Motorrijles: Kletsen over lessen #16 oefening baart kunst

Nog nooit een vrouw op een Harley gezien voor zover ik me kan herinneren, maar dat kan aan mij liggen.
denk idd het laatste. Ik zie ze genoeg hier

Ken een twee vrouwen die Harley heten.
En daar heeft ook een vrouw op gezeten? :+

Laat is te passief in relatie tot forceert.
Je veroorzaakt, maakt dat die ander, jouw gewenste, beslissing neemt.
Volgens mij hebben we daar een ander topic voor
 
jeff-dunham-peanut-peanut.gif
 
Ja de spanning is een extra factor, alhoewel poging 2 een stuk relaxter ging. Vraagstellingen die me laten twijfelen:

Situatie:
Gelijkwaardig kruispunt waarbij ik rechts wil af slaan met een fietssuggestie strook aan mijn rechterkant. In afbeelding rijdt de motor op de suggestie strook echter geen overig verkeer.

Vraag:
Mag je voorsorteren? Ja of Nee

Mijn gedachtegang:
Nee (maar wel als je de doorstroming bevorderd) Uiteindelijk antwoord nee gekozen.


Ik neem een paar dagen rust van de theorie en ga voor de poging van dinsdag a.s. eens minder intensief met de materie bezig zijn. Te, is ook niet goed merk ik.
Morgen theorie? :)
Heel veel succes.
 
Ja de spanning is een extra factor, alhoewel poging 2 een stuk relaxter ging. Vraagstellingen die me laten twijfelen:

Situatie:
Gelijkwaardig kruispunt waarbij ik rechts wil af slaan met een fietssuggestie strook aan mijn rechterkant. In afbeelding rijdt de motor op de suggestie strook echter geen overig verkeer.

Vraag:
Mag je voorsorteren? Ja of Nee

Mijn gedachtegang:
Nee (maar wel als je de doorstroming bevorderd) Uiteindelijk antwoord nee gekozen.


Ik neem een paar dagen rust van de theorie en ga voor de poging van dinsdag a.s. eens minder intensief met de materie bezig zijn. Te, is ook niet goed merk ik.
Voor mijn theorie had ik echt mega veel stress c.q. faalangst..
Heb toen zo'n dagcursus theorie incl examen gedaan.

Als je zorgt dat je vooraf de materie gewoon goed hebt doorgenomen, is zo'n dagcursus(in mijn geval ochtend van 07:00 tot 11:00) alleen maar bevestiging van dat wat je hebt geleerd.
De vragen die op zo'n dagcursus worden gesteld zijn 1 op 1 CBR theorie examens.

Ik ben geslaagd met 0 fout.
Voor mij was het de perfecte oplossing!
Stuur even geen link van het bedrijf, want volgens mij mag je hier geen reclame maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan