Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat had ik met AVB gedaan. Er waren een aantal Suzuki SV650's op vol vermogen waar bij sommigen de voorrem helemaal tot het handvat ingeknepen konden worden. No way dat ik daarmee de precisiestop/noodstop mee ging doen .Ik ga wel de fijnste reserveren voor het examen, daar zit het aangrijppunt voor mij echt perfect, bij de rest redelijk achteraan de hendel
dit gebeurde bij mij dus de zondag voor mn examen op maandag. Volgende poging kon toen pas veel later dus had er heel lang de pech in.Ging 1 of 2 weken voor mn examen alsnog die enige A2 motor kapot
Er zal niet veel verschil zitten tussen de lessen voo A1/A2 en vol A. Dan gaat het om de motor waar je op moet afrijden, die moet voor vol A ook >35 kw hebben. Ik heb zelf meteen vol A gehaald maar kan me voorstellen dat je na je A2 ook op een zwaardere motor moet lessen (en die heb je als het goed is niet).Ik vraag me wel af, als je al een A1 of A2 rijbewijs heb, mag je dan niet met je eigen motor lessen voor vol A?
En waar zitten de verschillen in qua lessen tussen A1/A2 en vol A?
Dat wel. Maar je mag er niet op rijden.Lijkt me dat je moet afrijden op de categorie motor waar je je RBW voor wilt halen. Die kan je niet legaal en verzekerd in je bezit hebben zonder het betreffende RBW.
Krijg je hem dan wel verzekerd als je het juiste RBW niet hebt?Dat wel. Maar je mag er niet op rijden.
Verzekeren is bij veel verzekeraars wel mogelijk, alleen zodra je zonder geldig rijbewijs gaat rijden is de verzekering niet geldig.Krijg je hem dan wel verzekerd als je het juiste RBW niet hebt?
Ja. Maar het geldt alleen bij gebruik door bestuurder met juist rijbewijs. Sommige verzekering eisen, dacht ik, dat de houder ook de hoofdberijder moet zijn? Lees je eigen verzekeringsvoorwaarden.Krijg je hem dan wel verzekerd als je het juiste RBW niet hebt?
Is een recept voor een goed examen. Ik had ook vlak voor het examen de slechtste les in de geschiedenis. Instructeur zette me zelfs aan de kant met de vraag waar ik mee bezig was. Examen ging dan weer top.zo gistermiddag nog een lesje gehad.... .
En echt totaal alles ging fout... was niet goed op borden aan het letten.. Bochten werk was een ramp, iedere keer benen van de tank af.. te ruime bochten, keer te hard een bocht in... remde te zacht, en schakelde dan weer k**... en voor het eerst weer dat wanneer je door wilt schakelen ik hem niet goed in de volgende versnelling kreeg..........
Wel fijn zo'n totally offday 3 dagen voor het examen... Morgen toch nog maar extra lesje pakken... Gewoon in de ochtend.. ff het fijne gevoel terug halen
Het is echt voorbij voordat je het doorhebt.Ik las toevallig vanochtend ook nog de informatie van mijn examen na. Je rijdt zo'n 30-35 minuten. Dat is ook best vlot voorbij natuurlijk.
Daar had je examen ipv 30 minuten zo'n 30 uur kunnen duren als ie weer eens storing had al valt dat volgens mij wel mee laatste tijd, hoor er niet meer veel vanBotlekbrug te laten nemen
AVB vond ik ook moeilijker dan AVD, die heb ik met de spreekwoordelijke 2 viongers in de neus gehaald.Het is echt voorbij voordat je het doorhebt.
AVB was veel erger, AVD stelde niet zo veel voor. Ik moest van Spijkenisse naar Pernis rijden, daar een paar keer linksaf, rechtsaf en weer terug.
De examinator heeft mij zelfs ontzien door mij de op dit tijdstip helemaal lege Botlekbrug te laten nemen ipv invoegen vlak voor de Botlektunnel (tussen vrachtwagens in wurmen).
Geslaagd, klaar.
Je moet je vingers aan het stuur houden, niet in je neus .AVB vond ik ook moeilijker dan AVD, die heb ik met de spreekwoordelijke 2 viongers in de neus gehaald.
En klein foutje geen probleem, examinator stuurt je gewoon nog eens naar eenzelfde situatie en is het daar wel goed is het ok. Moeten natuurlijk geen knoeperts van fouten zijn, en ook moeten die kleine dingen geen stapel vormen.