Motorrijles: Kletsen over lessen #16 oefening baart kunst

Ik kan wel, maar dat is afhankelijk of @Diaantje dat zelf ook wel zou willen.
Denk dat die ook wellicht wel iemand uit d'r direkte vriendenkring kan opscharrelen indien nodig?
Hhahahaha vind het echt super aardig van jullie, ben gewoon sprakeloos.
Dit topic is toch wel echt het topic van de leuke lieve mensen :Y
 
Jas en helm wel, handschoenen niet. Jas alleen met eigen onderkleding en helm met helmmuts. Maar was er zelf ook niet zo'n fan van, daarom ook iets sneller eigen spul gehaald.


Ik moet voor n complete outfit zorgen aldus de rijschool,ik had n pakkie gescoord hier maar ben te grof voor het maatje wat ik had gekregen.

Ik wacht dan dus nog maar even met tig pakken aanslepen,die niet passen.

Als ik me theorie heb gehaald haal ik gelijk een outfit.🤞😊
 
Even kantelen met een Starlet... Die dingen gooi je met een beetje spiermassa zo op 1 kant. _O- Wel heerlijke gebakkies, gaat nooit wat aan stuk.

EDIT om 'm vast voor te zijn; behalve als je hem achterin een Mini parkeert natuurlijk. :+

Doet me denken aan die Reliant Regal van mr bean, die vaak op z'n kantje lag :+
 
Jas oké... maar helm? :X


helm en handschoenen regel ik wel zelf ,maar een compleet pak vond ik voor n try the bike wel erg voorbarig
1591287379057.png


en mezelf kennende als alles niet verloopt zoals ik had gehoopt, gooi ik alles weer n tijd aan de kant, dus vandaar alles on hold gezet en toch eerst maar theorie binnen halen. 8-)

en dan pas start ik echt alles op mbt try the bike en motor lessen
 
Ik moest ook naar het oefenterrein rijden zelf, op de openbare weg. Wel de eerste 3 lessen ofzo met instructeur achterop. Daarna zelf en hij erachteraan.
 
Mooi verzekeringstechnische dilemma, mocht de schade bij mevrouw niet veel zijn zou ik het uit eigen zak betalen. Wanneer je het via de verzekering laat verlopen ga je mogelijk terug in je schade vrije jaren = hogere premie betalen. Aan de andere kant zou ik het wél voorleggen aan de verzekering, misschien is zij toch wel schuldig? Bedoel net na de bocht op de openbare weg stil staan, kan mogelijk nog artikel 5 betekenen...

Anyway, anyhow goed dat je er met een schrik van af bent gekomen. Morgen ga je A'tje gewoon bij schrijven.

Heb je al een afspraak bij de gemeente staan? 😁
[/QUOT
Ik ga dalijk in mijn pauze even bellen met ZLM (mijn verzekering).
Heb nog geen afspraak staan bij de gemeente, moet ook nog pasfoto's maken. Wilde dat vandaag na werk doen (maar dat gaat nu niet meer want een collega moet me thuis brengen) of morgen voor de rijles/examen. Maar ik kan morgen ook nog een afspraak ingeven voor morgenmiddag half 5 dus ik geloof het wel. En anders doe ik dat zo nog even, gewoon inschieten maarja, als ik het niet haal morgen dan valt er ook niks aan te vragen _O-
afspraak bij de gemeemte heb ik vandaag wel al gemaakt. 15 juni examen, 16 juni afspraak. Schrok wel even toen ik bij de Read Shop geen pasfoto’s kon laten maken. Maar hij verwees me door naar een fotograaf in de stad. Dus dat komt wel goed
 
Ik had een vergelijkbare ervaring bij een proefles. Instructeur vroeg “kan je rijden?”, ik antwoord met “ik denk van wel” en zegt “dan rij maar achter me aan”. Nog nooit op een motor gezeten toen zelf, vond het een interessante aanpak..
 
afspraak bij de gemeemte heb ik vandaag wel al gemaakt. 15 juni examen, 16 juni afspraak. Schrok wel even toen ik bij de Read Shop geen pasfoto’s kon laten maken. Maar hij verwees me door naar een fotograaf in de stad. Dus dat komt wel goed
Alvast succes met je examen!!! Ik moet even kijken hoe ik het nu ga doen met de pasfotos, morgen optijd op en met de fiets naar het centrum of op mijn gemak doen en dan maar iets later alles regelen en eerst zien of ik wel slaag. Ga er een nachtje over slapen 😅
 
Alvast succes met je examen!!! Ik moet even kijken hoe ik het nu ga doen met de pasfotos, morgen optijd op en met de fiets naar het centrum of op mijn gemak doen en dan maar iets later alles regelen en eerst zien of ik wel slaag. Ga er een nachtje over slapen 😅
Je hebt er nog eenheden weekend de tijd voor
 
Alvast succes met je examen!!! Ik moet even kijken hoe ik het nu ga doen met de pasfotos, morgen optijd op en met de fiets naar het centrum of op mijn gemak doen en dan maar iets later alles regelen en eerst zien of ik wel slaag. Ga er een nachtje over slapen 😅

Niet dat we twijfels hebben, maar laat die foto na de AVD maken. Garantie voor een extra grote grijns op je gezicht 😝😁
 
Ik ga me hier ook maar melden.
Na in 2 weken tijd alle kleding bij elkaar verzameld te hebben gisteren m'n eerste lesje gehad.
Dacht dat ik zaterdag m'n eerste les zou hebben, maar vrouwlief had een lesje eerder gefixt en mij wat anders wijsgemaakt.

Het lijstje :

Lessend rijbewijs: A
Eerste rijles: 4 juni 2020
Theorie: geen idee (zaterdag bij m'n 2e les maar eens overleggen wat handig is om te doen)
AVB: geen idee
AVD: geen idee
Rijschool: Less=More, Rijswijk
Lesmotor: Kawasaki Z650

Ging makkelijker dan verwacht op de eerste les, nu hopen dat die trend doorzet :Y
 
Ik ga me hier ook maar melden.
Na in 2 weken tijd alle kleding bij elkaar verzameld te hebben gisteren m'n eerste lesje gehad.
Dacht dat ik zaterdag m'n eerste les zou hebben, maar vrouwlief had een lesje eerder gefixt en mij wat anders wijsgemaakt.

Het lijstje :

Lessend rijbewijs: A
Eerste rijles: 4 juni 2020
Theorie: geen idee (zaterdag bij m'n 2e les maar eens overleggen wat handig is om te doen)
AVB: geen idee
AVD: geen idee
Rijschool: Less=More, Rijswijk
Lesmotor: Kawasaki Z650

Ging makkelijker dan verwacht op de eerste les, nu hopen dat die trend doorzet :Y
Welkom in het leukste topic van motorforum :+
Heel veel plezier en succes met lessen!!! :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan