Motorrijles: Kletsen over lessen #16 oefening baart kunst

Helaas gezakt voor de theorie, beetje gissen waarom.. aangezien ik op 1 oefen examen na alles gehaald had. Balen. Sommige situaties die het CBR schetste met computer afbeelding gegenereerde situaties vond ik wat vaag. Agja over 2 weken poging 2! Weer eventjes flink wat leren en examens oefenen!
ow jammer, hoe vragen had je goed? als je met bepaalde vragen zit kun je ze me altijd stellen
 
ow jammer, hoe vragen had je goed? als je met bepaalde vragen zit kun je ze me altijd stellen
11 fouten, 2 teveel dus. Niet specifiek vragen op dit moment, maar dankjewel zal het onthouden! 🙏🏻 Denk dat het de puntjes op de i zetten wordt de komende 1,5 week, dan komen we er wel.
 
11 fouten, 2 teveel dus. Niet specifiek vragen op dit moment, maar dankjewel zal het onthouden! 🙏🏻 Denk dat het de puntjes op de i zetten wordt de komende 1,5 week, dan komen we er wel.
het geheim is dat je de vraag moet beoordelen wat je ziet, en niet gaat denken "wat er kan gebeuren" dus niet te lang door beredeneren...
 
Helaas gezakt voor de theorie, beetje gissen waarom.. aangezien ik op 1 oefen examen na alles gehaald had. Balen. Sommige situaties die het CBR schetste met computer afbeelding gegenereerde situaties vond ik wat vaag. Agja over 2 weken poging 2! Weer eventjes flink wat leren en examens oefenen!
Zolang je de moed erin houdt moet het goed komen :t
 
Net het roze pasje al kunnen ophalen!
Wat is online rijbewijs aanvragen snel zeg!!!!

Afbeelding van WhatsApp op 2023-10-10 om 16.21.40_f9beb33b.jpg


Alles wat rest is donderdag de motor :D
 
Gefeliciteerd voor de geslaagden! heeeeeeel fijn! En SuperCubbie,, die theorie is niet het leukste, maar ook dat komt goed!
zojuist bericht van mijn rijschool en ik mag 21 december op voor AVB… vind t super spannend. Hoop echt dat ik die in 1x haal……
 
het geheim is dat je de vraag moet beoordelen wat je ziet, en niet gaat denken "wat er kan gebeuren" dus niet te lang door beredeneren...
Die vind ik erg waardevol deze tip, de resterende tijd van het theorie examen heb ik inderdaad situaties over geanalyseerd en andere conclusies getrokken.

Proficiat aan iedereen die het gehaald heeft hierboven!
 
Gefeliciteerd voor de geslaagden! heeeeeeel fijn! En SuperCubbie,, die theorie is niet het leukste, maar ook dat komt goed!
zojuist bericht van mijn rijschool en ik mag 21 december op voor AVB… vind t super spannend. Hoop echt dat ik die in 1x haal……
Je hebt nog ruimschoots tijd om lekker te oefenen! :t Al verdient meneer Pechtold wel een schop onder zijn - nou ja je weet wel.
 
Proficiat alle geslaagden...
Koppie omhoog voor de gezakten, komt wel goed.

En alle aanstaande examen-kandidaten: blijf dichtbij jezelf, maak je niet te druk om de examinator en doe je eigen, vooral vlotte en veilige, ding.
Dan komt alles goed!
 
Vandaag de nieuwe motor kunnen ophalen!
Helaas begon het net toen ik hem ging halen met regenen, dus niet heel veel gereden.
Kort stukkie wat ik gereden heb was al genoeg om mij een grijns van oor tot oor te geven.
Gas niet eens echt open gehad maar HOLY SHIT wat heeft ding een vermorgen vergelijken mijn 47pk Kawa hahaha onmenselijk

Nu hopen op mooi weer!


IMG-20231012-WA0022.jpg
IMG-20231012-WA0021.jpg
IMG-20231012-WA0015.jpeg
IMG-20231012-WA0019.jpeg
IMG-20231012-WA0017.jpeg
 
ik mag 19 december weer uiterlijk voor AVD examen na dat ik 19 september ben gezakt, blijft toch een drama dat cbr tegewoordig
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Tuh
ik mag 19 december weer uiterlijk voor AVD examen na dat ik 19 september ben gezakt, blijft toch een drama dat cbr tegewoordig
Mooi om te lezen dat het CBR de wachttijd blijkbaar alweer flink heeft weten terug te dringen! Op welk drama doel je precies?:+
Nee zonder gein, ik kan me voorstellen dat het vervelend is om 3 maanden te moeten wachten. Maar...zo'n 3 jaar geleden konden we alleen maar dromen van een wachttijd van 3 maand..om het even in perspectief te zetten.;)

Succes in ieder geval!:t
 
Mooi om te lezen dat het CBR de wachttijd blijkbaar alweer flink heeft weten terug te dringen! Op welk drama doel je precies?:+
Nee zonder gein, ik kan me voorstellen dat het vervelend is om 3 maanden te moeten wachten. Maar...zo'n 3 jaar geleden konden we alleen maar dromen van een wachttijd van 3 maand..om het even in perspectief te zetten.;)

Succes in ieder geval!:t
Ligt er aan ik welke regio je zit, het zal over het algemeen wel 3 maanden zijn, maar ik krijg examens voor mijn leerlingen toch wel geboekt binnen 4-6 weken. :}:}:}
 
Dat vind ik heel netjes @ulbe ! :t
T'is jammer dat Venlo net te ver uit de buurt is..mijn vrouw is weer aan het overwegen om haar motorrijbewijs te gaan halen.;)
 
  • Leuk
Waarderingen: ulbe
Terug
Bovenaan Onderaan