Motorrijles: Kletsen over lessen #16 oefening baart kunst

Is het in Nederland nou ook zo dat je bepaalde groepen niet mag inhalen? In Amerika schijnt het not-done te zijn met 1%-ers (wat dat ook mag betekenen):

Haha dan moeten ze gewoon doorrijden zou je zeggen 😂
De 1%ers die ik tegen kom zijn gewoon relaxte lui, dit kneuzengedoe in de film lijkt me meer amerikaans gedoe ofzo

Er zijn een paar youtubers die het wel fascinerend vinden en er een hele mythe omheen verzinnen van regels en tekens en weetikwat
 
Laatst bewerkt:
Is het in Nederland nou ook zo dat je bepaalde groepen niet mag inhalen? In Amerika schijnt het not-done te zijn met 1%-ers (wat dat ook mag betekenen):

Wat een bullshit; als ie niet doorrijdt ga ik er voorbij. Als ie dat niet leuk vindt is dat zijn probleem :Y .

Voor jouw begrip: 1% refereert aan outlaw motorbendes (Hell’s Angels, Bandidos etc.): de ‘slechte’ 1% van de motorrijders.
 
Vanochtend m’n motor opgehaald bij een mede mf-er!
 

Bijlagen

  • IMG_4685.jpeg
    IMG_4685.jpeg
    260,2 KB · Weergaven: 0
Zo, de laatste lesdag zit erop...

Dit jaar in totaal 57 kandidaat motorrijders begeleid en 32 jongens en meisjes aan hun AM rijbewijs geholpen.
Niet slecht voor een lesgever in bijberoep lijkt me...

Allemaal op een rijtje... de AM scooter, de 125cc scooter, de A1 Yamaha MT 125, de MT07's in A en A2 versie en niet te vergeten, mijn dikke vriend, de comfortabele volgmotor...

1703950792277.png
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig nieuwjaar!

Ik moet helaas toch nog even wachten voor m'n AVD, het liep qua planning even niet zoals m'n instructeur en ik bedacht hadden. Gelukkig had het niks met de voortgang van de les te maken :) De nieuwe datum staat nu (21 februari), ik pak de lessen richting het eind van deze maand waarschijnlijk weer op. Het is even jammer, maar als het allemaal goed gaat ben ik nog steeds voor het echt voorjaar wordt klaar :)
 
Gelukkig nieuwjaar!

Ik moet helaas toch nog even wachten voor m'n AVD, het liep qua planning even niet zoals m'n instructeur en ik bedacht hadden. Gelukkig had het niks met de voortgang van de les te maken :) De nieuwe datum staat nu (21 februari), ik pak de lessen richting het eind van deze maand waarschijnlijk weer op. Het is even jammer, maar als het allemaal goed gaat ben ik nog steeds voor het echt voorjaar wordt klaar :)
Laten we het daarop houden! :t
 
Gelukkig nieuwjaar!

Ik moet helaas toch nog even wachten voor m'n AVD, het liep qua planning even niet zoals m'n instructeur en ik bedacht hadden. Gelukkig had het niks met de voortgang van de les te maken :) De nieuwe datum staat nu (21 februari), ik pak de lessen richting het eind van deze maand waarschijnlijk weer op. Het is even jammer, maar als het allemaal goed gaat ben ik nog steeds voor het echt voorjaar wordt klaar :)
ow wat jammer, waar heb je examen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan