Motorrijles: Kletsen over lessen #16 oefening baart kunst

Het weer ziet er voor donderdag ieder geval positief uit!



1713274521791.png
 
ik zou gister mijn eerste les hebben om 11:45-13:00............. ondertussen had de instructeur mijn les naar voren gehaald ivm een spoed examen wat er bij tussen was gekomen (ik dacht bestaat dat?) dus om 10:00 kreeg ik een gesproken whatsapp berichtje ik kijken maar nergens een melding dat mijn les naar voren was gehaald...... dus al met al nog steeds mijn eerste les niet gehad....nou ja wat in het vat zit verzuurd niet zeggen ze wel eens.
 
om 10:00 kreeg ik een gesproken whatsapp berichtje ik kijken maar nergens een melding dat mijn les naar voren was gehaald
Maar als hij een bericht stuurde dat je eerder kan, dan zou je daarvan op aan kunnen toch? Tenzij je zelf niet kon natuurlijk
 
Maar als hij een bericht stuurde dat je eerder kan, dan zou je daarvan op aan kunnen toch? Tenzij je zelf niet kon natuurlijk
ja normaal was ik gegaan maar heb dit bericht nooit binnen gekregen en was nog steeds in de veronderstelling dat ik pas om 11:45 hoefde de instructeur zei ook sorry dat het zo gegaan is moet even anders met communicatie.
 
@Dirk79 ; Wel balen dat de communicatie slecht gegaan is en je als nog niet hebt kunnen rijden. Hopelijk volgende keer meer succes. en veel plezier gewenst ieder geval alvast...


Wat is er heerlijker dan rijden in een heerlijk zonnetje, als je 's morgens ook gewoon in de regen kan lessen. Ik had vanmorgen om 06:30 nog een lesje gepland en het zou ook niet normaal zijn als de zon scheen :) .
Maar maandag echt totalle offday... vandaag ging het eigenlijk weer lekker en zat ik dus meer in mijn focus. Geen bord gemist, geen straat of afslag gemist. Communicatie ging dus stuk beter. ook gewoon wel weer genoten van het rijden met alle aandachtspuntjes in me hoofd.

het grappige alleen is dat me instructeur vindt dat ik soms harder moet afremmen want dan maak ik de bochten mooier. En ik heb soms echt het idee bij bochten dat ik juist te zacht erdoor heen ga.
Over de landwegen ging het goed, lekker wat bochten gereden en het fijne in de ochtend les is de drukte op de stukjes snelweg. Goeie planning hebben en netjes uitvoeren.

Al met al.. Zin in morgen!! We doen nog 2 uurtjes voor de examen even rondrijden. en dan lunchen en op weg naar het CBR...
 
6.30, jullie hadden er zin in haha! En zoals ik al zei, zorgen lopen maken om niets ;) Morgen ga je het gewoon halen!
haha jazeker!! je kan vanaf 6 uur lessen op sommige dagen. Dus ik heb mooi een regenachtige motorles gehad vanmorgen en in het koekblik lekker in het zonnetje naar het werk haha. ( Liever andersom gehad vanmorgen)

Klopt wel , maar de instructeur was wat negatief maandag. En als je dan al veel aan je hoofd hebt m.b.t. werk dan klampt het meer vast dan nodig.
 
Dat helpt inderdaad niet, morgen happy thoughts, lekker afsluiten van het negatieve en focus op je examen. Komt goed, half uurtje vliegt zo voorbij!

Tenzij je op werk ben en je verveeld je, dan duurt een half uur ineens 2 dagen
 
@Dirk79 ; Wel balen dat de communicatie slecht gegaan is en je als nog niet hebt kunnen rijden. Hopelijk volgende keer meer succes. en veel plezier gewenst ieder geval alvast...


Wat is er heerlijker dan rijden in een heerlijk zonnetje, als je 's morgens ook gewoon in de regen kan lessen. Ik had vanmorgen om 06:30 nog een lesje gepland en het zou ook niet normaal zijn als de zon scheen :) .
Maar maandag echt totalle offday... vandaag ging het eigenlijk weer lekker en zat ik dus meer in mijn focus. Geen bord gemist, geen straat of afslag gemist. Communicatie ging dus stuk beter. ook gewoon wel weer genoten van het rijden met alle aandachtspuntjes in me hoofd.

het grappige alleen is dat me instructeur vindt dat ik soms harder moet afremmen want dan maak ik de bochten mooier. En ik heb soms echt het idee bij bochten dat ik juist te zacht erdoor heen ga.
Over de landwegen ging het goed, lekker wat bochten gereden en het fijne in de ochtend les is de drukte op de stukjes snelweg. Goeie planning hebben en netjes uitvoeren.

Al met al.. Zin in morgen!! We doen nog 2 uurtjes voor de examen even rondrijden. en dan lunchen en op weg naar het CBR...
succes alvast met je examen
 
Terug
Bovenaan Onderaan