Motorrijles: Kletsen over lessen #16 oefening baart kunst

Niet normaal hoe lang je moet wachten hè? Vanmorgen zei mijn rijschool ook dat het een paar maanden kon duren voordat ik op kan. (AVB) In principe heb ik geen haast, maar maanden is niet fijn… ook niet voor de rijschool trouwens…
net de stopoefeningen gehad en snelle slalom. Stopoefeningen zijn best spannend maar vrouwen denken net iets teveel na denk ik… haha 😅
snelle slalom “danste” ik mooi doorheen… 😃
 
Ik heb 15 augustus AVB gehaald.

En is pas plek voor AVD op 9 januari. 8 lessen ( nodig ) dus kan pas november weer beginnen met lessen
WTF, ik had een leerling begonnen in 3e week van augustus, 2 oct AVB examen en hij heeft nu 17-11 AVD examen. In wat voor regio les jij? Ben benieuwd waar die wachttijden zolang zijn?
Eerste optie in regio Venlo
AVB 16-11
AVD 16-11*O**O**O**O**O**O*

Dan heb ik toch geluk met deze regio, of er zijn hier niet zoveel motorleerlingen dan kan natuurlijk ook _O-
 
Laatst bewerkt:
Het zal vast niet 1 op 1 te vertalen zijn naar AVD, maar het CBR heeft een kaartje met gemiddelde wachttijden voor B examen per plaats; voor veel plaatsen in de Randstad geven ze 17 weken aan, maar in Zeeland of Limburg zou je volgende week al aan de beurt kunnen zijn. Er zitten in ieder geval flinke verschillen in..
Praktijkexamens auto gemiddelde wachttijd - Pagina 1
voor motor is het regio zeeland en brabant iig maaaaanden wachttijd.... als ik het goed heb zit het gemiddeld nu op 4 maanden
 
voor motor is het regio zeeland en brabant iig maaaaanden wachttijd.... als ik het goed heb zit het gemiddeld nu op 4 maanden
Ow dan is het een stuk minder vergelijkbaar dan ik dacht.. 🤐

Nouja, afhankelijk van hoe m'n les morgen gaat ben ik ook wel eens benieuwd hoe het hier in Amsterdam nu zit, eens kijken of m'n instructeur daar een inschatting van durft te maken.
 
Niet normaal hoe lang je moet wachten hè? Vanmorgen zei mijn rijschool ook dat het een paar maanden kon duren voordat ik op kan. (AVB) In principe heb ik geen haast, maar maanden is niet fijn… ook niet voor de rijschool trouwens…
net de stopoefeningen gehad en snelle slalom. Stopoefeningen zijn best spannend maar vrouwen denken net iets teveel na denk ik… haha 😅
snelle slalom “danste” ik mooi doorheen… 😃
Heb je "wegrijden uit parkeervak" al gehad (aka ompleuroefening)?
O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan