Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat was nog in het stenen tijdperk. Op de hunebedden zit ook geen verlichting.Sommige motoren hadden, toen wij ons rijbewijs haalden, nog geen richting aanwijzers..
Toen ik het haalde waren er geen motoren met pinkers 1967.Klopt, maar na bouwjaar 1996. Ik heb jaren met motoren gereden van bouwjaren er ver voor, die hadden ze niet.
die reden ook niet op straatDat was nog in het stenen tijdperk. Op de hunebedden zit ook geen verlichting.
Dat weten we niet. Misschien waren er nog geen tweewielersloperijen en zijn ze gewoon op de (zand)weg achtergelaten, want dat ze bedoeld waren voor off road is wel duidelijk.die reden ook niet op straat
Het stenen tijdperk ligt wel wat eeuwen vóór ik mijn rijbewijs haalde. Ik haalde het in 1983.Dat was nog in het stenen tijdperk. Op de hunebedden zit ook geen verlichting.
Hoe weet jij dat? Was je erbij? Ik niet, maar volgens mij zat er gewoon rem verlichting en richtingaanwijzers op hoor ...Dat was nog in het stenen tijdperk. Op de hunebedden zit ook geen verlichting.
Dat weten we niet. Misschien waren er nog geen tweewielersloperijen en zijn ze gewoon op de (zand)weg achtergelaten, want dat ze bedoeld waren voor off road is wel duidelijk.
ik gebruik gewoon van kruidvat. €9.95 ofzoIk zit nu ook alvast te kijken naar gehoorbescherming, sowieso voor als ik m'n rijbewijs heb, maar ik vraag me af of jullie deze al gebruiken tijdens de lessen? Tijdens avb vind ik het niet zo nodig, zo hard rijden we niet en op het terrein heb je ook geen last van de wind, maar straks met avd is het wel zo fijn. Zit zelf hiernaar te kijken Alpine MotoSafe Pro minigrip motoroordoppen | MKC Moto
Welke gebruiken jullie en hoe zit het in combinatie met oortje van de porto (van de instructeur)? tis jammer dat er geen bluetooth optie is met die porto's, want ik heb al een bluetooth module in mn helm.
Ik gebruikte tijdens de lessen geen oorproppen.Ik zit nu ook alvast te kijken naar gehoorbescherming, sowieso voor als ik m'n rijbewijs heb, maar ik vraag me af of jullie deze al gebruiken tijdens de lessen? Tijdens avb vind ik het niet zo nodig, zo hard rijden we niet en op het terrein heb je ook geen last van de wind, maar straks met avd is het wel zo fijn. Zit zelf hiernaar te kijken Alpine MotoSafe Pro minigrip motoroordoppen | MKC Moto
Welke gebruiken jullie en hoe zit het in combinatie met oortje van de porto (van de instructeur)? tis jammer dat er geen bluetooth optie is met die porto's, want ik heb al een bluetooth module in mn helm.
Hier hetzelfde.Bij het lessen heb ik nooit gehoorbescherming gebruikt. Die stukjes dat je zo hard rijd dat het schade kan veroorzaken waren altijd zo kort dat ik het niet nodig vond. Misschien niet zo heel slim, maar zo heb ik het gedaan.
Nu is het sowieso 100 overdag tijdens AVD lessen. Gezien we wel een stukje boven de limiet zullen gaan en je best 10 minuten op de snelweg kan zitten, ga ik ze wel aanschaffen voor de lessen.Alpine Blog
Snelheid Gemiddeld volume van windruis onder de helm vs. Maximale tijd zonder risico op gehoorbeschadiging:
- 100 km/u 94 db 15 minuten
- 120 km/u 98 db 7 minuten
- 140 km/u 102 db 3 minuten
- 160 km/u 106 db 90 seconden
Dat doe ik ook wel eens als ik te veel lawaai hoor, maar niet als ik op de motor zit!Ik doe gewoon altijd mijn vingers in mijn oren
Ik zou dat toch maar liever met een motorrijinstructeur doen.Ik heb nog niet veel ervaring op de weg met de motor, maar hier in Amsterdam krijg ik 2 á 3 keer per rijles iemand die zijn koekblik ervoor pleurt. Als ik in de koekblik zit is dat allemaal niet zo spannend. Gewoon de rem intrappen. Het zal op de motor hopelijk snel wennen want in Amsterdam zijn er genoeg koekblikkers voor handen die je graag helpen met het oefenen op deze panieksituaties .
Het mooie hiervan, is dat je nu dus al leert snel te anticiperen erop. Dat gaat je later, als je je rijbewijs hebt en zelf gaat rijden veel helpen.Wat anders: als ik niet op dit forum zat wist ik niet dat "ik rijd mezelf dood" zo vaak wordt gezegd door niet motorrijders. Ik vind het een gekke uitspraak maar toen het op werk te sprake kwam dat ik motorlessen neem zei mijn manager dit ook al tegen mij .
Mijn opa reed ook op de motor. Toen ik vroeg waarom hij gestopt was zei hij dat hij het lullig vond om tegen me te zeggen, maar hij had op een gegeven moment de gedachte in zijn hoofd dat als de ketting breekt hij er geweest is, en is toen gestopt. Tja met angst op een motor zitten lijkt me niet goed. Maar mijn familie en met name mijn moeder zijn juist enthousiast dat ik het ga doen.
Ik heb nog niet veel ervaring op de weg met de motor, maar hier in Amsterdam krijg ik 2 á 3 keer per rijles iemand die zijn koekblik ervoor pleurt. Als ik in de koekblik zit is dat allemaal niet zo spannend. Gewoon de rem intrappen. Het zal op de motor hopelijk snel wennen want in Amsterdam zijn er genoeg koekblikkers voor handen die je graag helpen met het oefenen op deze panieksituaties .
AVD lessen met de motorrijinstructeur komen nog hé. Maar als een blauw kenteken met 50 van links komt ben ik toch op mezelf aangewezen lijkt me, die instructeur kan niet bij mijn rem en zal het ook niet eerder dan ik zien.Ik zou dat toch maar liever met een motorrijinstructeur doen.