanalles . Weet nu ook wat ik wel en niet kan waar ik aan moet werken.
Vandaag weer gelest ging best lekker alle remmingen onder de knie snelle oefeningen ook .. maar achtje halve draai daar gaat in de draai mijn gas iets te veel dicht of te veel op de rem... dus daar nog aan werken .. langzame slalom gaat ene keer goed andere keer slecht.. maar alles gaat zoveelbeter als bij mijn oude instructeur!.
Hopen dat volgende week ik ze allemaal goed voor elkaar krijg .. en dan puntjes op de i zetten...en avb aanvragen!!!


Hoelang lessen jullie per x?
Ik 1.5 uur . En rijd jullie instructeur zelf op dd motor mee of met de auto?
 
Hoelang lessen jullie per x?
Ik 1.5 uur . En rijd jullie instructeur zelf op dd motor mee of met de auto?

Ik heb lessen van een uur. Instructeur rijdt altijd op de motor mee en geeft instructies via oortje (duh). Wanneer hij vindt dat ik wel sneller mag rijden haalt hij me in, weet ik gelijk wat er aan de hand is :Y Toch wel fijner als wanneer hij in de auto zit.
 
Ik heb lessen van een uur. Instructeur rijdt altijd op de motor mee en geeft instructies via oortje (duh). Wanneer hij vindt dat ik wel sneller mag rijden haalt hij me in, weet ik gelijk wat er aan de hand is :Y Toch wel fijner als wanneer hij in de auto zit.
ik heb lessen van anderhalf uur gehad, en de instructeur reed met motor, alleen ene laatste les met de auto om het gevoel van het examen te krijgen.
 
Zal hier mijn eerste berichtje dan maar plaatsen, heb AVB en motortheorie al in de pocket. Volgende week mag ik dan mijn laatste examen gaan afleggen en dan heeft deze jongen zijn motorrijbewijs!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan