Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
TenKate heeft momenteel wat Gerbing meuk goed in de aanbieding. De Xtreme GT voor 143, of verwarmde binnenhandschoenten voor 75.Bij mij is het probleem echt nog steeds die koude jatten tijdens het rijden.
Ik heb helaas nog steeds geen goede oplossing voor mij momenteel gevonden (budgettair en dergelijke).
Nu kan ik toch niet rijden, want ze staat voor een winterbeurt bij MotoPort...
Dat is toch een 'tas' koffie? In Antwerpen dan toch.
Niet te heet zetten die dingen...Heb ze getest. Standje 100% was bijna door naar Beverwijk (voor de Belgen onder ons, daar zit het brandwondencentrum). Ik wacht nog op een Black Friday deal maar heb nog niet echt verwarmde nodig gehad.TenKate heeft momenteel wat Gerbing meuk goed in de aanbieding. De Xtreme GT voor 143, of verwarmde binnenhandschoenten voor 75.
De Beste Gerbing Verwarmde Handschoenen 2023 | Tenkateshop.com
Bij mij zaten er ook gewoon kabels bij dat ik ze op de accu kon aansluiten en het connectie stuk dat door de jas gaat. Die kun je ook gewoon laten zitten bij aan en uittrekken dus is verrekte makkelijk. Met mijn nu 18j door en wind met als recond -16 op het dashboard .
Zijn mijn laatste 2 het meest comfortabel want zolang gebruik ik nu de verwarmde handschoenen.
Bedankt voor de input!Mijn instructeur geeft aan, Vlot rijden, je ruimte pakken, niet achter busjes, aanghangers, vrachtwagens en/of lesauto's blijven plakken indien mogelijk. Zei ik al vlot rijden? Op de snelweg rij ik ook rustig dik 120 als ik mijn ruimte wil pakken en ik durf zelfs korstondig de 130 aan te tikken mocht dat nodig zijn. Ook binnen de bebouwde kom rij ik stevig door tot max ca 10 km boven de toegestane snelheid. Behalve bij scholen, woonerven en onoverzichtelijke kruisingen en bochten doe ik natuurlijk rustig aan. Bij onoverzichtelijke situaties tik ik altijd ff mijn voetrem aan, zodat straks een examinator ook goed ziet dat ik afrem, ook al is afremmen op de motor alleen al voldoende. Ook bewaar ik meer afstands dan dat ik met mijn auto doe bijvoorbeeld.
Het zullen denk ik niet direct punten zijn waarop je per se zakt, maar allemaal bij elkaar laat je wel zien waar je mee bezig bent en pak je wat punten die bij een (klein) foutje toch de doorslag kunnen geven dat je alsnog geslaagd bent.
Hopelijk kan je er iets mee en er zijn hier ook motorinstructeurs op dit draadje actief die ontwijfeld betere input hebben.
Thanks! goede tipVergeet niet dat je een motor bent, dus: klein, snel, wendbaar en minder zichtbaar. Braaf doen is goed, maar de instructeur is van het CBR, niet het CJIB, hij (of zij) wil zien dat je veilig rijd en de voordelen van de motor benut. Goed vooruit kijken, anticiperen, het geen foutjes maken is minder belangrijk dan het veilig oplossen wanneer iets onverwachts gebeurd.
Dat klinkt goed haha, vooral als ze dat in je oortje roepenIk werd vooraf door mijn instructeur al verteld, doorrijden! 60 waar je 50 mag en 125 waar je 120 mag (toen nog tenminste). Ook in de stad, stoplicht op oranje gas er op, niets zo irritant als een motor die vol in zijn ankers gaat voor een stoplicht met het gevaar een auto achter je te hebben die jou remactie niet red. Het leukste was daarna dat ik in mij oortje hoorde 'wacht ff bij het volgende stoplicht, we komen er aan'
Niet dat het continue scheuren was maar gewoon vertrouwd doorrijden, laten zien dat je er bent in het verkeer maar wel veilig.
Top, thanks!ja ik zeg ook altijd tegen mijn leerlingen, max snelheid plus 5-10% (sommige kijken je dan aan als een goudvis) als ik dan zeg 33-35 km waar je 30 mag, 55km waar je 50 mag enz. Dan valt het kwartje. . verder zeg ik niks
Goeie, thanks!Bij zijstraten en bij het in de spiegels kijken opvallend je hoofd bewegen, zodat de examinator duidelijk kan zien dat je in de zijstraten en in je spiegels kijkt.
Oeii.. Die is gevoelig.Vrouwen en besluitvaardig .
Nou, het viel gelukkig mee.Succes met jullie Rijles, volgens mij is een duikbril geen overbodige luxe.
Mijn nieuwe handschoenen hebben een soort ruitenwisserachtig rubber op de binnenkant van de wijsvinger, erg handig, werkt echt goed. Niet lang natuurlijk, maar wel goed, en; geen doordrenkte wijsvinger.Op een gegeven moment ook het gevecht met de regendruppels op mijn vizier opgegeven.
Laat maar lopen.
Tja, de waarheid is soms hard .Oeii.. Die is gevoelig.
Ik wilde hierop reageren maar ik heb nog niet kunnen beslissen hoe.Tja, de waarheid is soms hard .
Soms is niet reageren het beste.Ik wilde hierop reageren maar ik heb nog niet kunnen beslissen hoe.
Klopt, maar dat is niet grappig.Soms is niet reageren het beste.
Ik rijd niet als het regent, werkt ook goedVizier behandelen met "rain.x" te koop bij heuts. ik geloof voor een klein flesje 9 euro. ik doe er al een jaar mee, en geen een druppel blijft achter op mijn vizier..... als er weer regen op blijft staan, even opnieuw behandelen...
En als het pas op de terugweg regent, huur je dan een auto of neem je een taxi?Ik rijd niet als het regent, werkt ook goed
HotelEn als het pas op de terugweg regent, huur je dan een auto of neem je een taxi?
Dan heb je al minstens drie weken in dat hotel verbleven.Hotel
Nee hoor, gisteren was het droogDan heb je al minstens drie weken in dat hotel verbleven.
Koop bij de Action/Kruidvat oid een doos wegwerphandschoenen á €2-3 en trek die onder je normale handschoenen aan. Werkt voor mij superBij mij is het probleem echt nog steeds die koude jatten tijdens het rijden.
Ik heb helaas nog steeds geen goede oplossing voor mij momenteel gevonden (budgettair en dergelijke).
Nu kan ik toch niet rijden, want ze staat voor een winterbeurt bij MotoPort...
Wat voor wegwerphandschoenen? Gewoon van die latex stinkdingen?Koop bij de Action/Kruidvat oid een doos wegwerphandschoenen á €2-3 en trek die onder je normale handschoenen aan. Werkt voor mij super